Комплект тестових завдань для підсумкового оцінювання з розділу «Алгоритми та програми»

Про матеріал
Комплект тестових завдань для підсумкового оцінювання з розділу «Алгоритми та програми» (5 клас)
Перегляд файлу

Комплект тестових завдань для підсумкового оцінювання з розділу «Алгоритми та програми»

 

Завдання 1. Що таке алгоритм?

  1. Набір будь-яких команд
  2. Правила виконання завдання
  3. Спосіб виконання задачі
  4. Організована послідовність вказівок для виконання задачі

 

Завдання 2. Що з переліченого не є алгоритмом?

  1. Формула площі трикутника
  2. Рецепт приготування піци
  3. Скрипт для малювання квадрата в середовищі Scratch
  4. Перегляд кінофільму

 

Завдання 3. Визначте, які з поданих речень є команди

  1. На вулиці гарна погода
  2. Котра зараз година?
  3. Йдіть додому
  4. Зачиніть вікно
  5. Порахуйте значення виразу P=2(a+b)

 

Завдання 4. Вкажіть властивості алгоритму

  1. Зрозумілість
  2. Визначеність
  3. Незвичайність
  4. Результативність
  5. Швидкість


Завдання 5. Вкажіть спосіб подання такого алгоритму

  1. Словесний
  2. Формульно-словесний
  3. Графічний
  4. Програмний

 

Завдання 6. Вкажіть, у якому випадку виконавець не може виконати алгоритм

Виконавець: Олівець.

Середовище виконавця: кліткове поле 5×5; початкове положення – лівий нижній кут (дивіться рисунок).

Система команд виконавця: , , , , , .

Дії, які виконує виконавець за командами: зробити крок на одну клітинку в заданому напрямку (вліво (), вправо (), вгору (), вниз ()); опустити перо (), підняти перо ().

 

  1. ↑ ↑ → → ↓ ↓ ← ←
  2. → → → → → ↑ ↑ ↑ ← ← ← ← ← ↓ ↓ ↓
  3. ← ← ↓ ↓ → → ↑ ↑
  4. → → → ↑ ↑

 

Завдання 7. Встановіть відповідність між блоками блок-схеми та їхніми описами

А Дія / Процес

Б Початок / Кінець алгоритму

В Перевірка деякої умови

Г Введення / Виведення даних

 

А

Б

В

Г

Блок 1

 

Х

 

 

Блок 2

Х

 

 

 

Блок 3

 

 

 

Х

Блок 4

 

 

Х

 

 

Завдання 8. Що з переліченого не може робити спрайт у середовищі Scratch?

  1. Відтворювати звуки
  2. Додавати блоки до скриптів
  3. Запускати й закривати середовище
  4. Зменшувати або збільшувати свій розмір
  5. Відтворювати відео


Завдання 9. Розгляньте скрипт. У якій точці (x, y) опиниться спрайт після виконання програми?

  1. (0, 10)
  2. (10, 0)
  3. (10, 10)
  4. (0, 0)


Завдання 10. Розгляньте скрипт. Яку фігуру намалює спрайт у результаті виконання програми?

  1. Прямокутник
  2. Квадрат
  3. Ромб
  4. Трикутник

 

Завдання 11. Яка команда в середовищі Scratch залишає у відповідному місці відбиток спрайта? Штамп

 

Завдання 12. До якої групи належить цей блок у середовищі Scratch?

  1. Вигляд
  2. Події
  3. Керування
  4. Датчики


Завдання 13. У якій групі потрібно шукати блок для обрахування суми двох чисел у середовищі Scratch?

  1. Події
  2. Оператори
  3. Датчики
  4. Керування

 

Завдання 14. Оберіть істинні висловлювання

  1. Київ – столиця України
  2. 2x+3 > 5, якщо x=1
  3. Усі птахи вміють літати
  4. Число 924 ділиться на 3
  5. Комп'ютер може бути виконавцем команд

 

Завдання 15. Оберіть хибні висловлювання

  1. На вулиці пасмурно і ясно
  2. Кіт або яблуко – це фрукт
  3. Слони зелені або сині
  4. Січень і серпень – зимові місяці
  5. Вода може мати рідкий і газоподібний стан


Завдання 16. Проаналізуйте поданий скрипт. Яка алгоритмічна структура використовується в програмі?

  1. Слідування
  2. Неповне розгалуження
  3. Повне розгалуження
  4. Безперервне повторення
  5. Безперервне повторення за умовою
  6. Повторення з умовою
  7. Повторення з лічильником


Завдання 17. Проаналізуйте поданий скрипт. Яка алгоритмічна структура використовується в програмі?

  1. Слідування
  2. Неповне розгалуження
  3. Повне розгалуження
  4. Безперервне повторення
  5. Безперервне повторення за умовою
  6. Повторення з умовою
  7. Повторення з лічильником

 

Завдання 18. Серія команд, що повторюється при кожному повторенні циклу, називається... Тіло циклу


Завдання 19. Скільки разів повториться заданий цикл?

  1. 1
  2. 5
  3. 6
  4. 7

 

Завдання 20. Розмістіть у правильній послідовності етапи створення проєкту

 

Підготовчий

Організаційний

Проєктний

Оформлювальний

Підсумковий

Презентаційний

1

 

Х

 

 

 

 

2

Х

 

 

 

 

 

3

 

 

Х

 

 

 

4

 

 

 

Х

 

 

5

 

 

 

 

 

Х

6

 

 

 

 

Х

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Січкар Валентин
    Чудова розробка, дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бойко Данило
Додано
15 травня 2023
Переглядів
621
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку