Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок.

Про матеріал
Технологічна карта уроку "Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок".
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку

ПІБ учителя: Сало Ольга Володимирівна

Клас: 5 клас

Тема уроку: Комп’ютерні мережі. Локальна мережа. Використання мережевих папок. Цілі уроку: 

  навчальна: сформувати поняття про комп’ютерні мережі, мережну взаємодію, типи комп’ютерних мереж; мережні папки; продемонструвати роботи в локальній мережі, використовувати її ресурси;

  розвивальна: розвивати інформаційну культуру учнів; логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;

  виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість, інтерес до теми і до предмета.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу. 

Обладнання уроку:  комп’ютери, навчальна презентація, інтерактивні вправи.

Електронні освітні ресурси: zoom,  classroom з власним доменом гімназії kharkiv23.ukr.education, learningapps.org, kahoot.it, ourboox.com/books. 

Компетентності учнів на уроці:

спілкування державною мовою

володіти всіма видами  мовленнєвої діяльності;

інформаційна

аналізувати  інформацію,  розвивати  комп’ютерну грамотність;

учитися    впродовж    життя

здійснювати  аналіз  власної діяльності,  рефлексію;

соціальна і  громадянська

формувати навички роботи в  класі, співпрацювати з однокласниками;

здоров’язбережувальна

 

дбати про здоров’я дітей (руханка)

Хід уроку

 

Етап уроку

Час

Завдання етапу

Зміст

Методи і прийоми

Ф

О

Н

Д

*

Діяльність учителя

Діяльність учня

 

Організація

початку уроку

 

1 хв

Налаштувати учнів на урок

Перевірка готовності учня до дистанційного уроку

Слово вчителя

 

 

Розповідає, допомагає з підключенням до Classroom 

Слухає, перевіряє свою готовність до уроку.

Актуалізація опорних знань учнів

 

6 хв

Повторити   правила з техніки безпеки під час роботи на уроці інформатики.

Повторення   правил з техніки безпеки під час роботи на уроці інформатики.

Інтерактивна гра Kahoot!

Ф І

Навчає дітей грати в інтерактивну гру. Запитує, доповнює, уточнює відповіді дітей

Відповідає на питання, доповнює, запам’ятовує 

Мотивація навчальної діяльності

3 хв

Викликати інтерес учнів до теми, що вивчається.

Створення проблемних ситуацій.  

Обговорення

Ф

Пропонує проблемну ситуацію.

Розв’язує проблемну ситуацію.

Оголошення теми та мети уроку

2 хв

Формування мети і цілей уроку;  прогнозування змісту та результатів роботи

Оголошення теми та мети уроку. 

Слово вчителя

Ф

Повідомлення мети та цілей уроку

Слухає, роби висновки 

Етап засвоєння нового матеріалу

10 хв

Засвоєння нового матеріалу

 

 

 

 

 

 

1) Презентація

 

 

Поняття про комп’ютерні мережі, мережну взаємодію, типи комп’ютерних мереж; мережні папки; продемонстру вати роботи в локальній мережі,

використовува ти її ресурси

Пояснення вчителя у супроводі мультимедійної презентації. (ourboox.com/bo oks.)

Ф

Розповідає, демонструє, пояснює.

Слухає, спостерігає, запам’ятовує. 

2) Практична робота 

 

Засвоєння нового матеріалу

Робота з демонстраціє ю екрану. 

Демонстрація екрану.

Ф

Демонструє, пояснює.

Переглядає, запам’ятовує.

Фізкультхвилин

ка

1 хв

Зміна діяльності учнів

Виконання руханки під відео 

Руханка

Ф

Слідкує за правильним виконанням рухів

Виконання рухів, вправ за вказівкою вчителя

 

 

3) Інтерактивна вправа  “Знайди місце”

2 хв

Закріплення знань, умінь і навичок

Розподілення комп'ютерних мереж за територіальни м розташування м

 

Інтерактивна гра

Ф І

Навчає виконання інтерактивної

гри  

learningapps.org

 

Розподіли комп'ютерні мережі за територіальним розташуванням.

 

4) Гра 

«Встанови порядок дій»

2 хв

Закріплення знань, умінь і навичок

Встановлення порядку дій, які слід виконати для переміщення текстового файла

Робота.txt у папку Спільні документи на комп’ютері у мережі з іменем Учень1. Розміщення запропонован их у вправі дій у правильній послідовності.

Бесіда

Ф

І

Читає та показує дії,  перевіряє правильність виконаного завдання learningapps.org

Встанови порядок дій, які слід виконати для переміщення текстового файла Робота.txt у папку Спільні документи на комп’ютері у мережі з іменем Учень1. Розмісти запропоновані у

вправі дії у правильній послідовності.

Підбиття підсумків

2 хв

Закріплення знань, умінь і навичок, підсумок роботи, аналіз очікувань. 

 Відповісти на питання про засвоєний

матеріал 

 

Метод

«Мікрофон»

Ф

Вчитель ставить питання. 

Відповідає на питання,  обговорюємо, аналізуємо сподівання учнів.

Домашнє завдання

1 хв

Домашнє завдання для закріплення знань та навичок учнів.

§ 2.1

опрацювати підручник стор. 62-68. Дайте

відповіді на запитання №

Завдання та вправи відповідно до рівня знань 

Ф

Дати завдання, пояснити алгоритм виконання

Записати в щоденник,  надіслати до  Classroom 

 

 

image

*ФОнд - форма організації навчальної діяльності (Ф - фронтальна, І - індивідуальна, П - парна, Г - групова). Література: 

Для вчителя

Для учнів

Календарне планування  

 

Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2021/2022 навчальному році

 

Інформатика.5клас.:підруч.для закл.загальн.середн.освіти/ Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько – Київ: Генезе, 2018.

Інформатика.5клас.:підруч.для закл.загальн.середн.освіти/ Й.Я.Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько – Київ: Генезе, 2018.

 

 

ІНФОРМАТИКА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів.(Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804 

Інтерактивна мультимедійна презентація https://www.ourboox.com/book-preview/1221490

Додаткова літ-ра: журнал «Інформатика, сайт «На Урок», «Всеосвіта» та ін.

Інтерактивні вправи:

https://learningapps.org/watch?v=pi186esgj16 https://learningapps.org/view2446759

https://learningapps.org/watch?v=pmavmzuat16 Kahoot.it 

 

pdf
Додано
12 жовтня 2022
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку