28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Казки для пояснення граматики

Про матеріал

Пропоную вашій увазі казки для пояснення наступних часів: Presennt Simple, Present Continuous та Past Simple. Ці казки допоможуть вам пояснити дітям часи і сприятимуть кращому запам`ятовуванню та швидшому розумінні матеріалу, крім того полегшать вашу роботу .Сподіваюсь вам сподобається!

Перегляд файлу

Пояснення    граматики

Present Simple

 

Жила була  літера S ( змійка), яка любила товаришувати лише з he she it ( тато, мама і котик), тому коли у вас особа he, she, it  ми добавляємо s  до дієслова у розповідному речені. Коли виникало будь-яке питання  в цих осіб , або будь-яка  суперечка змійка s кликала на допомогу do вони об’єднувалися разом  в does  і допомагали вирішити питання чи суперечку, тому в питальних реченнях та заперечних використовуємо  does або doesnt . Оскільки s не товаришувала з іншими особами ( I,you, we, they), тому в розповідних реченнях нічого до дієслів не додаємо при даних особах, а в питальних та заперечних реченнях на допомогу приходить лише do.

 

 

Past Simple

 Оскільки, це час минулий,то в питальних та заперечних реченнях кличемо на допомогу діда ( did, didnt). Якщо дієслово правильне добавляємо хвостика ed, неправильне другу форму дієслова.

He played football.         He didn`t play football.                       Did he play football?

 

 

Present Continuous

Жила дівчинка, котру звали Інґа, вона дуже полюбляла їсти пряники конті і завжди говорила зараз я хочу конті.

Тому present continuous дія відбувається зараз.До дієслова добавляємо ing , тому що дівчинку звали Інґа. Після осіб вживаємо наступні допоміжні I am, he she it is, you we they are.

 

docx
Додано
14 січня 2018
Переглядів
813
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку