Конкурс веселих математиків у 5 класі

Про матеріал

" Конкурс Веселих Математиків"

Вчитель. Ми раді вітати вас на святі Математики. Сьогодні зустрічаються дві команди веселих і кміт­ливих знавців математики — учнів 5-А і 5-Б класів. Вітаємо їх. Сьогодні у нас МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС .

Тим, хто вчить математику, тим, хто любить математику, тим, хто ще не знає, що він може полюбити математику, гра присвячується.

У цьому залі змагатимуться найрозумніші, найкмітливіші, найдопитливіші. Хай буде чесним це змагання, бажаємо гравцям «Ні пуху, ні пера!»

Глядачі не повинні залишатися осторонь, тому що ви прийшли підтримати команду свого класу і прийняти участь у конкурсі.

Наш конкурс оцінює компетентне справедливе журі (представляє членів журі).

Вчитель. Капітани кожної команди представте свою команду, назву і девіз.

Конкурс №1 – Розминка.

(Запитання ставляться обом командам: яка з них знає відповідь — піднімає руку. Кожна відповідь 1 бал.)

1. Скільки ніг у двох павуків, трьох жуків, двох ву­жів і трьох чижів?

(2•8 + 3•6 + 0 + 3•2 = 16 + 18 + 6 =40 ніг.)

2. Скільки буде десятків, якщо два десятки по­множити на два десятки?

(20 • 20 = 400 — сорок де­сятків.)

3. Задумане число збільшили в 9 разів, потім змен­шили з 9 разів, вийшло 9. Яке задумали число? (9.)

4. Штучний супутник Землі робить один оберт за 1 год. 40 хв., а другий оберт — за 100 хв. Як це поясни­ти? (1 год. 40 хв. = 100 хв.)

5. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожний? (2 год.)

6. Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань про­біг кожний кінь? (30 км.)

7 . Величина кута 30°. Чому вона дорівнюватиме, якщо розглядати цей кут в лупу з двократним збільшенням? (30°.)

8 .У родині в кожного із шести братів є по сестрі. Скільки дітей у цій родині? (7.)

9. Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг. Скіль­ки він буде важити, якщо стане на дві ноги? (5 кг.)

10. Диня коштує 3 грн. та ще півдині. Скільки ко­штує диня? (6 грн.)

11. Чотири пташки з'їли чотири гусениці за чоти­ри хвилини. За скільки хвилин 10 пташок з'їдять 10 гусениць? (За 4 хв.)

12. Яке число ділиться на всі натуральні числа без остачі? (Нуль.)

13. У колесі 10 шпиць. Скільки проміжків між
ними? (10.)

Конкурс № 2 « Гра із сірниками ». (кожне питання 1 бал)

Питання.

1.Як зробити з двох сірників десять, не ламаючи їх. Пригадайте римські числа.

Відповідь. Римське число десять.

2.Як зробити з трьох сірників шість, не ламаючи їх.

Відповідь. Римське число шість.

3.Три сірники лежать на столі. Як зробити, щоб середній сірник уже не був середнім, не торкатися його.

Відповідь. Один із крайніх сірників положити поряд з іншим крайнім.

Вчитель. Асистенти візьміть листи і передайте їх журі для підведення підсумків першого конкурсу. А я дам правильні відповіді на запитання першого конкурсу.

Конкурс № 3.” Магічні квадрати.”

Завдання 1. ( кожне завдання 1 бал)

Розставте цифри, розміщені в квадратах так, щоб суми чисел по будь-якій горизонталі, вертикалі і діагоналі ( із кута в кут великого квадрата ) були однакові.

1

1

1

2

2

2

3

3

3

3

1

2

1

2

3

2

3

1

Відповідь:

Завдання 2.

Числа 1,2,3,4,5,6,7,8,9 потрібно розмістити в 9 клітинках квадрата так, щоб суми чисел по будь-якій його горизонталі, вертикалі й діагоналі були однаковими і складали кожний раз число 15.

Відповідь:

2

7

6

9

5

1

4

3

8

Вчитель. А чи знаєте ви, що :

1.Нині найстаршим деревом є гігантський кипарис, що росте на цвинтарі в с.Санта де Туле. Діаметр стовбура цього дерева – 16 м; 28 чоловік, узявшись за руки, ледве можуть обхопити його; висота кипариса – 45 м, вік – не менше 5 тис. років. Це дерево росте у Мексиці.

2.У минулому сторіччі жив страус-гігант. Яйце його було завбільшки з добру диню: 33 см завдовжки і 24 см завширшки. Воно могло вмістити понад 9 л води і було більше за куряче в 150 раз. Яєчнею з нього можна було б нагодувати 50 людей. Цей страус жив на острові Мадагаскар.

3.Якось на цитрусовій плантації сицилійської провінції селяни побачили на дереві плід. Зірвали його та зважили. Його маса дорівнювала 3 кг 300 г. Це був лимон.

Конкурс №4 «Капітани, капітани…»

1.Математичне лото.

Капітанам пропонують картки, на яких у таблиці написано числа від 1 до 30.

Таблиця №1

13

27

4

20

1

28

16

22

26

19

7

21

30

8

6

29

23

11

14

24

3

18

2

25

15

9

10

17

12

5

Таблиця №2

13

27

4

26

5

15

16

2

22

19

21

7

30

8

6

29

28

11

14

24

3

18

23

25

20

9

10

17

12

1

Таблиця №3

1

7

11

21

4

23

14

2

15

25

10

24

9

17

8

5

28

22

27

20

13

6

12

3

26

19

29

16

30

18

Таблиця №4

1

21

10

23

4

14

7

27

19

25

22

28

2

11

8

6

20

12

24

15

30

5

9

16

26

18

13

29

17

3

Вчитель. Я повільно диктую числа, а капітани закреслюють їх у таблицях. Виграє той, хто більше закреслить чисел. Такі числа: 5, 10, 15, 20, 23, 24, 17, 30, 29, 16.

Конкурс № 5 – Зашифровані слова

Виконати дії, усі відповіді записати в один рядок, замість цифр поста­вити букви або знаки пунктуації, користуючись ко­дом.

Завдання для 1-ї команди

1. 298+ (240 • 198);

2. (562 + 798) • 1298;

3. (125 • 3 • 8 - 1380): 2 - 800;

4. (25-0 + 75): 15 + 2;

5. (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.

Код: 0 — « а »; 1 — « п »; 2 — « а »; 3 — « к »; 4 — « л »; 5 — « т »; 6 — « с »; 7 — « р »; 8 — « а ». Відповідь: клас, парта.

Завдання для 2-ї команди

1. 82110 : 102;

2. 239-(235-15-9);

3. 357 + (177 +143) -616;

4. (15 + 185-0) -12 + 24;

5. (6798+ 18424-5798): 32.

Код: 0 — «а»; 1 — «і»; 2 — «п»; 3 — «н»; 4 — «р»; 5 — «б»; 6 — «т»; 7 — «а»; 8 — «к»; 9 — «є». Відповідь: кабінет і парта.

Конкурс №6 – Конкурс вболівальників

1. Вам потрібно за 2 хвилини написати якнайбільше слів, пов'язаних з математикою, що починаються на букву «П».

2. Зараз я загадаю двозначне число, а ваше завдання відгадати його, ставлячи питання, на які я буду відповідати тільки двома слова­ми: «більше» чи «менше».( та команда ,яка швидше відгадає це число і отримає 1 бал).

3. Ви вмієте рахувати до 50? Ось вам зараз це й по­трібно буде зробити. Тільки замість чисел, що діляться на 3 потрібно говорити слова «не зіб'юся».

(Учасники рахують по черзі: 1, 2, не зіб'юся, 4, 5...)

Конкурс №7 –Математичне лото.

І варіант

1

0

999

100

20

10

14

101

7

16

13

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 14; 101,13.)

ІІ варіант

98

100

7

22

13

16

20

999

0

1

10

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 98; 22,13.)

Питання для лото

1. Яке з чисел натурального ряду є найменшим?

2.Згадайте казку про вовка та козенят. Скільки було козенят?

3. Яке з двоцифрових чисел натурального ряду є найменшим?

