Конкурс веселих математиків

Про матеріал
Розробка конкурсу веселих математиків призначена для позакласної роботи з учнями 5-6 класів
Перегляд файлу

Конкурс веселих математиків

(для учнів 5-6 класів)

Мета проведення конкурсу: у цікавій формі закріпити одержані знання з                         математики; розвивати мислення, пам'ять, вміння спілкуватись. Виховувати почуття дружби, інтерес до математики

 

Хід проведення

 І. Організаційна хвилинка.

      Поділ учнів на 2 команди. Розподіл обов’язків у команді, вибір командирів, складання девізу команди.

 

ІІ. Конкурс “Розминка”

Команди по черзі отримують запитання. Відповідати потрібно швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Відповідає той, хто підняв руку.

Запитання 1  команді

  1. Як називаються числа, що використовуються для лічби предметів?
  2. Скільки сантиметрів у одному дециметрі?
  3. Яка найменша геометрична фігура?
  4. Яка градусна міра розгорнутого кута?
  5. Назвіть будь-який неправильний дріб.
  6. Скільки кольорів має веселка?
  7. Який прилад для вимірювання величини кута ви знаєте?
  8. Сформулюйте ознаку подільності на 9. 
  9. Скільки вершин у куба?
  10. Назвіть остачу від ділення 23 875: 2.

 

Запитання 2 команді 

  1. Скільки годин має доба?
  2. Скільки дециметрів у одному метрі?
  3. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?
  4. Чому дорівнює кут у квадраті?
  5. Назвіть чотири двоцифрові числа, які діляться на 7.
  6. Скільки повітряних кульок було у П'ятачка з казки про Вінні-Пуха?
  7. За допомогою якого приладу можна побудувати коло?  .
  8. Назвіть п’ять чисел, які діляться на 3.
  9. Скільки сторін у квадрата?
  10. Чому дорівнює периметр квадрата зі стороною?

 

ІІІ. Конкурс “Придумай слова”

Щоб виграти у цьому конкурсі, потрібно за 2 хвилини написати якнайбільше слів, пов'язаних з математикою, що починаються на букву «П». Команда отримує стільки балів, скільки слів придумає.

 

IV. Конкурс “Складання чисел”

Учасникам команди роздаються таблички з цифрами. Потрібно швидко скласти з цифр задане число. Наприклад, на табличках записані цифри 0,1,2,3,4,5.

120543      205143      213450       312540         203145         254130   

На це відводиться 2 хвилини. За кожне правильно складене число – 1 бал.

 

V. Конкурс командирів.     

 

       Команди по черзі ставлять командиру команди  запитання, на які він може відповідати лише «так» чи «ні», киваючи головою. Хто першим назве сам термін — той і переможе у грі і отримає 3 бали. Потім відгаданий термін показують написаним та намальованим на плакаті. Наприклад, радіус,  ромб,  дріб тощо.

           VI.Конкурс “Бліц”.

Бал зараховують тій команді, яка першою дасть правильну відповідь.

      1.Семеро чекали на восьмого 14 хвилин. Скільки хвилин чекав кожен окремо ? (14 хв.)

2.Як називається другий місяць літа? (липень)

З. Петро ліг спати о 9 годині вечора, а будильник навів на 10 годину ранку.

Скільки годин він проспав? (13 год.)

4. Яке каміння в морі? ( мокре)

5.Стіл має чотири кути. Один кут спиляли. Скільки кутів залишилося?                    (5 кутів)

б. Скільки пар ніг у коня? (дві)

7.Один чоловік купив трьох кіз за 3 гривні. Запитується по чому кожна коза пішла? (по дорозі)

8.Пішов мірошник на млин. У кожному із 4 кутів він побачив по 3 мішки, на кожному мішку сиділо по 3 кішки, а кожна кішка мала при собі трьох кошенят. Під   мішком сиділо по три мишки. Запитується: чи багато було ніг у млині? (дві, а решта лапи)

9.Як можна одним мішком   пшениці, змоловши її, наповнити два таких самих мішки?( вставити один в один)

10. Двоє пішли - три цвяхи знайшли, слідом четверо підуть-

Чи багато цвяхів знайдуть? (жодного)

11.Що це може бути? Дві голови, дві руки, шість ніг, а в ходьбі тільки чотири? ( вершник на коні)

12.Два копачі викопують 2 метри канави за 2 години. Скільки копачів за 5 годин викопають 5 метрів канави? ( два)

13.У трьох трактористів є брат Сергій, а у Сергія немає братів. Чи може таке бути? ( трактористи жінки)

14.У кімнаті горіло 10 свічок. Шість з них погасили. Скільки свічок залишилося ? (шість)

15.Як збільшити число 66 у півтора ризи не виконуючи ніяких дій?                          ( перевернути)

16.На березі росло 20 груш. Подув сильний вітер, і 12 груш упало. Скільки залишилося? (жодної, на березі груші не ростуть)

VII. Додатковий конкурс.

Якщо кількість балів у команд виявиться однаковою, можна запропонувати додаткові завдання:

1.Поділіть прямокутник трьома прямими лініями на якомога більше частин.

2.Запишіть число 10 за допомогою:

а)  п’яти трійок;

б)  п’яти дев’яток;

в)  п’яти п’ятірок.

 

VIII. Підбиття підсумків конкурсу та нагородження переможців.

 

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку