Розробка позакласного заходу у формі оздоровчого заняття для учнів 5 – 8 класів, мета якого - розширювати поняття учнів про дружбу, товаришування; виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, товариськості, любові до ближнього, поваги, обов'язку, чуйності до людей. Сприяти зміцненню класного колективу
Костиря С.Г.
вчитель основ здоров’я ,
Червонокам’янського НВО
«загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів –
дитячий дошкільний заклад –
позашкільний центр»
Олександрійської районної ради
Кіровоградської області
ТЕМА: Комплексне оздоровче заняття «Веселі зустрічі»
МЕТА: розвивати моторику, руховий апарат спостережливість, пам'ять, фантазію, виховувати бережливе вдношення до себе, свого здоров’я, виховувати любов до фізкультури та спорту, розвивати, фізичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я. виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовиручки, прищеплювати прагнення до занять фізкультурою, формувати колектив класної родини.
Тип заняття: змагання між учнями 5-8 кл., команда 6 учнів від класу: 3 дівчинки, 3 хлопчики.
Хід заняття
I. Організаційний момент. Емоційне налаштування класів
ІІ. Знайомство
Учням пропонується об'єднатися в команди, представити свою команду.
Ведучий оголошує журі, яке буде фіксувати час на кожному етапі.
ІІІ Змагання
І етап Підготовчий
Вправи на рух
Команди шикуються і виконують вправи
а) «Красива ходьба»
Під час ходьби требе зберегти правильну поставу.
б) «Цапля»
Зігнути ногу в коліні, витягнути її вперед, поставити на підлогу. Голова припіднята, спина рівна. Руки схрещені за спиною внизу, пальці напружені і широко розставлені («Хвіст цаплі»)
ІІ етап Основна частина
1. Естафета з обручами.
Потрібно пробігти від пункту А до пункту В і назад, перестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, котра першою закінчить естафету отримує 20 очок, кожна наступна – на 5 очок менше (15,10,5).
2. Передавання м’яча двома руками над головою.
Першому гравцеві дається м’яч. Піднявши м’яч над головою, він передає його другому гравцеві. Коли м’яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м’ячем перебігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце. Переможе та команда, яка закінчить гру першою (10 очок). Хто закінчить пізніше - 5.
3.Інтелектуальний (виконується письмово, кожній команді дається завдання, де учасники за 2 хв. повинні прописати правильні відповіді)
Вчитель
- Увага всім членам команд. Проголошується невеличка спортивна вікторина. За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 1 очко.
1) Який м’яч найважчий і який найлегший (Набивний і тенісний).
2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)
3) Скільки білих фігур у шахах? (16)
4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки)
5) Які ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (футбол, волейбол, гандбол тощо).
6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
8) Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо).
9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас).
10) Які ви знаєте види плавання? (Академічний, на байдарках, на каное, на шлюпках).
4.Гра з болільниками
Від кожної команди запрошуються по 4 вболівальника, які отримують завдання на аркуші паперу (надруковане прислів’я про здоров’я), який попередньо розрізаний на смужки. Учасниками потрібно скласти прислів’я. Команда переможець 5 балів, наступні на 1 бал менше.
5 .Велика естафета.
Її умови: по-пластунськи пролізти по гімнастичній лаві, потім встати, залізти у мішок, дострибати до корзини з м’ячем, взяти м’яч у руки і на бігу вцілити ним у визначену мішень.
Тоді бігом вернутися назад. За швидше виконані завдання команда отримає 10 очок, за пізніше – 5.
ІІІ Заключна частина
1. Підведення підсумків.
2. Ритуал прощання
Діти всі беруться за руки і промовляють:
«Ми любимо сонечко, ми ростемо красивими,
Ми любимо сонечко, ми ростемо щасливими»