Конкурс "Розумники і розумниці"

Про матеріал
Виховний захід " Розумники і розумниці" для учнів 2 класу за участі двох команд.
Перегляд файлу

Конкурс  розумники  і  розумниці

Хід конкурсу

 

Ведучий: Сьогодні в нас цікава гра –

                     Змагатиметься наша дітвора.

                     В умінні міркувати, а не хитрувати,

                     Уважним бути, не зівати

                      І правильно відповідати.

                      Зберіть усі знання і сили,

                      Згадайте все, що ви учили,

                      І в бій з суперником вступайте,

                     У чесній грі перемагайте!

 

                                                             (Музика КВН)

 

-   Наш конкурс «Розумники і розумниці» буде проходити за участі двох команд. Команда 1 - А класу і команда 1 - Б класу. На нашому конкурсі працюватиме журі в складі ( прізвища членів журі). За кожен раунд ви матимете по 2 бали.

 

Ведучий: Тож слухайте, слухайте всі.

До вас наша промова...

В цей радісний час,

У святковий цей час

До конкурсу команди готові?

Чий це сміх веселий?

А в очах - іскринки вогнів?

 Це команда веселих,

Творчих, кмітливих школярів!

 

                                                                  (Музика КВН)

 

1 раунд «Презентація команд»

 

Починаємо 1 раунд, який називається «Презентація команд».

 Команда «Чомусики»

1-А наш девіз:

Ми чомусиками стали,

Щоб усе на світі взнали.

Команда «Пізнайки» 1 -Б наш девіз:

Ми все хочемо пізнати,

 Щоб розумними зростати.

 

                                                     (Музика КВН)

2 раунд «Літературний Пінг-Понг»

 

(музика Буратіно)

Ведучий: Я буду називати літературного героя, а ви по черзі його пару.

 

Кіт Базиліо - Ліса Аліса, Маша - Ведмідь, Червона Шапочка - Сірий Вовк, Малюк - Карлсон, Карабас Барабас - Буратіно, Білосніжка ~ 7 гномів, Іван Царевич - Василиса Прекрасна, Семеро козенят - Вовк, Кіт Леопольд -Миші, Матроскін - Дядя Федір.

 

(музика Буратіно)

 

3 раунд «Шифрувальники»

 

Ведучий: Складіть слова, використовуючи лише ті букви, яки е в даних словах.

 

Скоромовка - морква, Рома, кора, роса, мова. Підручник - піч, річ, учні, дірки, курник.

 

4 раунд «Сторінки улюблених казок»

 

Ведучий: Із казкою ми вже стрічались не раз.

І знову вона завітала до нас

В казках є завжди перешкоди, та знаю:

Для творчих дітей їх ніколи немає

Казки просять дуже вас

Ви впізнайте, діти нас!

 

Назвати казку.

 

(музика «В гостях у казки»)

 

Чоловічок цей маленький

Ключ шукає золотий.

Гострий, довгий, дерев'яний -

Всюди ніс встромляє свій. («Золотий Ключик»)

На городі що за черга?

 Дід і баба тут стоять.

Тягнуть щось по перед себе

I не витягнуть ні як. («Ріпка»)

 

Хто кругленький і смачненький

Із віконця скік та скік,

Втік від баби і від діда

До лисички на язик? («Колобок»)

 

В' ється річка невеличка,

Хлопчик  у човні сидить.

З берега матуся кличе,

Щоб обідом пригостить.(«Івасик Телесик»)

 

Що за казка, друже мій,

Не знайома живе в ній.

Ти впізнаєш в мить її –

Одяг весь у попелі.

Мачуха все свариться, сестри насміхаються. («Попелюшка»)

 

Підібрав він голосок,

Став на маминім співати,

Здогадалися малята -

Вовк - не наша мати. («Вовк та семеро козенят»)

 

Маленьке, сіреньке

Біди наробило

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило. («Курочка Ряба»)

 

Народилась дівчинка в середині квітки,  

І була та дівчинка завбільшки з нігтик.

В горіховій шкарлупці дівчинка спала,

От яка ж та дівчинка була мала! («Дюймовочка»)

 

(музика «В гостях у казки»)

 

5 раунд «Рахівнички»

 

Ведучий: Щоб водити кораблі

у космос літати -

треба добре у школі математику вивчати.

Вам пропонуються цікаві математичні віршовані задачі.

(музика «Вчать у школі»)

 

 

Три веселі киці

Грались на травиці.

Песик теж до них прибіг –

Скільки котиків у сіх (3)

 

Мчаться на санчатах

Четверо малят

Троє з них дівчата.

Скільки всіх хлоп'ят? (1)

 

Швидко їде Федя

На велосипеді,

А за ним -

Це п'ять хлоп'ят

Скільки хлопців їде в сад? (6)

 

Горобець і три синиці

Он летять до годівниці

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід? (4)

 

(музика «Вчать у школі»)

 

6 раунд «Юні логіки»

 

(по одному представнику від команди)

 

Ведучий: Однією прямою потрібно розділити фігуру так, щоб вийшло 5 трикутників.

 

 

А в цей час пройде 7 раунд «Світ моїх захоплень»

 

 

7 раунд «Світ моїх захоплень»

 

Діти демонструють вироби, малюнки, зроблені у свій вільний час. Декламують вірші, грають на музичних інструментах.

 

 

8 раунд «Шерлок Холмс»

 

Ведучий: Назвіть літературного героя, якому належать речі.

 

                                                                        (музика)

 

Ключ: (знайдено ключ, якій відкриває потаємні дверцята. Хто його загубив? (Буратіно)

 

Горошина: (Знайдено горошину. Кому вона заподіяла багато незручностей? (Принцесі на горошині)

 

Панчохи: (Знайдено пару панчіх. Господарку цих панчіх запрошують в бюро знахідок. (Пеппі Довгопанчоха)

 

Яблуко: (Знайдене наливне яблучко. Хто його загубив? (Зла цариця з казки «Про мертву царівну та сім богатирів»)

 

 

9 раунд «Бліц турнір»

 

1. Наука про цифри. (Математика).

2. Як називають старого чоловіка? (Дід)

3. Замерзла вода. (Лід)

4. Домашній родич зайця. (Кріль)

5. Хліб до випічки. (Тісто)

6. Родичка бджоли. (Оса)

7. Суха трава. (Сіно)

8. Хто ходить за нами у сонячну погоду? (Тінь)

9. Скільки хвостів у 5 корів? (5 хвостів)

10. Скільки пальців на лівій нозі ? (5 пальців)

11. будинок або кімната де є багато книжок. (Бібліотека)

12. яке молоко дає чорна горова? (Біле)

 

    (Музика)

 

Ведучий: Скінчився час випробувань, нам по душі ваш рівень знань,

та як багато треба знати,

Щоб «Школу майбутнього» побудувати.

Ми врахували всі ваші старання,

Ви гарно прийшли випробування.

Тож вас члени журі вітають,

Кінцевий результат повідомляють.     '

                                                           (Слово журі)

Ведучий: Ось і закінчився наш конкурс «Розумники і Розумниці». Хочу подякувати вам дорогі наші, розумники і розумниці за участь, за те, що ви показали такі гарні знання з математики, з читання, з навколишнього світу. Подякуємо вам за ті хвилини радості і сміху які ви нам подарували. Намагайтесь, діти, бути схожими лише на позитивних героїв казок. Будьте добрими, щирими, працьовитими.

                                                              (Музика)

doc
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку