Конкурс "Чарівна україночка"

Про матеріал
Одним із основних завдань роботи конкурсу став пошук і збирання зразків народної творчості й ремесел, а також матеріалів з історії та культури рідного краю. Традиції, обряди, свята в Україні житимуть вічно, бо вони пов’язані, як правило, з утвердженням загальнолюдських цінностей. Кожна нація, кожен народ тримається на прадідівських звичаях, символах, віруваннях. І тільки вивчаючи і знаючи їх, ми зможемо передавати культурну спадщину свого народу, набуту віками, нащадкам.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Харківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11» Харківської обласної ради

 

 

 

Українознавчий конкурс

«Чарівна україночка»

(для учнів 1-4-х класів)

 

 

 

 

 

      Підготувала

учитель української мови та літератури, спеціаліст
І кваліфікаційної категорії Зимогляд Олена Вікторівна
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

Сценарій конкурсу «Чарівна Україночка»

Мета: виховувати повагу до культурної та їсторичної спадщини українського народу; розвивати в дітях творчі компетентності, почуття любові до рідного краю, інтерес до знань, естетичний смак; виховувати почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.

(святково прикрашена зала)

Свято починають танком дівчатка (пісня Н. Май «Тільки в нас на Україні…»).

Дівчинка-українка:

Я - українка

Живу в Україні

На вільній, єдиній

Моїй Батьківщині.

Де все мені в радість

Ліси і садки,

Озера й річки,

Й глибокі ставки

Лани неосяжні,

І гори, й долини,

Цвіт білосніжний

У лузі калини.

В душі моїй солодко

Грає сопілка,

Бо я з України,

Бо я – українка

 

ВЕДУЧИЙ 1. Україна славиться красунями здавна. Їм у всі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, багата фантазія і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до рідного краю.

 

ВЕДУЧИЙ 2. Багатьма такими рисами наділені і наші сьогоднішні дівчатка, які будуть брати участь у конкурсі «Чарівна Україночка».

 

ВЕДУЧИЙ 1. Ми раді бачити вас на нашому святі «Чарівна Україночка». Нині ми маємо визначити, хто з чарівних маленьких учасниць завоює цей титул.

 

ВЕДУЧИЙ 2. Це дуже нелегке завдання. Мушу визнати, що в нас усі учасниці дуже вродливі, розумні, талановиті, але вибрати з них маємо лише одну.

 

ВЕДУЧИЙ 1. Зустрічайте наших учасниць:

І старанна, і чарівна - це в нас Лиманська Мирослава, учениця 1 класу.

Наполеглива, мрійлива – Бережна Анастасія, учениця 2 - Б класу.

Весела, розумна, мила – це в нас Булавіна Анастасія, учениця 2-А класу.

Чуйна, дружна і слухняна – це в нас Кривенко Альона, учениця 3-А класу.

Старанна, весела, мрійлива – це Деравчук Олександра, учениця 3-Б класу.

Наполеглива, товариська – це Басова Олеся, учениця 4 класу.

 

ВЕДУЧИЙ 2. Уже настав  час познайомитися зі складом почесного журі:

Чубинська Віра Петрівна

Ломаненко Ніна Володимирівна

Горбачова Поліна Степанівна

D:\українська мова виховна робота\18.02.15 Україночка\IMG_2148.JPGВЕДУЧИЙ 1. 1-й конкурс «Вишиваночка». Наші любі учасниці продемонструють свої національні костюми.

(Під мелодію пісні Н. Май «Мамина сорочка» дівчата виходять по одному, демонструючи свої костюми. Журі оцінює показ 5-ма балами)

ВЕДУЧИЙ 2. Дорогі дівчатка! Від щирого серця бажаємо кожній із вас успіху й перемоги. Ми за кожну із вас палко вболіваємо.

ВЕДУЧИЙ 1. Дівчатка, зараз кожна з вас має представитися. Розкажіть нам, будь-ласка, про себе, свої вподобання, смаки, захоплення.

 

ВЕДУЧИЙ 2. Не шкодуймо своїх оплесків і підтримуймо наших учасниць, а вони в свою чергу розкажуть нам про себе багато цікавого! На черзі наступний конкурс «Презентація».  Отже, розпочинаємо, дівчата , вам слово!

D:\українська мова виховна робота\18.02.15 Україночка\IMG_2150.JPGЗвучить пісня «А я не скорилася…». Виступ учасниць.

 

ВЕДУЧИЙ 1. Наступний конкурс нашого свята «Запитання». Кожна з вас, дорогі наші конкурсантки, повинна дати відповідь на обране вами запитання. Отож, починаємо!

(Ведучі по черзі підходять до кожної дівчини і кожна витягує зі скляної вази запитання).

 

ВЕДУЧИЙ 2. Доки звучить пісня у виконанні учнів 5 А, ви любі наші дівчатка, обдумуєте відповіді на запитання.

(Звучить пісня «Українська мова»)

1. Чи все у світі можна купити за гроші?

