«Кольорові сторінки природи: зима»

Про матеріал
Мета: упорядкувати і збагатити уявлення учнів про зиму як пори року,зміни в живій і неживій природі;підтримувати вміння узагальнювати,пояснювати,робити висновки.
Перегляд файлу

Тема: «Кольорові сторінки природи: зима»

Мета: упорядкувати і збагатити уявлення учнів про зиму як пори року,зміни в живій і неживій природі;підтримувати вміння узагальнювати,пояснювати,робити висновки.

Очікувані результати: учні розміняють,пояснюють,описують зміни,які відбулися в природі взимку;відображає результати спостережень у різних формах самовираження.

Матеріали до уроку: цеглинки LEGO, кубик для гри, зображення сонця,проектор, пазли із зображенням пташок,м*ячик, карта України, ножиці,клей,

                                            Хід уроку

І .Організаційний момент

Ранкова зустріч (15 хв)

1.Вітання

Добрий ранок, всіх вітаю!

Добрий ранок,клас вітаю!

Сонце посміхається

Урок розпочинається!

Вчитель дістає сніжку і пропонує дітям по колу,передаючи її, розповісти,де вони провели ці вихідні. Обов*язкова умова звертатися один до одного на ім*я. Наприклад: « Я провела ці вихідні вдома, а ти  де провів свої вихідні,Артем?» і.т.д.

 

 

2. Обмін інформацією

 Тема дня «Що таке територія?»

-Діти,що таке територія?( це частина земної кулі,що належить певній державі,або входить до складу частини світу.)

-Як ви гадаєте,яку назву має територія,на якій ми проживаємо?( Ми живемо в Україні)

-У кожної людини в житті є щось найрідніше,без чого вона не може уявити свого життя. Це батьківський край,де вперше дитиною побачила  світ. Це та земля,по якій ми зробили перший крок,земля наших батьків_це земля найдорожча в світі.

                                                      Легенда  «Наша Земля»

Колись давно Бог створив народи і кожному народові подарував Землю. Але наші предки прийшли на розподіл Землі пізніше,тому землі їм уже не дісталось. От вони пішли до Бога,який у цей час молився,і вони не сміли йому щось сказати Почали чекати. Через деякий час Бог обернувся,що вони чемні та хороші люди. Зрозумівши,чому люди до них прийшли ,Бог запропонував чорну землю, але наш народ сказав,що там уже все зайнято. Ну тоді я Вам дам землю,яку залишив для раю,де є річки,озера,,моря,гори. Пішли на предки на ту землю,оселилися та назвали цю землю Україною.

  • Як ви гадаєте,чому Бог для себе обрав Україну?
  • Чому він вирішив віддати землю нашому народові?
  • Які річки є в Україні?
  • -Міста?
  • Як зветься наше місто?

 

 

3.Групове заняття

Гра «Моє улюблене місце відпочинку»

Діти об*єднаються у пари та за одну хвилину ,спілкуючись один з одним вибираються улюблене місце відпочинку,яке подобається їм обом.

4.Щоденні новини

Діти називають число,місяць, день, погоду.

- Наша тема місяця «Територія». Протягом місяця ми все більше будемо дізнаватися про Україну та її особливі місця.

 (Діти сідають на свої місяця та продовжуємо роботу далі)

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку

Як ви думаєте,яка наша сьогоднішня тема,якщо чомусь на орок до нас завітала сніжка?

(Слайд 2)

  • Відгадайте загадку

Захопився майстер ділом,

Все фарбує тільки білим

Що ж лишається робити?

Фарби іншої нема.

Відгадали ,любі діти,

Хто малює так ? (Зима)

 

-Чи згодні Ви з тим,що зима білосніжна,чи,можливо має інші кольори?( думки дітей)

Сьогодні на уроці кольорові стежки зими, ми з вами впевнимося в тому,що зима на території нашої України має всі кольори, такі самі як і цеглинки LEGO. Слайд 3

 ( на дошці прикріплені кольори цеглинок лего- жовтий, ,голубий, синій,червоний,зелений,помаранчевий)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

 

1.-Перша цеглинка жовтого кольору. ( Слайд 4)

 

- Що може бути жовтим взимку?( Сонечко)

-Правильно. Ось сонечко передало нам ось такий жовтий кубик,як він сам. Поставило нам таке завдання: правильно відповісти на питання. Яке число випадає, така кількість спроб відповісти правильно у Вас є. Якщо відповіли правильно з першої спроби, то ви великі молодці.

 - Який місяць є початком зими?

- Що буває тільки взимку?

- Якого кольору сніг?

- Чому не можна ходити під дахами будинків?

- Як дбати про здоров*я взимку?

- Сонце взимку піднімається високо чи низько?

- Зимові дні короткі чи довгі?

- Погода морозна чи тепла?

- Взимку буває веселка чи ожеледиця?

 

2.Друга цеглинка голубого кольору

-Що може бути голубим взимку ?( Сніжинка)слайд 5

Пропонується переглянути відео, як утворюється сніжинка.

Вчитель коментує при перегляді відео,як саме сніжинка утворюється.

          -З чого утворюється сніжинка ? ( з води)

А далі сніжинки пропонують трішки відпочити.

 

3.Фізкультхвилинка «Перший сніг»

Слайд 6

 

4.Третя цеглинка синього кольору

 

- Якщо сніжинок дуже багато і до них приєднується сильний і могучий вітер, то якого кольору  хмара принесе нам такий великий снігопад.

- Що може бути синього кольору взимку? ( Снігова хмара) Слайд 7

Завдання від снігової хмари у підручнику сторінка 43.

Попрацюйте в парах та порівняйте два малюнки.

-Чим вони відрізняються один від одного?

-Такі хмари приносять- хуртовину.

- Пригадайте, які є слова близькі за значенням до цього слова? Хуртовина  - завірюха, буран, заметіль, метелиця,хурделиця, , сніговиця.( вивісити на дошці слова,близькі за значенням)

- Які ще природні явища відбуваються у неживій природі?( відповіді дітей)

       МОЛОДЦІ.

 

           5.Четверта цеглинка червоного кольору

 

  • Що може бути червоного кольору взимку? ( горобина ) Слайд 8

Так Горобина .І наступне завдання : складіть розгублені листочки і ми дізнаємося, які птахи  полюбляють горобину та зимують на території нашої країни? Діти складують малюнки таких птахів як снігурі,омелюхи,горобці,синички,дятли,сойки.

-Як потрібно допомагати птахам взимку? ( відповіді дітей)

 

6.П*ята сніжинка зеленого кольору

 

Які дерева і взимку і влітку завжди зелене?( Сосна,ялина) Слайд 9

Яка особливість цих дерев?(голки)

 

Робота з лего

Спробуйте викласти на парті з ЛЕГО ялиночку.( діти працюють)

Молодці!

 

ІV.Закріплення вивченого матеріалу

 

Шоста цеглинка Помаранчева Слайд 10

  • Що може бути помаранчевим взимку,воно приховане під шаром снігу,але воно є?( листя)
  • Як ви думаєте ,яка роль опалого листя?( захищає дерева від переохолодження.)
  • У якого дерева восени листочки стають помаранчевими?( кленові)
  • Ми виготовимо кленові листочки з паперу.

  Виготовлення осіннього кленового листочка з паперу.

V.Підсумок уроку

Рефлексія з ЛЕГО Слайд 11

Зелений колір - на уроці мені було все зрозуміло.

Жовтий колір – були труднощі з виконанням завдань.

Червоний – нічого не зрозумів.

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
3 листопада 2019
Переглядів
2127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку