Інтегрований урок інформатики та англійської мови по темі: Комп'ютер, як засіб спілкування (Computer as a mean of communication).
Тип уроку: інтегрований урок застосування знань, умінь і навичок.
Мета:
розвивальна – організувати діяльність учнів по застосуванню знань обробки інформації; створити умови для розвитку практичних компетенцій перетворення інформації; забезпечити умови для розвитку творчих здібностей учнів при використанні комп'ютерних технологій; розвиток самостійності, критичності, здатності до творчого мислення, розвиток уяви; здатності до порівняння, узагальнення, вміння робити висновки; розширити кругозір учнів.
виховна – сприяти вихованню художнього, естетичного смаку учнів, розвиток вміння співпрацювати, виховання любові до своєї країни, культури спілкування, викликати стійкий інтерес до спілкування англійською мовою з використанням комп'ютерних технологій.
навчальна – розвивати в учнів комунікативні компетенції в умовах, наближених до реальних, систематизувати і закріпити вивчений матеріал циклу 2 .Розвиток мовного вміння; активізувати знання і вміння учнів з пошуку необхідної інформації, удосконалювати вживання в мові діалектів в потрібному ступені порівняння, відпрацювати правила написання листа.
супутня задача 1: розвиток вміння читати з метою вилучення конкретної інформації.
супутня задача 2: прихований контроль рівня сформованості мовленнєвих умінь, граматичних знань, писемного мовлення.
Методи: словесні методи, наочні методи, практичні методи, формування умінь і навичок.
Форми: групова діяльність, демонстрація, бесіда, складання тексту.
Прийоми: одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом нових знань, застосування ТНЗ.
Хід уроку:
1.Організаціонно- мотивовану етап.
Учитель інформатики: Доброго дня хлопці.
Вчитель англійської мови: Good morning, children!. I’m glad to see you. Sit down, please Today we are having an unusual lesson, English lesson with Information Technology lesson. I think it will be a very interesting lesson. English and Information Technology are closely connected. Successful work on the computer depends on a good knowledge of the English language.
Учитель інформатики: Сьогодні у нас в гостях дівчинка Британіка і хлопчик Інфотронік. А як ви думаєте, в яких країнах живуть діти? ( Слайд № 3)
Учитель англійської мови: Where is he / she from?
P1 – I think, she is from Britain. P2 I am sure, he is from Ukraine.
Учитель інформатики: Так, правильно, дівчинка з Англії, а хлопчик з України. Я хочу розповісти історію про них. Вони познайомилися на презентації яка проходила на базі виставкового центру «КиївЕкспоПлаза» в місті Київі. Де працюють вчені, фахівці в області інформаційно-комп'ютерних технологій. Вони розробляють нові програми, за допомогою яких працюють комп'ютери. Повернемося до історії про наших знайомих. Вони разом ходили на заняття, працювали в одній групі над проектом. Вечорами ходили в спортзал. За поглядами, які вони звертали один на одного було зрозуміло, що між ними виникла симпатія. І як водиться, після семінару вони розлучилися. Але повернувшись до себе на Батьківщину, вони не змогли забути один одного. І як же тепер їм бути? Звичайно, листуватися.
2.Развиток комунікативних навичок:
Учитель англійської мови: Pupils, look at the screen and answer my questions:
(Слайд 5)How can people communicate?
P1 – People can phone.
P2 – People can send letters.
P3 – People can send messages.
(Слайд 6)T. What are we going to speak about?
P1 – I think, we will speak about computer communication.
T. – You are absolutely right.
Учитель інформатики: Сьогодні діти, ми будемо вчитися використовувати комп'ютер для спілкування один з одним.
(Слайд 7)1.Скажіть які редактори використовуються для створення текстових документів (Word, блокнот)
2. Який найпростіший редактори\ використовується для створення і обробки графіки? (Paint,)
3. За допомого якого сервісу ми можемо обмінюватися цифровими листами? (Електронна пошта)
3.Развиток комунікаційних навичок:
Учитель английської мови:
(Слайд 8)T. What can people use computer for?
P1, P2, P3 People use computer for information
for games, for communication.
Учитель інформатики: Ой, що це? Наш Інфотронік отримав повідомлення.
Учитель англійської мови: Let us read the message.
Формування навичок читання (Слайд9 )
26 April 2018
Hi, Infotronic!
How are you? I m OK!
Thank you for your letter. It was interesting to read it.
You want to know more about the role of computers in my life. Some people say that the computer has many advantages and that it helps us in all of our life, but others say that computer is a very bad invention and we can easily live without it. As for me, I support the former point of view.This device is very important to me and it makes the life easier and more interesting.
I usually search for the information on the Internet and communicate with my friends on line.
Write back soon!
With love,
Britanika.
Учитель інформатики: Діти, прошу зайняти ваші робочі місця і написати
своє ставлення до комп’ютера у вашому житті.
Учні займають місця за комп'ютерами і використовуючи текстовий і графічний редактор виконують практичну роботу по створенню проекту «Моє ставлення до комп’ютера у житті.» Англійською або українською мовою на вибір. Лист відправити на мою електронну адресу.
Вчитель англійської мови
- Діти, Ви сьогодні дуже добре попрацювали, показали свої знання з двох предметів і вміння працювати в новій обстановці. Бажаємо Вам подальших успіхів.
Вчитель інформатики:
А тепер давайте підведемо підсумки. Подивіться на дошку і виберіть один із запропонованих варіантів.
- було важко…
- я зрозумів, що…
- я навчився…
- я зміг…
- було цікаво пізнати, що…
- мене здивувало…
- мені захотілось… и т.д.