2. Що таке, на твою думку, справжня дружба?

3. Що ти найбільше цінуєш у людях, які тебе оточують?

4. Що б ти хотіла зробити для своєї країни?

5. Якою ти уявляєш нашу країну в майбутньому?

6. Як ти вважаєш, чи повинна людина постійно вчитися?

7. На кого ти хочеш бути схожою в майбутньому і чому?

8. Якими рисами , на твою думку, повинна бути наділена добра людина?

(учасниці відповідають)

ВЕДУЧИЙ 1. Просимо журі підсумувати відповіді учасниць. Я, думаю, що всі справились із завданням.

 

ВЕДУЧИЙ 2. З давніх-давен матері-українки змалечку плекали коси своїх дочок: мили в запашних цілющих травах, старанно розчісували й заплітали, щоб голівонька була, як квіточка. А коли дівчина підростала, мати чи бабуся навчала її саму доглядати свою красу.

ВЕДУЧИЙ 1. Як уміють це робити наші дівчатка, оцінить шановне журі, оглянувши зачіски наших красунь, але це ще не все.

ВЕДУЧИЙ 2. Просимо виділити з кожного класу порівну дівчаток, у яких довгі коси. Наші конкурсантки будуть змагатися у вправності заплітання коси. Оголошуємо конкурс «Руса коса до пояса» (Звучить пісня «Мамина коса»).

D:\українська мова виховна робота\18.02.15 Україночка\IMG_2163.JPGВЕДУЧИЙ 1. Просимо журі підбити підсумки конкурсу.

ВЕДУЧИЙ 2. Кожна з дівчаток,напевно,вдома вже давно стала найкращою маминою помічницею і в кімнатах приберуть, і посуд перемиють, стіл накриють, коли мама затримається на роботі.

 

ВЕДУЧИЙ 1. Ви зрозуміли, що наступним етапом конкурсу буде конкурс «Маленька помічниця». Кожна із вас  отримає перелік інгрідієнтів, для приготування українських страв. Вам потрібно назвати страву (борщ, вареники, узвар, налисники, голубці, деруни, бабка, пироги).

 

ВЕДУЧИЙ 2. Просимо журі оцінити маленьких помічниць.

Як відомо, українські господині споконвіку славляться охайністю, чепурністю, винахідливістю, умінням прикрасити свою світлицю. У гарної господині, кажуть, «у хаті, як у віночку». 

ВЕДУЧИЙ 1.А дівчата ще й розмальовували піч квітами, півниками, голубами. Ось вам, дівчатка, аркуші, на яких наведено контури печі. Ваше завдання – розмалювати піч.

D:\українська мова виховна робота\18.02.15 Україночка\IMG_2174.JPG(Звучить пісня «Повертай додому»)

ВЕДУЧИЙ 2. Тепер, коли ми ближче познайомились із нашими учасницями,настав час дізнатись, якими талантами наділені ніші чарівні дівчатка. Отже, зараз вони всі перетворяться на акторок, співачок, танцюристок, а ми слідкуватимемо за їх виступами, вболіватимемо за них і підтримуватимемо бурхливими оплесками.

 

ВЕДУЧИЙ 1. Ми переконались, що є у нас у школі справжні красуні, талановиті, розумні, кмітливі, працьовиті, якими славиться наша Батьківщина. Сподіваємось, що вони прославлять і на весь світ наші національні і культурні традиції.

 

ВЕДУЧИЙ 2. Дорогі друзі! Конкурс «Чарівна україночка» підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий, і ось уже через декілька хвилин стане відоме ім’я переможниці!А поки судді визначають номінації, вашій увазі пропонується пісня у виконанні учнів 5 Б класу.

 

ВЕДУЧИЙ 1. Для оголошення результатів нашого конкурсу «Чарівна україночка» та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі.

(Звучать урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає учасниць свята і оголошує результати. Помічники підносять дипломи для вручення. Спочатку зачитуються титули і вручаються дипломи всім конкурсанткам, а вже тільки потім зачитується ім’я переможниці конкурсу).

 

Номінації:

«Маленька фантазерка»

«Весняночка - паняночка»

«Україночка – співаночка»

«Дівчинка – перлинка»

«Талановита україночка»

«Уміла господарочка»

«Розумничка»

«Чарівна грація»

ВЕДУЧИЙ 2. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший конкурс добігає кінця, і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

 

ВЕДУЧИЙ 1. Шановні наші дівчатка! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє.  Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща.

 

ВЕДУЧИЙ 2. У кожній квітці – своя чарівність. Так само, як у кожній дівчині. Треба лише вміти бачити. Якщо ви переконані, що володієте цим даром, тоді не могли не помітити, що в кожній нашій конкурсантці є теж своя неповторність. Сподіваємося, що дівчатка в майбутньому прославлять на весь світ наші національні і культурні традиції, красу нашої України!

 

Звучить фінальна пісня.

docx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1709
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку