Колективна творча справа "Світ наших захоплень"

Про матеріал

Ваші учні мають різносторонні інтереси та вподобання? Колективна творча справа "Світ наших захоплень" допоможе у формі усного журналу продемонструвати творчі здібності та дарування ваших вихованців, сприятиме згуртуванню учнівського колективу та зміцненню зв'язків сім'ї та школи.

Перегляд файлу

Позакласний захід для учнів 3 класу

Тема.  Колективна творча справа  «Світ наших захоплень»

Мета. Виявляти та розвивати творчі здібності та дарування учнів, пізнавальні інтереси, розширювати кругозір, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення, комунікативну компетентність, викликати почуття любові та  бережного ставлення до природи, сприяти згуртуванню учнівського колективу, зміцненню зв’язків сім’ї та школи.

Обладнання. Запрошення батькам, різнокольорові кульки, фото веселки, назви сторінок журналу, виставки робіт, ляльки та ширма для лялькового театру.

Форма проведення. Усний журнал.

Місце проведення заходу. Захід проводиться в актовій залі, що оформляється різнокольоровими кульками.

Учасники заходу. Участь беруть учні  3 класу.

Глядачі заходу. Члени родин.

Захід проводить учитель початкових класів.

Підготовка.

1.Вибір учнями, разом з вчителем та батьками, сторінки  журналу, на якій найкраще розкрилися б їхні здібності та дарування (за  місяць  до проведення свята).

2. Підготовка  учнями запрошень своїм родинам.

Шановна родина _______________________________________

Творчий колектив нашого  класу запрошує Вас

 на перегляд усного журналу «Веселка».

У номері: пісні, танці, гумор та ще багато цікавого.

З нетерпінням чекаємо на Вас ___________________ 200_ року о  12.00.

Дружний колектив 3-го класу

 

3. Підготовка творчою групою власного сценарію  лялькової вистави, пошук ляльок, підготовка ширми, проведення репетицій.

4. Прикрашення учнями та батьками залу в переддень свята кульками, прикріплення на сцені малюнка веселки та назви сторінок, записаних на різнокольоровому папері (відповідно до кольорів веселки), підготовка  виставок картин та виробів.

Список використаних джерел:

  1. Колективні творчі справи в початковій школі: «Сонячна подорож». – К.: Вид.дім «Шкіл.світ»: Вид.Л.Галіцина, 2006.- 128с. – (Б-ка «Шкіл.світу»).
  2. Педагогічні основи організації сімейно-родинного виховання: Порадник батькам та педагогам /За редакцією начальника управління освіти Хмельницької облдержадміністрації В.І.Войтенка.- Кам’янець Подільський: Абетка, 2000.-124 с.
  3. Календарні та народознавчі свята. Початкова школа/Упоряд.О.В.Гноінська.-Х.: Ранок-НТ, 2005.-176 с.- (Сценарії)
  4. Велика ілюстрована енциклопедія школяра. Київ «Махаон-Україна», 2002
  5.  Підручники з читання для 3 класу.
  6.  Островський В.М. Сидір М.В. Вчимося музики. 3 клас. Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2011. – 72 с.
  7. Книга біблійних оповідань для дітей.

Хід свята

Доброго дня, дорогі друзі! Раді вітати вас у цьому залі.

Чи любите ви читати журнали? Які ?

(Вчитель звертається окремо до дітей, батьків, бабусь, дідусів)

Звичайно, кожен обирає журнал на свій смак.

Діти полюбляють журнали із захоплюючими історіями, кросвордами, гарними ілюстраціями. Мами та татусі надають перевагу журналам про цікаві екзотичні місця планети, журналам мод та облаштування сучасного житла. А бабусі та дідусі цікавляться народними рецептами та ... дитячими журналами для своїх дорогих онуків.

Та ви всі уявляєте журнал, виготовлений з гарного паперу, з чудовою обкладинкою та яскравими малюнками.

А сьогодні ми будемо гортати сторінки усного журналу.

Шановні батьки, хто з вас пам’ятає назву нашого журналу?

Чи знаєте, що означає це слово?

 (Розповідає учень)

Веселка – явище природи, коли сонячне проміння світить крізь дощ. Дощові краплини розкладають світло на різні кольори. Кольори веселки розташовані завжди в тому самому порядку. Якщо дивитися з землі, то веселка нагадує півколо, аз літака вона здається колом. Кольори веселки: червоний, жовтогарячий. жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.

- А хто з вас знає, як у Біблії розповідається про виникнення веселки?

(Розповіді учнів або батьків)

Після великого потопу, який тривав 40 днів і 40 ночей, Бог пообіцяв, що більше ніколи не буде нищити землю у такий спосіб. І на згадку про обіцянку Він подарував людям веселку.

 - А тепер спробуємо підібрати споріднені слова до слова веселка (веселий, веселитись, весело). Надіюсь, що перегляд журналу буде таким же.

 Як кольорів у веселки, так і сторінок у нашому журналі буде 7:

  1. Літературна.
  2. Умілі ручки.
  3. Вернісаж (картинна галерея)
  4. Танцювально-спортивна.
  5. Гумористична.
  6. Театральна.
  7. Святкова

Всі сторінки об’єднані однією темою, яку ми намагатимемося розкрити, а саме: «Світ наших захоплень».

У кожного журналу є обкладинка. Сьогодні на обкладинці першого номеру журналу «Веселка» буде дружний колектив 3-А класу

(Діти виходять на сцену та виконують поспівку «Ми третьокласники»

з посібника-зошита для 3 класу «Вчимося музики»)

Сторінка 1.

Літературна.

 Наш дружний колектив надзвичайно полюбляє читати. У нас навіть є рекордсмени, які  занесені на дошку пошани міської бібліотеки як кращі читачі. (Вчитель називає прізвища учнів) Давайте їм поаплодуємо. Молодці! Але ми читаємо не тільки читаємо художню літературу, ще й чудово декламуємо вірші...

У цьому ви зараз всі переконаєтесь (5-6 учнів класу, які за бажанням обрали дану сторінку, читають напам’ять вірші).

- Давайте ще раз дружно поаплодуємо нашим учасникам, які так гарно представили цю сторінку.

Сторінка 2.

Умілі ручки.

Наші ручки уміють робити багато корисних та гарних виробів. А коли ще додамо трішки фантазії – виріб на славу.

Сьогодні наші умілі ручки вас приємно здивують.

Діти підготували вироби з пластиліну, тканини, паперу (паперопластику, квілінг), вироби з глини та по черзі представили свої роботи.

Вчитель (ведучий) бере інтерв’ю:

  • Чому захопився саме цією технікою?
  • Де займаєшся (самостійно вдома чи на гуртку)?
  • Чи захопив цією справою своїх братиків, сестричок, батьків? Може навпаки?

Сторінка 3.

Вернісаж (картинна галерея)

Здібності до малювання – великий дар. Якщо їх розвивати та вдосконалювати, то можна відкривати власну виставку картин. Сьогодні свої роботи представлять… До речі наші юні художниці займаються у художній школі.

Вчитель (ведучий) бере інтерв’ю:

  • З якого віку став малювати?
  • Як звати вчителя у художній школі, який навчає малюванню?
  • Чим любиш малювати найбільше: кольоровими олівцями, вугіллям, аквареллю чи гуашшю?
  • Що саме полюбляєш малювати: пейзажі, натюрморти, портрети?
  • Що порадиш тим, хто хоче навчитись красиво малювати?

 Давайте дружними оплесками подякуємо нашим учасникам.

Сторінка 4.

Танцювально-спортивна.

Народне прислів’я вчить: «Бережи одяг поки новий, а здоровя поки молодий». Учні зміцнюють своє здоровя, вчаться бути витривалими та стрункими на уроках фізичної культури, у спортивних секціях та заняттях хореографії. Сьогодні дівчатка  продемонструють танцювальну композицію «Дівчина-весна», а хлопчики покажуть спортивно-танцювальну композицію «А вам слабо?» (віджимаються від підлоги, набивають м’яч, стоять на голові)

(Учні демонструють вміння).

