Різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників і відведеним на гру часом.
Правила: від кожного класу вибираються по два (мінімум) представники – хлопчик і дівчинка. Вони продумують за допомогою вихователів собі імідж і презентують його. Це й буде І конкурсом.
Далі – різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників (загону) і відведеним на гру часом.
Нижче наводяться завдання, з яких можна скласти цікаву конкурсну програму.
І.Ведучий: Уявіть та інсценізуйте нам ситуації:
1. Вокзал. Потяги прибувають і відправляються. Зараз вам за моїм сигналом треба показати дії людини, яка, запізнюючись, застрибнула у потяг, що вже рушив, і через деякий час дізнається, що потяг іде в протилежний потрібному бік.
2. Ви поспішаєте до вагону. У руках – сумка з речами, пакет із яблуками, за спиною – рюкзак. Раптом пакет рветься, яблука розкочуються. Ваші дії.
3. Ви прибули додому і раптом виявили, що сумка не ваша.
4. Ви вийшли з вагону, потяг пішов. Раптом з’ясовується, що це не ваша станція, а потяга не буде цілий тиждень.
ІІ. Кожному учаснику потрібно показати звуками, мімікою, жестами:
ІІІ. Потрібно сісти так, як сідає:
ІV. Продемонструвати, як іде людина:
- яка добре пообідала
- у якої тисне взуття
- яка невдало підфутболила цеглину
- з гострим приступом радикуліту
- артист балету
- канатоходець.
V. Мімікою і звуками зобразити:
VІ. Мімікою і звуками зобразити:
VІІ. Мелодію пісні „Солнечный круг”:
VІІІ. Виконати 1-2 куплети „В лесу родилась ёлочка” так, як би її заспівали б:
ІХ. Покажіть танець:
Х. Покажіть танець маленьких:
ХІ. Зобразити скульптури – „жертви спорту”
ХІІ. Прочитати вірш „Наша Таня” виразно:
Наша Таня громко плачет:
Уронила в речку м’ячик.
Тише, Танечка, не плач!
Не утонет в речке м’яч!
Підведення підсумків. Нагородження.