Класна година "Майбутнє Батьківщини, майбутнє школи, моє майбутнє"

Про матеріал

Класна година "Майбутнє Батьківщини, майбутнє школи, моє майбутнє" розроблена для проведення першого виховного уроку в 11 класі.В уроці переплітається три лінії майбутнього-України,школи і учнів та спонукається громадянська відповідальність учня, поставлені мотивуючі питання та визначаються категорії учнівського самоврядування нативним способом, за здібностями.

Перегляд файлу

Класна година для учнів 11 класу

Тема : «Майбутнє батьківщини, майбутнє інтернату, моє майбутнє»

Мета: навчити учнів прогнозувати та планувати власне майбутнє та майбутнє держави, сформувати потребу покращити шкільне життя інтернату через свої вчинки, навчити зацікавленому ставленню до історії на сьогодення держави, сформувати громадянську відповідальність учнів.

Обладнання: ноутбук, мультимедійна дошка, плакати «Україна-моя батьківщина», анкети, ручки

Хід уроку

Епіграф уроку:

 ... Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, —
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадлииво,
усе як є — дорога, явори,
усе моє, все зветься Україна.
Така краса, висока і нетлі́нна,
що хоч спинись і з Богом говори...

 

Ліна Костенко
УСЕ МОЄ, ВСЕ ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА

 

Тема нашого сьогоднішнього уроку – «Майбутнє батьківщини, майбутнє інтернату, моє майбутнє».

Ви- старшокласники, вам лишився лише один крок до самостійного життя. Яким  стане ваше життя і як зустріне майбутнє — це залежить від вас самих, від вашої громадянської позиції, від життєвої активності, розуміння свого часу, завдань, які стануть перед нами.

Питання до учнів. Кажуть, є доля. Що таке доля?..

У кожного є два шляхи життєвого розвитку.Ти або борешся за свою мрію,плани,вибів, або здаєшся на волю випадку, пливеш за течією.

Давайте спробуємо зрозуміти хто такий громадянин держави в якій ми живемо.

Україна – вільна і незалежна держава, у якій нам випало щастя жити, бо ж як і матір, Батьківщину свою людина не обирає, а має від народження.

Український народ добрий, чесний і працьовитий, волелюбний і сміливий.

Ми живемо не просто кожен сам по собі, а в одній державі, вільній і незалежній Україні, в суспільстві, де є свої закони, традиції, своя історія, культура, український менталітет, своя мова і своя правда. Ми громадяни і патріоти України.

Питання до учнів.Що ж таке означає — громадянин? 

 

Щоб знайти відповідь можна звернутися до Конституції України, зокрема до ст..4 та ст. 25, та зробити певні висновки:

Громадянин – це особа, яка належить до постійного населення певної держави, користується захистом держави, правами, наданими державою, та виконує обов’язки покладені на неї. Дякуємо за відповідь!

Питання до учнів.

Що означає бути свідомим громадянином та які обов’язки він має?

Свідомий громадянин-патріот України:

  • Це патріотична самосвідомість, громадянська відповідальність і мужність, суспільна ініціативність і активність, готовність трудитись для розквіту Батьківщини, захищати її, підносити міжнародний авторитет.
  • Це — повага до Конституції, законів Української держави, прийнятих у ній правових норм, сформована потреба в їх дотриманні, висока правосвідомість.
  • Це досконале знання державної мови, постійна турбота про піднесення її престижу й функціонування в усіх сферах суспільного життя й побуту.
  • Це — повага до батьків, свого родоводу, до традицій та історії рідного народу, усвідомлення своєї належності до нього як до представника, спадкоємця й наступника.
  • Це — дисциплінованість, працьовитість, завзятість, творчість, почуття дбайливого господаря своєї землі, піклування про її природу, екологію.
  • Це фізична досконалість, моральна чистота, висока художньо-естетична вихованість.
  • Це — гуманність, шанобливе ставлення до культури, традицій, звичаїв інших народностей, що населяють Україну, висока культура міжнаціонального спілкування

Увага на екран

Відео-ролик «Моя Україна»

А тепер розглянемо наступне питання.

А що я можу зробити для збудування і зміцнення своєї держави?

Перший крок-активна участь у шкільному житті та громадських заходах.

Як проявити себе?

-Виступ у фестивалі спорту;

-Здобування знань і навичок на достатньому і високому рівні;

-Розвиток лідерських здібностей у активі класу та парламенті школи;

 

-Виступ у загальношкільних заходах;

-Проведення радіоперерв розважального та пізнавального характеру;

-Випуск газет о дня Вчителя, Дня людей похилого віку;

-Участь у акції милосердя (Допомога бійцям АТО, збір солодощей);

-Проведення майстер-класів

-Створенння фото-контету для шкільного сайту

-Створити сайт випускників школи(все про ЗНО, особливості життя у інтернаті, шкільні свята)

Пропоную нам зараз записатись у круги талантів та розподілити обов’язки на наступний семестр.

Ми підійшли до фіналу нашого уроку і у нас залишилось питання : «Яким я бачу своє майбутнє?..»

Це питання треба задавати собі кожного дня. Якщо ти не визначився з відповіддю, то задай собі ще такі питання: «Про що я думаю зранку, коли просинаюсь?», «Що робить мене щасливим?», «Що для мене головніше-гроші чи улюблена справа?», «Чи хочу я пов’язати своє життя зі спортом?»

А зараз візьміть аркуш з анкетою і на чистому боці аркуша намалюйте коло.

Це коло-ваш циферблат життя. Намалюйте  години, але вони будуть означати не час, а ваш вік і напишіть біля віку 20,25,30 і так далі ваші мрії на кожний вік. Сконцентруйтесь на своїх внутрішніх прагненнях і бажаннях.

Після  цього заповніть міні-анкету. Час заповнення 5-7 хвилин.

Сподіваюсь сьогоднішній урок надав вам життєвих орієнтирів та позитивних планів на майбутній навчальний рік.

До нових зустрічей!

Завантаження...
docx
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
1412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку