Комплекс ранкових зустрічей. Тематичний тиждень "Безпека вдома"

Про матеріал
На сьогоднішній день дуже популярною є тема НУШ. Вашій увазі представлена розробка ранкових зустрічей до одного з тематичних тижнів "Безпека вдома"
Перегляд файлу

Ранкові зустрічі – це зустрічі перед уроками учнів класу та вчителя, які зай-мають одне з провідних місць у щоденному розкладі роботи класу, де встановлені дружні взаємовідносини. Систематичне їх проведення сприяє формуванню ключових компетентностей учнів, пробуджує зацікавленість, активну співпрацю та створює атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі. Від кожного вчителя така робота вимагає неабиякої підготовки, але вона постійно надихає йти вперед, створювати щось нове та цікаве, перевіряти власні очікування на практиці, отримуючи задоволення від результату.

Саме тому метою авторської роботи є: розробити тематичні ранкові зустрічі, які допоможуть задовольнити різноманітні інтереси дітей, створити атмосферу для співпраці, сформувати певні моральні якості, потрібні особистості у спілкуванні.

 

Ранкові зустрічі на тему «Безпека вдома»:

Мета: розширити знання учнів з теми «Безпека», продовжувати вчити дітей правилам безпеки вдома.

Обладнання: іграшкова поліцейська машина; картка «Номери екстреної допомоги»; аудіо запис поліцейської сирени.

Понеділок

Привітання.                 Добрий ранок вам малята!

                                       Любі хлопчики й дівчата!

Щоб наша робота сьогодні була успішною, маю для вас дещо цікаве. Відгадайте, що лежить у мене в коробці, але для цього вам треба дещо прослухати. (вчитель включає запис).

Учитель. Я думаю ви здогадалися, яка саме машина видає такий звук.(Відповіді дітей). Правильно, це поліцейська машина.

Будем тиждень починать,

Про безпеку розмовлять.

 

C:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgУчитель. А хто знає, коли ми повинні викликати поліцейських? (Відповіді дітей).

C:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgC:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgC:\Users\Acer\Desktop\img3.jpg Учитель.(діти повторюють за вчителем)                             

C:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgC:\Users\Acer\Desktop\img3.jpg                                    Якщо чужий лізе в дім, (руки вгору)

Ви не розмовляйте з ним (палець до губ)

«102» номер набирайте, (руку до вуха)

Копів швидко викликайте.(біг на місці).

Вчитель кріпить номер 102 у куточок безпеки.

Запрошую вас на урок.

 

Вівторок

Мета: розширити знання учнів з теми «Безпека», продовжувати вчити дітей правилам безпеки вдома.

Обладнання: конверт;зображення сірників, запальничок; вогнегасник; картка з номером 101.

Привітання.                       Радо друзів зустрічаєм.

Про безпеку розмовляєм.

Учитель. Любі діти! Дуже рада бачити вас у класі й хочу дещо розповісти . Сьогодні вранці я отримала лист від наших лісових друзів. (Демонстрація конверта). Вам цікаво про що вони нам пишуть?

 

Привіт, діточки!

Ми запрошуємо вас до нас у гості. Будемо бешкетувати, їсти смаколики та влаштуємо велике вогнище.

                 Лісові друзі.

Учитель. Ой лишенько. Оце так лист! Діти, а давайте подумаємо, чи можна гратися з вогнем? (Відповіді дітей)

Картинки по запросу пожежа в домі для дітейУчитель. (Демонструє вогнегасник); А ви знаєте що це таке? І навіщо ця штука? (Відповіді дітей)

Учитель. Цей прилад називається вогнегасник. Якщо наші лісові друзі будуть бавитися з вогнем, то він незабаром їм знадобиться. А через що може трапитися пожежа? (Демонстрація зображень сірників/запальничок та картки з номером 101).

Послухайте «Золоте правило» та повторюйте за мною.

Картинки по запросу пожежа в домі для дітей 

Сірниками, ми не граєм,

про пожежу добре знаєм.

Захистим свою оселю,

бо розумні ми й веселі.

Учитель. Молодці, а зараз я пропоную розмістити картку з номером 101 у нашому куточку безпеки.

Середа

 

Мета: розширити знання учнів з теми «Безпека», продовжувати вчити дітей правилам безпеки вдома.

Обладнання: малюнки із зображенням газових приладів, картка з номером 104; зображення машини газової служби.

 

Привітання.                       Ось настала середа,

Знов про безпеку поговорим, дітвора.

Учитель. Я рада вітати вас у школі. А наш тиждень з безпеки продовжується. Я пропоную вам відгадати загадку.                 

                                       Що зараз майже в кожнім домі

Є необхідним, безперечно,

Бо варить їжу всім без втоми?

Хоч він – отруйний, небезпечний,

Ним користуємось щораз…

Картинки по запросу обережно з газовими приладамиВже здогадалися? Це … (газ).

Учитель. А що вам відомо про газ? (Відповіді дітей).

(Демонстрація ілюстрацій з зображенням газових приладів.)

Учитель. Можливо хтось з вас знає щось про газ? (Відповіді дітей)

 

  Щоб не трапилась біда. 

Якщо запах газа чуєш,

В «104» телефонуєш.

Вікна, двері відкриваєш,

Газ із хати виганяєш.

Учитель. Діти, тож за яким номером треба дзвонити, якщо вдома почули запах газу? (Відповіді дітей).

Зверніть свою увагу, який вигляд має машина газової служби.

Учитель. Молодці! А зараз я пропоную розмістити картку з номером газової служби у нашому куточку безпеки. Та будемо розпочинати наш урок.

Четвер

Мета: розширити знання учнів з теми «Безпека», продовжувати вчити дітей правилам безпеки вдома.

Обладнання: іграшка Мавпочка малюнки із зображенням пігулок.

Привітання. Доброго ранку. Який сьогодні чудовий день. Ви зі мною погоджуєтесь? А який настрій у вас? Прошу відмітити його на нашій квітці настрою. (Учні беруть прищепки та кріплять на відповідну квітку).

Учитель.  В такий чудовий день до нас прийшли гості. Відгадайте хто це?

На дереві все грається, угору піднімається, Кривляється, чіпляється, на хвостику гойдається, А зветься це малятко — веселе… (мавпенятко).

Учитель. (Демонструє іграшку). Знайомтесь, це мавпочка Іринка. Давайте привітаємось з нею.

Мавпочка. Привіт, малючки. Я так рада, що потрапила до вас у гості. А ще в мене для вас є солодощі, вони такі різнокольорові та гадаю дуже смачні.

Учитель. Діти, а ви полюбляєте солодощі? (Відповіді дітей). Іринко, ну давай пригощай наших учнів.

(Мавпочка дістає зображення ліків).

Учитель. Ой-ой-ой. Хіба це солодощі? Та це ж пігулки. Ні-ні-ні. Нам такі подарунки не потрібні. Ти де їх взяла?

Мавпа. Де-де? Вдома у мами в шухлядці. А чого ви так репетуєте, це що не цукерки?

Картинки по запросу ліки дітям не іграшкиУчитель. Ні! Це ліки! Ними гратися не можна, а тим паче їсти. Ось повторюйте за мною.

У четвер ми без намеку,

розмовляєм про безпеку.

Ліки без батьків не брати,

лаки, фарби не чіпати.

Учитель. Я сподіваюся, що ви запам’ятали це правило! А тепер розпочнемо наш урок.

П’ятниця

Мета: розширити знання учнів з теми «Безпека», продовжувати вчити дітей правилам безпеки вдома.

Обладнання: зображення електроприладів, повітряні кульки, пам’ятки .

Учитель. Доброго ранку! Я пропоную вам відгадати про що ми сьогодні зх. Вами поговоримо.

                                           Що дім освітлює щоднини,

Без полум’я вечерю зварить,

Працює в електромашинах,

А необачних сильно вдарить. (Струм)

Учитель. Діти, а у вас вдома є електроприлади? (Відповіді дітей).

Учитель. Згадайте і назвіть, які електричні прилади є у вас дома! (Діти перераховують) (фен, чайник, обігрівач, холодильник, пилосос, електричні лампи в світильниках і т.д.). продемонструвати зображення електроприладів.

Електроприлади оточують нас скрізь. Вони, як добрі чарівники, допомагають нам всюди. Без них людині було б важко.

 Учитель. А щоб працювали всі ці прилади, куди їх вмикають? (Відповіді дітей).

Учитель. Для того щоб прилади працювали, їх вмикають в розетку. Розетка-це вхідні ворота в електричну мережу.

Учитель. А зараз я пропоную вам спробувати здобути частку струму самостійно. Але ви не бійтеся, цей струм добрий.

Дослід. (На стіні висить кулька, інші кульки лежать на підлозі)

Учитель.  Давайте візьмемо кульки і повісимо їх на стіну. (Діти намагаються повісити їх на стіну, але у них не виходить.)

Учитель. Чому ця кулька висить, а ваші падають? (Відповіді дітей).

Учитель. Давайте і наші кульки перетворимо на чарівні, а я вам покажу, як це треба зробити. Треба кульку потерти об волосся і прикласти до стіни тим боком, яким натирали. Ось і ваші кульки висять, вони стали чарівними. Це сталося через те, що в вашому волоссі живе електричний струм, і ми його зловили, коли стали терти кульку об волосся. Вона стала електричною, тому притягнулся до стіни.

Учитель. Ви молодці! Сьогодні ми навчилися робити предмети чарівними.

Похожее изображениеГоловне правило користування електроприладами для школярів. Не можна включати електроприлади без дозволу дорослих і в за їх відсутності.

Якщо прилад поламався,

то його ти не вмикай.

Про безпеку добре дбай.

Ми зажди повинні знати:

Про безпеку треба дбати!

І якщо ви будете дотримуватися цих правила, то електричний струм буде завжди вашим другом. А щоб ви не забували ці правила, я вам дарую пам'ятки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс ранкових зустрічей за НУШ

Тема тижня: Безпека вдома

      

                                                              вчителя початкових класів

                                                             Рубіжанської спеціалізованої школи

                                                             І-ІІІ ст.№7 Рубіжанської міської ради

                                                             Луганської області

     Рудої Тетяни Сергіївни               

 

 

 

C:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgC:\Users\Acer\Desktop\img3.jpgC:\Users\Acer\Desktop\img3.jpg 

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
2176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку