Мета: виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, дорозі, у громадському транспорті;
Закріпити знання з правил дорожнього руху;
Розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста
Обладнання: дорожні знаки, плакати з правил дорожнього руху, спортивний інвентар
Конкурсна програма « Хай щастить вам у дорозі»
Мета: виховувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці, дорозі, у громадському транспорті;
Закріпити знання з правил дорожнього руху;
Розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста
Обладнання: дорожні знаки, плакати з правил дорожнього руху, спортивний інвентар
Хід програми
1.Вступ ( вірші учнів )
1 учень. Правил дорожнього руху багато,
Знати їх треба дівчаткам, хлоп’ятам,
І головне на дорозі не гратись
Разом. Якщо ти хочеш здоровим зостатись
2 учень. Рух біля школи – без упину,
Йдуть пішоходи, мчать машини…
1 учень. Це небезпечно! Так не можна!
Звертайте увагу на знаки дорожні!
2. Вчитель.
Діти, а ви знаєте чому потрібно неухильно виконувати правила дорожнього руху?
Правильно, їх невиконання призводить до дорожньо-транспортних пригод. Щоб не сталося біди , треба знати дорожні знаки та ПДР
3. Ділення на команди
( «Зебра», « Світлофор» )
4. Виконання пісні ( на мотив « Вчать у школі» )
5. 1 конкурсне завдання.
Кінь стальний,
Вівса не просить,
А оре і косить. ( Трактор )
По полю бродить,
Зерно молотить,
Жне, косить –
Хліба не просить. ( Комбайн )
Я не їм вівса, не сіна,
Дайте випити бензину, -
Усіх коней обжену,
Куди хочеш добіжу. (Автомашина )
Маленькі будиночки по місту біжать,
Хлопчики й дівчатка в будиночках сидять. ( трамвай )
Біжить корова гладка, здорова,
За нею телята – усі близнята.
Тікайте з дороги, бо вхопить за роги. ( Поїзд)
Довгий хобот в нього є,
П’є не воду, а пальне,
Хоч і рук своїх не має, -
Вантаж добрий піднімає. (Підйомний кран )
Неживий, а допомагаю.
Замість тисячі лопат
Я копати землю рад. (Екскаватор)
6. 2 конкурсне завдання « Безпечна дорога» ( Діти імітуючи транспорт їздять по дорозі)
7. Гра « Де можна гратися, а де – ні»
- Дружно всі скажіть мені
На дорозі можна гратись?
При дорозі гратись можна?
На подвір’ї гратись можна?
Мчати на велосипеді?
Правила порушувати можна?
8. 3 Конкурсне завдання. Вікторина.
- Людина, яка керує автомобілем. ( Водій )
- Яке світло світлофора дозволяє рух? ( Зелене)
- Двоколісний механічний транспортний засіб. ( Мотоцикл )
- Людина, яка іде по тротуару. (Пішохід)
- Лінія посередині дороги. (Осьова)
- Закінчення дороги, у якої немає продовження ( Тупик)
- Яке світло світлофора забороняє рух? ( Червоне)
- Смуга землі, призначена для їзди і ходіння (Дорога)
- Підрозділ міліції, який відповідає за безпеку руху на дорогах ( ДАЇ)
9. Танець знаків
10. Конкурс «Кращій знавець знаків» ( Вибирають знаки за назвами )
11. Роздача пам’яток «Виконання правил дорожнього руху»( кожному учню)
12. Завершення конкурсної програми піснею на мотив «Посмішка»