4. Яке число є наступним за найбільшим двоцифровим числом?

5. Яке число передує 1000?

6. Якщо а =15, то чому дорівнює а + 1?

7. Якщо а = 21, то чому дорівнює а-1?

Конкурс №8 - Згадай назви казок.

(За кожну правильно відгадану казку команда отримує 1 бал)

Я коротко змальовую сюжет відо­мої казки. Команди пишуть її на­зву на аркуші. Після того як усі казки відгадано, потрібно відпо­вісти на запитання: «Що об'єднує всі ці казки?».

1)Казка про друзів, двоє з яких недбало поставилися до побудо­ви своїх будинків і потім виму­шені були проситися до третього в будинок, збудований міцно та якісно;

2)казка, основна мораль якої така: діти, не відчиняйте двері невідомим особам, навіть якщо - вони говорять маминим голосом;

3)двоє з героїв цієї казки тільки й знали, що співали й танцювали, а третій, працьовитий, спік пи­ріжків та, перш ніж пригощати, нагадав цим двом, хто все робив;

4)у цій казці дівчинка спочатку зіпсувала всі меблі, потім з'їла обід господарів будинку, а потім лягла на їхні ліжка та й заснула.

Відповідь. 1) «Троє поросят»; 2) «Семеро козенят»; 3) «Півник і двоє мишенят»; 4) «Три вед­меді».

Усі казки об'єднує те, що в їх на­звах є числа і дійові особи — тва­рини.

Журі підводить підсумки і нагороджує команду переможців.

Перегляд файлу

 

Вчитель. Ми раді вітати вас на святі Математики. Сьогодні зустрічаються дві команди веселих і кміт­ливих знавців математики — учнів 5-А і 5-Б класів. Вітаємо їх. Сьогодні у нас  МАТЕМАТИЧНИЙ КОНКУРС .

Тим, хто вчить математику, тим, хто любить математику, тим, хто ще не знає, що він може полюбити математику, гра присвячується.

У цьому залі змагатимуться найрозумніші, найкмітливіші, найдопитливіші. Хай буде чесним це змагання, бажаємо гравцям «Ні пуху, ні пера!»

  Глядачі не повинні залишатися осторонь, тому що ви прийшли підтримати команду свого класу і прийняти участь у конкурсі.

  Наш конкурс оцінює компетентне справедливе журі (представляє членів журі).

 Вчитель. Капітани кожної команди представте свою команду, назву і девіз.     

  Конкурс №1 – Розминка. 

(Запитання ставляться обом командам: яка з них знає відповідь — піднімає  руку. Кожна відповідь 1 бал.)

  1.     Скільки ніг у двох павуків, трьох жуків, двох ву­жів і трьох чижів?

         (2•8 + 3•6 + 0 + 3•2 = 16 + 18 + 6 =40 ніг.)

  1.     Скільки буде десятків, якщо два десятки по­множити на два десятки?

        (20 • 20 = 400 — сорок де­сятків.)

  1.     Задумане число збільшили в 9 разів, потім змен­шили з 9 разів, вийшло 9.    Яке задумали число? (9.)
  2.     Штучний супутник Землі робить один оберт за 1 год. 40 хв., а другий оберт — за 100 хв. Як це поясни­ти? (1 год. 40 хв. = 100 хв.)
  3.     Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожний? (2 год.)
  4.     Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань про­біг кожний кінь? (30 км.)

7 . Величина кута 30°. Чому вона дорівнюватиме, якщо розглядати цей кут в лупу з двократним збільшенням? (30°.)

8 .У родині в кожного із шести братів є по сестрі. Скільки дітей у цій  родині?   (7.)

9. Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг. Скіль­ки він буде важити, якщо  стане на дві ноги? (5 кг.)

10. Диня коштує 3 грн. та ще півдині. Скільки ко­штує диня? (6 грн.)

11. Чотири пташки з'їли чотири гусениці за чоти­ри хвилини. За скільки хвилин 10 пташок з'їдять 10 гусениць? (За 4 хв.)

12. Яке число ділиться на всі натуральні числа без остачі? (Нуль.)

13. У колесі 10 шпиць. Скільки проміжків між
ними? (10.)

 Конкурс № 2 « Гра із сірниками ». (кожне питання 1 бал)

Питання.

  1. Як зробити з двох сірників десять, не ламаючи їх. Пригадайте римські числа.

                                            Відповідь. Римське число десять. 

  1. Як зробити з трьох сірників шість, не ламаючи їх.

Відповідь. Римське число шість. 

  1. Три сірники лежать на столі. Як зробити, щоб середній сірник уже не був середнім, не торкатися його.

Відповідь. Один із крайніх  сірників положити поряд з іншим крайнім.

Вчитель. Асистенти візьміть листи і передайте їх журі для підведення підсумків першого конкурсу. А я дам правильні відповіді на запитання першого конкурсу.

 Конкурс № 3.” Магічні квадрати.”

Завдання 1.  ( кожне завдання 1 бал)

Розставте цифри, розміщені в квадратах  так, щоб суми чисел по будь-якій горизонталі, вертикалі і діагоналі ( із кута в кут великого квадрата ) були однакові.

1

1

1

2

2

2

3

3

3

 

3

1

2

1

2

3

2

3

1

                                 Відповідь:

 

Завдання 2.

Числа 1,2,3,4,5,6,7,8,9 потрібно розмістити в 9 клітинках  квадрата так, щоб  суми чисел по будь-якій його горизонталі, вертикалі й діагоналі були однаковими і складали кожний раз число 15.

Відповідь:

2

7

6

9

5

1

4

3

8

 

Вчитель.   А чи знаєте ви, що :

 

  1. Нині найстаршим деревом є гігантський кипарис, що росте на цвинтарі в с.Санта де Туле. Діаметр стовбура цього дерева – 16 м; 28 чоловік, узявшись за руки, ледве можуть обхопити його; висота кипариса – 45 м, вік – не менше 5 тис. років. Це дерево росте у Мексиці.
  2. У минулому сторіччі жив страус-гігант. Яйце його було завбільшки з добру диню: 33 см завдовжки і 24 см завширшки. Воно могло вмістити понад 9 л води і було більше за куряче в 150 раз. Яєчнею  з нього можна було б нагодувати 50 людей. Цей страус жив на острові Мадагаскар.
  3. Якось на цитрусовій плантації сицилійської провінції  селяни побачили на дереві плід. Зірвали його та зважили. Його маса дорівнювала 3 кг 300 г. Це був лимон.

Конкурс №4  «Капітани, капітани…»

  1. Математичне лото.

Капітанам пропонують картки, на яких у таблиці написано числа від 1 до 30. 

Таблиця №1

13

27

4

20

1

28

16

22

26

19

7

21

30

8

6

29

23

11

14

24

3

18

2

25

15

9

10

17

12

5

 

Таблиця №2

13

27

4

26

5

15

16

2

22

19

21

7

30

8

6

29

28

11

14

24

3

18

23

25

20

9

10

17

12

1

 

 

Таблиця №3

1

7

11

21

4

23

14

2

15

25

10

24

9

17

8

5

28

22

27

20

13

6

12

3

26

19

29

16

30

18

 

Таблиця №4

1

21

10

23

4

14

7

27

19

25

22

28

2

11

8

6

20

12

24

15

30

5

9

16

26

18

13

29

17

3

 

Вчитель. Я повільно диктую числа, а капітани закреслюють їх у таблицях. Виграє той, хто більше закреслить чисел. Такі числа: 5, 10, 15, 20, 23, 24, 17, 30, 29, 16.

   Конкурс № 5 – Зашифровані слова

Виконати дії, усі відповіді записати в один рядок, замість цифр поста­вити букви або знаки пунктуації, користуючись ко­дом.

Завдання для 1-ї команди

  1.  298+ (240 • 198);
  2.  (562 + 798) • 1298;
  3.  (125 • 3 • 8 - 1380): 2 - 800;

4.  (25-0 + 75): 15 + 2;

5.  (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.

Код:   0 — « а »;  1 — « п »;  2 — « а »;  3 — « к »;  4 — « л »;  5 — « т »;          6 — « с »; 7 — « р »; 8 — « а ».        Відповідь: клас, парта.

