Конкурс акторської майстерності

Про матеріал

Різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників і відведеним на гру часом.

Перегляд файлу

 

Правила: від кожного класу вибираються по два (мінімум) представники – хлопчик і дівчинка. Вони продумують за допомогою вихователів собі імідж і презентують його. Це й буде  І конкурсом.

Далі – різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників (загону) і відведеним на гру часом.

Нижче наводяться завдання, з яких можна скласти цікаву конкурсну програму.

 

І.Ведучий: Уявіть та інсценізуйте нам ситуації:

 1. Вокзал. Потяги прибувають і відправляються. Зараз вам за моїм сигналом треба показати дії людини, яка, запізнюючись, застрибнула у потяг, що вже рушив, і через деякий час дізнається, що потяг іде в протилежний потрібному бік.

2. Ви поспішаєте до вагону. У руках – сумка з речами, пакет із яблуками, за спиною – рюкзак. Раптом пакет рветься, яблука розкочуються. Ваші дії.

3. Ви прибули додому і раптом виявили, що сумка не ваша.

4. Ви вийшли з вагону, потяг пішов. Раптом з’ясовується, що це не ваша станція, а потяга не буде цілий тиждень.

 

ІІ.  Кожному учаснику потрібно показати звуками, мімікою, жестами:

  •                                скрип дверей
  •                                чайник, що кипить
  •                                транспорт, що заводять
  •                                вентилятор
  •                                як смажиться котлета
  •                                як лижник іде по снігу
  •                                як б’ється скло.

 

ІІІ. Потрібно сісти так, як сідає:

  •                                мавпа
  •                                бджола на квітку
  •                                квочка на яйце
  •                                один із трьох товстунів
  •                                дуже втомлена людина.

 

ІV. Продемонструвати, як іде людина:

- яка добре пообідала

- у якої тисне взуття

- яка невдало підфутболила цеглину

- з гострим приступом радикуліту

- артист балету

- канатоходець.

 

V. Мімікою і звуками зобразити:

  •                                як вас облили супом у їдальні
  •                                як на вас у лісі напала зграя комарів
  •                                як ви входите удвох у вузькі двері.

 

VІ. Мімікою і звуками зобразити:

  •                                занепокоєння кота
  •                                сумного пінгвіна
  •                                захопленого і радісного кролика
  •                                розгніване порося.

 

VІІ. Мелодію пісні „Солнечный круг”:

  •                                прогавкати
  •                                пронявкати
  •                                промукати
  •                                проквоктати.

 

VІІІ. Виконати 1-2 куплети „В лесу родилась ёлочка” так, як би  її заспівали б:

  •                                африканські людожери
  •                                індійські йоги
  •                                кавказькі горці
  •                                оленеводи Чукотки
  •                                воїни-індіанці
  •                                англійські джентльмени.

 

ІХ. Покажіть   танець:

  •             зі шваброю
  •             зі стільцем
  •             з чемоданом
  •             з чайником
  •             з подушкою

 

Х. Покажіть танець маленьких:

 

 

  •                                                               кошенят
  •                                                               щенят
  •                                                               мавпенят
  •                                                               поросят
  •                                                               лошат.

 

ХІ. Зобразити скульптури – „жертви спорту”

  •                                                               штангіста, який не встиг вчасно відстрибнути від штанги,
  •                                                               воротаря,  який піймав шайбу зубами,
  •                                                               парашутиста, який забув, за що смикати,
  •                                                               горнолижника, який не встиг утекти від лавини.

 

ХІІ. Прочитати вірш „Наша Таня” виразно:

  •                                                               як на мітингу
  •                                                               як диктор телебачення
  •                                                               з дефектом мови
  •                                                               як будь-хто із знаменитостей (Путін, Єльцин, Кучма...)

 

Наша Таня громко плачет:

Уронила в речку м’ячик.

Тише, Танечка, не плач!

Не утонет в речке м’яч!

 

Підведення підсумків. Нагородження.

 

doc
Додано
2 лютого 2019
Переглядів
288
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку