12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Класний час. Збережемо нашу Землю блакитною і зеленою.

Про матеріал
Класний час на екологічну тему. Для учнів 7-8 класів. Виховує бережливе, господарське ставлення до природи, бажання зберегти нашу планету від екологічних лих, охороняти й примножувати її багатства і красу.
Перегляд файлу

Збережемо нашу Землю блакитною і зеленою.

Екологічний вечір

Мета. Формувати уміння встановлювати взаємозв'язок між природними об'єктами; підсумувати пізнавальні інтереси учнів, сприяти вихованню в них почуття прекрасного; виховувати бережливе, господарське ставлення до природи, бажання зберегти нашу планету від екологічних лих, охороняти й примножувати її багатства і красу.

Починається захід показом екологічного фільму.

 

Давай пройдёмся медленно по лугу

И здравствуй скажем каждому цветку,

Нам надо над цветами наклониться

Не для того, чтоб рвать или срезать,

А что б увидеть добрые их лица

И доброе лицо им показать.

 

1-й ведучий.

Земля народжує прозорі струмки та могутні потоки, трави та дерева. Вона носить на собі океани. Хмаринки та їхні тіні. Приймає всі дощі, сніги та тумани. Розкривається жерлами вулканів. Пускає птахів у небо та по всіх лісах - швидких тварин.

 

2-й ведучий.

Людину Земля завжди захоплювала своїми вічними відродженнями, кругообігом весни та зими, нескінченністю своїх горизонтів. Хотілося глянути: що там, за зорею, за сусіднім селом, за  лугом? І людина вирушила в дорогу.

 

1-й ведучий.

Невідомими доріжками йшов землепроходець, заміняючи ладдю конем, ранив ноги камінням, поки не дихне йому в лице солоною піною блакитний океан. Стояла людина на краю землі сива, постаріла в мандрах, і величезною здавалась йому земля! І слабка, і мала була людина перед силами природи!

 

2-й ведучий.

Здавна люди вірили в богів – покровителів усього живого на Землі. Такою покровителькою рослин уважали богиню Флору, а покровителькою тварин – богиню Фауну. Тому рослинний світ називають флорою, а тваринний – фауною.

 

Виходять 2-і дівчини:
Були в Матінки-Природи дві донечки такої вроди:
Хто їх побачив хоч на мить, не зміг забути й розлюбить.
Голубооку звали Флора, у неї очі, наче зорі.
Завжди замріяна, тендітна, ласкава, ніжна і привітна.
А Фауна – швидка, як вітер, могла за птахами летіти.
І за оленями стрибати та з білочками пустувати.
Обидві світ живий любили, відтак його боготворили.
Тож вирішила мудра мати в придане їм подарунки дати:
Мрійливій Флорі – світ рослин, а Фауні швидкій – тваринний.
Живуть в легендах і понині всього живого дві богині.

Людина тісно пов'язана з природою. Адже говорять, що й людиною вона стала тоді, коли побачила різнобарв'я природи, коли почула спів жайворонка, тьохкання солов'я, коли відчула запахи квітів, а серед буйноцвіття дерев почула музику березового гаю.

Зараз перевіримо наскільки ви знаєте природу(робота з залом):

Флора

Стрімко вибігли на гору
Дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски,
Звуть цих подружок..... (берізки)

 

Фауна

Цілий день працюю в гаї,
Діловито дзьобом бю.
Я не цвяхи забиваю,
А комашок дістаю. (дятел)

 

Флора

Це королева квітника,
Гарна і красива.
На стеблах має колючки,
В них захист її й сила. (троянда)

 

Фауна

Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст,
Пухова руденька шуба,
Із сосни стриба на дуба. (білка)

 

Флора

Назвіть національні парки та заповідники України.

 

Фауна

Назвіть яких ви знаєте тварин " Червоної книги".

 

Как это страшно, - вымиранье рода,

Всех поголовно, всех до одного,

Когда опустошённая природа

Уже не в силах сделать ничего.

И поползёт проказа опустенья,

И пересохнут ниточки воды,

И птицы вымрут, и падут растенья,

И зверь не избежит своей беды,

И сколько здесь корысти не ищи ты,

Какой ты отговоркой не владей,

Земля защиты требует, защиты,

Она спасенья просит у людей.

Я Вас прошу, вглядеться в эти лица

Попристальней вглядеться, не спеша,

Один из них убийца и грабитель,

Другой спаситель, светлая душа.