 Завдання для 2-ї команди

1.  82110 : 102;

2.  239-(235-15-9);

3.  357 + (177 +143) -616;

4.  (15 + 185-0) -12 + 24;

5.  (6798+ 18424-5798): 32.

Код:  0 — «а»;  1 — «і»;  2 — «п»;  3 — «н»;  4 — «р»;  5 — «б»;          6 — «т»;  7 — «а»;  8 — «к»;  9 — «є». Відповідь: кабінет і парта.

 

    Конкурс №6 – Конкурс вболівальників

1. Вам потрібно за 2 хвилини написати якнайбільше слів, пов'язаних з математикою, що починаються на букву «П».

2. Зараз я загадаю двозначне число, а ваше завдання відгадати його, ставлячи питання, на які я буду відповідати тільки двома слова­ми: «більше» чи «менше».( та команда ,яка швидше відгадає це число і отримає 1 бал).

3. Ви вмієте рахувати до 50? Ось вам зараз це й по­трібно буде зробити. Тільки замість чисел, що діляться на 3  потрібно говорити слова «не зіб'юся».

(Учасники рахують по черзі: 1, 2, не зіб'юся, 4, 5...)

 

 

 Конкурс №7 –Математичне лото.

І варіант

1

0

999

 

100

 

20

 

10

14

101

7

16

 

13

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 14; 101,13.)

 

 

 ІІ варіант

98

100

 

7

22

 

13

16

 

20

999

0

1

10

 

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 98; 22,13.)

    Питання для лото

  1.         Яке з чисел натурального ряду є найменшим?
  2.        Згадайте казку про вовка та козенят. Скільки було козенят?
  3.        Яке з двоцифрових чисел натурального ряду є найменшим?
  4.        Яке число є наступним за найбільшим двоцифровим числом?
  5.        Яке число передує 1000?
  6.        Якщо а =15, то чому дорівнює а + 1?
  7.        Якщо а = 21, то чому дорівнює а-1?

 

 Конкурс №8 -  Згадай назви казок.

(За кожну правильно відгадану казку команда отримує 1 бал)

Я коротко змальовую сюжет відо­мої казки. Команди пишуть її на­зву на аркуші. Після того як усі казки відгадано, потрібно відпо­вісти на запитання: «Що об'єднує всі ці казки?».

  1. Казка про друзів, двоє з яких недбало поставилися до побудо­ви своїх будинків і потім виму­шені були проситися до третього в будинок, збудований міцно та якісно;
  2. казка, основна мораль якої така: діти, не відчиняйте двері невідомим особам, навіть якщо - вони говорять маминим голосом;
  1. двоє з героїв цієї казки тільки й знали, що співали й танцювали, а третій, працьовитий, спік пи­ріжків та, перш ніж пригощати, нагадав цим двом, хто все робив;
  2. у цій казці дівчинка спочатку зіпсувала всі меблі, потім з'їла обід господарів будинку, а потім лягла на їхні ліжка та й заснула.

Відповідь. 1) «Троє поросят»; 2) «Семеро козенят»; 3) «Півник і двоє мишенят»; 4) «Три вед­меді».

Усі казки об'єднує те, що в їх на­звах є числа і дійові особи — тва­рини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс № 3.” Магічні квадрати.

 5-А

Завдання 1.  ( кожне завдання 1 бал)

Розставте цифри, розміщені в квадратах  так, щоб суми чисел по будь-якій горизонталі, вертикалі і діагоналі ( із кута в кут великого квадрата ) були однакові.

 

 

1

1

1

2

2

2

3

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

 

Завдання 2.

Числа 1,2,3,4,5,6,7,8,9 потрібно розмістити в 9 клітинках  квадрата так, щоб  суми чисел по будь-якій його горизонталі, вертикалі й діагоналі були однаковими і складали кожний раз число 15.

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс № 3.” Магічні квадрати.

 5-Б

Завдання 1.  ( кожне завдання 1 бал)

Розставте цифри, розміщені в квадратах  так, щоб суми чисел по будь-якій горизонталі, вертикалі і діагоналі ( із кута в кут великого квадрата ) були однакові.