Діти чудово представляли вміння.  Тепер потрібна фізкультхвилинка для наших глядачів. Давайте встанемо.

( Один учень проспівує слова пісні та показує рухи, а глядачі повинні все повторити)

1-й куплет

Руку праву наперед,

А тепер її назад.

Руку ліву наперед,

А тепер її назад.

Ми танцюєм буги-вуги,

Повертаючись навкруги,

І в долоні плещемо ось так, так, так.

Приспів:

Буги-вуги, ха-ха (4 рази) (присідають та плескають в долоні)

2-й куплет

Ніжку праву наперед...

3-й куплет

Вушко праве наперед...

Сторінка 5.

Театральна.

З давніх давен людям хотілося зобразити сценки з життя, що вони і робили. Так у давніх греків виникли театри.

Відвідавши виставу шкільного лялькового театру, учні нашого класу вирішили спробувати себе у ролі письменників та артистів. Так у нас виникла п’єса «Квіти до маминого свята», яку представляємо до вашої уваги.

(Виступ учнів)

Що ж, дебют чудовий! Впевнена, що у ваших оселях з’явиться багато живих квітів у горщиках, а подвір’я прикрашатимуть цілі алеї з квітів.

  Давайте ще раз поаплодуємо нашим артистам.

Наша сторінка «Театральна» плавно переходить у «Гумористичну»

Сторінка 6.

Гумористична.

Кажуть, сміх – це здоров’я, профілактика захворювань. У шкільному житті смішних історій вистачає, тому смійтеся на здоров'я. Нещодавно ми знайомились з творчістю дитячого поета Грицька Бойка, вірші якого надзвичайно полюбились учням 3-А класу.

(Діти розігрують сценки, читають гуморески)

Сторінка 7.

Святкова.

На черзі остання сторінка нашого журналу «Веселка». Називається вона «Святкова», адже через декілька днів ми святкуватимемо 8 Березня. Діти підготували своїм мамам, бабусям, тітонькам, сестричкам чудові квіти з паперу (тюльпани) та хочуть вас , дорогі матусі, бабусеньки, тітоньки, сестрички привітати. (Діти дарують квіти, цілують дорогих людей). В честь такого свята ми зробимо «салют». У цьому нам допоможуть члени родини. (Діти беруть маму чи члена родини та утворюють  дві команди. Вчитель роздає попередньо надуті кульки всім учасникам конкурсу)

 Умови конкурсу: потрібно добігти до стільця та сісти на кульку, щоб вона лопнула. Конкурс жвавий та веселий.

Підсумок зустрічі

Інтерв’ю :

- Чи сподобався вам журнал?

- Яка сторінка запам’яталась  найбільше?

- На якій ще сторінці хотіли б бачити свою дитину? Що плануєте для цього зробити?

- Ваші побажання редакційній колегії нашого класу.

Удачі вам, шановні родини! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток1

 

Квіти до 8 Березня

П’єса  для лялькового театру

Дійові особи:

Дівчинка-школярка, дівчинка Наталочка, Сорока, Песик, Зайчик, Лисичка, Білочка, Котик, Мишка, Ведмідь, Вовк

Дія І

Дівчинка з портфеликом кружляє під музику. За нею спостерігає Сорока, яка сидить на гілці дерева.

Сорока: Гарно танцюєш, дівчинко. Чого це ти така весела?

Школярка: Та незабаром мамине свято.

Сорока:  І подарунок вже приготувала для мами?

Школярка: Та ні. Ми в переддень свята з татом купимо букет квітів для мами на базарі

Сорока: Про подарунок потрібно думати заздалегідь. Бачила я одну дівчинку, яка квіти мамі шукала…

Школярка: Розкажи цю історію, Сороко-білобоко, будь ласка.