Один из них мутит и травит воду,

Живое убивает без нужды.

Другой защитник - сын своей природы,

Он не ведёт с ней яростной войны.

И счастье это отзовётся в детях,

И сколько б нас дороги не вели,

Я за разумных, я за них, за этих

За бескорыстных рыцарей земли!

 

Як ми дійшли до життя такого?

      Якби була можливість на машині часу перенестися на декілька тисячоліть назад і піднятись над територією сьогоднішньої густонаселеної Європи, то ми б помітили дуже мало ознак існування людини: подекуди групи примітивних куренів, багаття, вузькі стежинки, що відразу губляться за поселеннями. І ліси, ліси, ліси...

       Можливо, нам би вдалося побачити полювання на дикого звіра. У  той час зі своїм примітивним знаряддям знаряддям людина не могла нанести природі якогось істотного збитку. Вона сама була частиною природи і не відокремлювала себе від неї.

       З розвитком тваринництва та землеробства починається новий етап у розвитку людства. Голод перестає бути постійним супутником людей. Їх становиться більше. І відповідно зростає тиск на природу. Вирубуються ліси, розростаються поселення, прокладаються дороги, під тиском людей все глибше в ліс відступають тварини, а деякі зникають зовсім. З появою залізних знарядь цей процес прискорюється.

      Людина навчилася прокладати канали і осушувати болота. Народився лозунг "Підкоряй природу!"

Ведучі(хором) Підкоряй природу!

Створене нове водосховище.

Ведучі(хором) Людина підкоряє природу!

Відкрито нове родовище, і в тайзі побудовано новий комбінат, поселення, прокладена залізниця.

Ведучі(хором) Людина підкоряє природу!

Ранок. 12 квітня 1961 рік.

У цей день увесь світ дізнався про Ю. А. Гагаріна, почув його слова: "Маленька, блакитна планета". Виявилось, що нашу планету можна облетіти всього зо 108 хвилин.

 

Вращаясь в космосе,

В плену своей орбиты

Ни год, ни два,

А милиарды лет,

Я так устала,

Плоть моя покрыта

Рубцами ран -

Живого места нет.

Терзает сталь моё больное тело,

И яды травят

Воды чистых рек,

Всё то, что я имела

И имею,

Своим теперь считает человек.

Мне не нужны ракеты и снаряды,

Но ведь на них идет моя руда,

А что мне стоит только штат Невада,

Его подземных взрывов череда.

Зачем друг друга люди так боятся,

Что позабыли о самой земле,

Ведь я могу погибнуть и остаться

Обугленной пылинкой в дымной мгле.

Не потому ли загораясь мщеньем,

Я против сил безумных восстаю,

И сотрясая твердь землетресеньем,

На все обиды свой ответ даю.

И не случайно грозные вулканы

Выплескивают с лавы боль земли,

Очнитесь люди, призовите страны,

Чтобы меня от гибели спасли!

 

А ЗАРАЗ ДЛЯ ВСІХ ПРИСУТНІХ АКТИВНИЙ ВІДПОЧИНОК
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА – ТРЕНІНГ

1.Якщо ви смітите на вулиці – почухайте собі носик.
2.Якщо ви не смітите на вулиці – топніть 3 рази.
3. Якщо ви не спалюєте сміття у дворі – сплесніть 3 рази в долоні.
4.Якщо ви не розбиваєте скляні пляшки – погладьте себе по голівці.
5.Чи ви розмовляєте з батьками про екологічні проблеми села чи місця яке вам дуже подобається ? Якщо так – підніміть 2 руки.
6. Чи болить у вас душа, коли бачите зламану гілку або молоде деревце? Якщо так – покладіть руку на серце.
7. Якщо хочете дружити, бути в злагоді з природою, то потисніть один одному руки.

 

 

Вчитель. Вмійте природу любити,
Вам у походи ходити
І мандрувать, любі діти.
Вмійте ж природу любити,
Кожній стеблинці радіти.
В полі, у лісі, над яром –
Квіти, дерева і трави.
Цвіту не вирви задаром,
Гілки не втни для забави.
Оберіайте повсюди
Шлях і стежиночку в гаї.
Все це окрасою буде
Нашого рідного краю.

 

 

 

 

doc
Додано
3 березня 2019
Переглядів
469
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку