Підібрано і розроблено завдання для роботи з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку за програмою загальноосвітньої школи, враховуючи програму, створену для спеціальних освітніх закладів, а саме: «Програму з фізики і побутової хімії для 7 – 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей» (Автори: Боднар В.І., Заяц І.В.). Завдання можна використовувати і для дітей із затримкою психічного розвитку, оскільки при складанні було враховано і «Програму з фізики для 7 – 9 класів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції» (Укладачі: Сиротюк В. Д., Баштовий В.І., Войтків Г.В.). Вчитель на свій розсуд може підібрати, яке завдання підходить тій чи іншій дитині.
КАРТКА-ЗАВДАННЯ № 23
МЕХАНІЧНА РОБОТА. ОДИНИЦІ РОБОТИ
1. Щоб виконати роботу, досить…
а) прикласти до тіла силу;
б) прикласти до тіла силу і перемістити його;
в) втримувати тіло на місці;
г) перемістити тіло.
2. У якому з випадків не виконується механічна робота?
а) хлопчик з’їжджає з гори на санчатах;
б) штангіст піднімає штангу;
в) трактор оре землю;
г) учень розв’язує задачу.
3. Формула, за якою обчислюють механічну роботу…
а) А = F · s ;
б) F = N · s ;
в) N = F · s ;
г) s = F · N .
4. Одиниці вимірювання роботи :
а) 1 Дж; б) 1 Вт; в) 1 м; г) 1 Н.
5. Виберіть найбільшу одиницю :
а) 1 Дж; б) 1 кДЖ; в) 1 МДж; г) 1 гДж.