Сорока: Ну добре. Вмощуйся зручненько. Жила третьокласниця Наталочка з батьками. Вона була слухняна та добра дівчинка. Та от, прокинувшись ранесенько 8 Березня, дівчинка згадала,  про подарунок для мами.

Наталочка:  Сьогодні мамине свято! Щоб це їй подарувати? Напевно, найкращим подарунком будуть квіти. Та де ж їх взяти?

Сорока: Думала дівчинка, думала…

Наталочка: Сонечко вже пригріло, сніжок трішки розтанув, тому в лісі напевно з’явились перші весняні квіти – підсніжники. Піду в ліс та нарву букет підсніжників!

Собачка:  Гав! Але ж мама не дозволяє ходити тобі самій до лісу!

Наталочка: Та я ж хочу зробити подарунок!

Собачка:  Гав! Тоді я обов’язково піду з тобою! Гав!

Сорока: Зібрались Наталочка і песик та й пішли до лісу.

Наталочка, Собачка: Ля-ля-ля! Га-гав-гав!

Дія ІІ

Сорока: Йдуть вони лісом, полянку шукають.

  Аж ось з гілки на гілочку Білочка прудка скаче.

Наталочка: Доброго дня, Білочко.

Білочка: Доброго дня, дівчинко. Куди ти мандруєш густим лісом?

Наталочка: Квіти мамі у подарунок шукаю. Ти високо стрибаєш, все з гілок дерев бачиш. Підкажи,  де галявину  з квітами знайти?

Білочка: Не бачила я ще перших квіточок, ніколи мені їх видивлятися. Мишка під снігом ходи має, її спитай, вона підкаже.

Наталочка: А де ж мишку шукати?

Білочка:  А ось і вона. Мені ніколи. Бувайте.

Наталочка: Доброго дня Мишко. Ти під снігом ходи маєш, підкажи, де галявинка на якій підсніжники ростуть.

Мишка: Навіщо тобі ці квіточки?

Наталочка: Мамі  подарунок готую на свято..

Мишка: Поблизу нірки моєї весняні квіточки ще не прокинулись. Ти зайчика запитай, він кругом по лісу бігає, може він знає.

Наталочка.  А де ж зайчика шукати?

Зайчик: Хто це мене шукає?

Мишка: Та ось Наталочка підсніжників хоче назбирати для мами. Допоможи дівчинці. А я побіжу, мені ніколи. Бувайте.             

Зайчик: Хороша ти дівчинка, якщо для мами подарунок шукаєш. Та ці квіточки тільки прокинулись після довгої зими. Їх нектар – перша їжа для комашок та радість для всіх мешканців лісу. Кожного року приходить багато охочих людей назбирати цю лісову красу і підсніжників стає все менше та менше.

Котик: Мяу! Мяу! Хто це підсніжників захотів? Мяу!

(Дівчинка здивовано)

Наталочка: Котику, що ти в лісі зимовому робиш? Ти ж біля людей живеш.

Котик: Не всі котики біля людей живуть. Я – котик лісовий. Моїх родичів, котів лісових, занесено до Червоної книги. Бо люди вже до того дохазяйнувались, що нас стає все менше та менше. До речі, чи знаєш ти, що квіти підсніжники теж занесені до Червоної книги?

Наталочка: Так, так, пригадала. Нам вчителька розповідала в школі, що зникаючі види рослин і тварин заносять до Червоної книги. А що ж мені роботи, я ж мамі хотіла квіти подарувати?

Зайчик: А давай підемо до Лисички. Вона підсніжники у горщики саджає та продає на лісовому ярмарку.

Котик: Як гарно ти Зайчику придумав!

(Дівчинка плеще у долоні)

Собачка:   Гав! Гав! Хутчіш до Лисички.

Наталочка: Дякую тобі, Зайчику-пострибайчику.

Зайчик: Тільки я до Лисички не піду, не виходить нам із нею товаришувати.

Котик: Нічого, до Лисички я дорогу покажу. Мяу!

Наталочка:  Дякую за пораду, Вухастику. Бувай.

Зайчик: До побачення, люба дівчинко.

Дія ІІІ

(Йдуть лісом Котик, Наталочка та Песик та співають:

«Ля-ля-ля! Мяв-мяв-мяв! Гав-гав-гав!»)

Котик: Ну от, до будиночка Лиски вже близенько. Мені повертатись треба. До побачення, люба дівчинко!

Наталочка: Дякую за допомогу, Котику. Щасливо і тобі!

Сорока: Дівчинка подякувала Котику та пішла далі співаючи. Аж  тут Вовчик назустріч.

Вовк: Ти хто така і чому сама у лісі ходиш?

Наталочка: Я т-т-т-ретьокласниця Н-н-н-аталочка. Я н-н-н-е сама, а з вірним песиком.

Песик: Гав! Гав!

Наталочка: А йд-д-д-у до Л-л-л-исички за кв-в-в -ітами у горщику.

Вовк: А чого така перелякана?

Наталочка: Т-т-т-ебе б-б-б-оюся.

Вовк: Не бійся мене, я не голодний, і взагалі не їм маленьких дівчаток та їх песиків. Ходімо, я знаю коротшу дорогу до хатки Лисички.

Ля-ля-ля! Гав-гав-гав!У-у-у!)

Вовк: Привіт, кумасю.

Лисичка:  Здоров був Вовчику-братику. Чого завітав?

Вовк: Та ось дівчинка квіти шукає для матусі на свято. Чи не допомогла б ти їй?

Лисичка: На жаль, ви трішки спізнились. У мене не залишилось жодного горщика.

Наталочка стала плакати.

Лисичка:  Не плач, дівчинко. Цьому легко зарадити. Он горщик та лопатка. Піди на галявинку, викопай собі квіточку з цибулинкою та посади у горщик.

Сорока: Зраділа дівчинка. Песик допоміг землі накопати, Вовчик  найкращу квіточку вибрав.  Дівчинка   засяяла від радості.

Наталочка: Я вам дуже дякую. Я так багато навчилась та зрозуміла. Мені вже пора додому, адже напевно мама хвилюється.

Собачка: Далеко ми зайшли від дому, сонечко вже ховається. Що ж робити? Гав!

(З’являється Ведмідь, потягується)

Ведмідь: І хто це тут гавкає, спати не дає?

Вовк: Привіт, Ведмедику. Та ось дівчинка шукала мамі квіти та час згаяла, та й втомилася за день по лісу ходити. Не встигне вона до заходу сонця додому, щоб  маму привітати.

Ведмідь: Яка славна дівчинка. Люблю таких дівчаток. Мені якраз після довгої сплячки потрібно розім’ятися. Сідай мені на спину, дівчинко, я тебе швидко занесу додому.

Вовчик: От і чудово! Бувайте, друзі!

Наталочка: Рада зустрічі з тобою, вовчику. Хоча і налякав ти мене! На все добре!

Ля-ля-ля! Гав-гав-гав!У-у-у!

Ведмідь: От і прийшли. Привітай зі святом свою матусю від лісових звірів. Та до лісу сама більше не ходи.

Собачка: Та я ж її охороняв! Гав! Гав!

Ведмідь: Так, так, Песику, ти справжній друг. А тепер бувайте, на все добре!

Наталочка: Бувай, ведмедику. Дякую за допомогу.

Ля-ля-ля! Гав-гав-гав!

Сорока: Мамі квіточка дуже сподобалася. Вони її посадили біля домівки, щоб на наступний рік не довелося Наталочці до лісу знову по квіти йти.

Школярка: Яка цікава та повчальна історія. Я зрозуміла: робити подарунки потрібно так, щоб не зашкодити природі. А якщо людина привітна та добра, то і зустрічає вона привітних та добрих  друзів!

 Дякую тобі, Сороко-білобоко. Я обовязково цю історію однокласникам розкажу. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
2 липня 2018
Переглядів
11391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку