Комплексна підсумкова робота за перший семестр за трьома галузевими критеріями
Група результатів 1. Проводить дослідження природи (12 балів)
1.Опишіть, як ви б визначали середню швидкість равлика вздовж лінійки. Подайте відповідь у вигляді схематичного малюнка, зобразіть шлях равлика, з зазначенням відстані та часу, з коротким поясненням. Напишіть, які інструменти потрібні для виконання цього завдання. (6 бали)
2.Опишіть процес вимірювання розмірів зерняток рису методом рядів. Подайте відповідь у вигляді схематичного малюнка, де зобразите інструменти та кроки, які необхідно виконати з коротким описом. (6 бали)
Група результатів 2. Здійснює пошук та опрацьовує інформацію (12 балів)
1.«Коли велосипедист різко гальмує, його тіло продовжує рухатися вперед, навіть коли колеса зупинилися». Як це явище називається і чим воно обумовлене? (6 бали)
2.«Він досліджував, як тіла рухаються, і встановив, що якщо на тіло не діє жодна сила або дія сил зрівноважена, воно продовжує рухатися прямолінійно і рівномірно або залишатися у стані спокою. Цей вчений також зробив багато відкриттів щодо взаємодії тіл і сили тяжіння.» Хто цей вчений? Наведіть приклад із реального життя, який пояснює дію закону тяжіння. (6 бали)
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи (12 балів)
1.Легкоатлет пробіг дистанцію на 200 метрів зі швидкістю 8 м/с. За скільки часу він подолав цю дистанцію? (4 бали)
2.Учень спостерігав за коливаннями маятника протягом 2 хвилин і зафіксував 120 коливань. Інший учень вирішив спостерігати за тим самим маятником, але тільки 3 хвилини. Яка кількість коливань буде зафіксована другим учнем? (4 бали)
3.Визначте густину тіла масою 1,5 кг, об’ємом 0,00625 м3. (4 бали)