 

 

1

1

1

2

2

2

3

3

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                               

 

Завдання 2.

Числа 1,2,3,4,5,6,7,8,9 потрібно розмістити в 9 клітинках  квадрата так, щоб  суми чисел по будь-якій його горизонталі, вертикалі й діагоналі були однаковими і складали кожний раз число 15.

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс №4  «Капітани, капітани…»

5-А

  1. Математичне лото.

Капітанам пропонують картки, на яких у таблиці написано числа від 1 до 30. 

Таблиця №1

13

27

4

20

1

28

16

22

26

19

7

21

30

8

6

29

23

11

14

24

3

18

2

25

15

9

10

17

12

5

 

Таблиця №2

13

27

4

26

5

15

16

2

22

19

21

7

30

8

6

29

28

11

14

24

3

18

23

25

20

9

10

17

12

1

 

 

Таблиця №3

1

7

11

21

4

23

14

2

15

25

10

24

9

17

8

5

28

22

27

20

13

6

12

3

26

19

29

16

30

18

 

Таблиця №4

1

21

10

23

4

14

7

27

19

25

22

28

2

11

8

6

20

12

24

15

30

5

9

16

26

18

13

29

17

3

 

 

 

 

 

Конкурс №4  «Капітани, капітани…»

5-Б

  1. Математичне лото.

Капітанам пропонують картки, на яких у таблиці написано числа від 1 до 30. 

Таблиця №1

13

27

4

20

1

28

16

22

26

19

7

21

30

8

6

29

23

11

14

24

3

18

2

25

15

9

10

17

12

5

 

Таблиця №2

13

27

4

26

5

15

16

2

22

19

21

7

30

8

6

29

28

11

14

24

3

18

23

25

20

9

10

17

12

1

 

 

Таблиця №3

1

7

11

21

4

23

14

2

15

25

10

24

9

17

8

5

28

22

27

20

13

6

12

3

26

19

29

16

30

18

 

Таблиця №4

1

21

10

23

4

14

7

27

19

25

22

28

2

11

8

6

20

12

24

15

30

5

9

16

26

18

13

29

17

3

 

 

 

  Конкурс №7 –Математичне лото.

        5-А

 

1

0

999

 

100

 

20

 

10

14

101

7

16

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс №7 –Математичне лото.

     5-Б

 

 

98

100

 

7

22

 

13

16

 

20

999

0

1

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс №7 –Математичне лото.

5-А

1

0

999

 

100

 

20

 

10

14

101

7

16

 

13

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 14; 101,13.)

 

 

 5-Б

98

100

 

7

22

 

13

16

 

20

999

0

1

10

 

(Підказка для учителя: якщо учень правильно відповість на всі питання, не закресленими мають залишитися клітинки з числами 0; 98; 22,13.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Конкурс № 5 – Зашифровані слова

Виконати дії, усі відповіді записати в один рядок, замість цифр поста­вити букви або знаки пунктуації, користуючись ко­дом.

 

Завдання для 1-ї команди

 

1. 298+ (240 • 198);

2. (562 + 798) • 1298;

3. (125 • 3 • 8 - 1380): 2 - 800;

4.  (25-0 + 75): 15 + 2;

5.  (802 • 15 + 802 •15): 30 -294.

Код:   0 — « а »;  1 — « п »;  2 — « а »;  3 — « к »;  4 — « л »;  5 — « т »;      

       6 — « с »; 7 — « р »; 8 — « а ».       

 Відповідь:

 

 

 

   Конкурс № 5 – Зашифровані слова

     Завдання для 2-ї команди

 

1.  82110 : 102;

2.  239-(235-15-9);

3.  357 + (177 +143) -616;

4.  (15 + 185-0) -12 + 24;

5.  (6798+ 18424-5798): 32.

Код:  0 — «а»;  1 — «і»;  2 — «п»;  3 — «н»;  4 — «р»;  5 — «б»;       

     6 — «т»;  7 — «а»;  8 — «к»;  9 — «є».

Відповідь:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
5 листопада 2018
Переглядів
960
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку