Конкурсно – розважальна програма «Міні – міс Україночка»

Про матеріал

Конкурсно – розважальна програма «Міні – міс Україночка» була проведена для формування у дітей почуття краси та виховання дружніх стосунків.

Перегляд файлу

 

 

 

 

Сценарій свята

« Міні – міс Україночка »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурсно – розважальна програма «Міні – міс Україночка»

Перед початком конкурсу учасниці витягують з кошика номер під яким вони будуть виступати

(Звучить весела музика. До залу входять ведучі. )

Ведуча. Доброго дня, друзі!

Ведучий. Привіт усім. Ми щиро вітаємо найпрекраснішу половину нашої шкільної спільноти зі святом весни. Любі дівчата, весна — то ваша пора. Вона схожа на вас, бо така ж гарна, юна, весела і ніжна. Ми, хлопці школи, вирішили зробити вам подарунок — присвятити сьогоднішню конкурсну програму весні і вам.

Ведуча (звертається до ведучого). Ти і мене вітаєш?

Ведучий. Звичайно, я навіть висловив тобі комплімент, ще там, за кулісами.

Ведуча. Так, пригадую. Ти назвав моє святкове вбрання «класним прикидом», а вигляд — просто «відпадним». Нічого собі компліментик...

Ведучий. Між іншим, ці слова красномовно свідчать, що сьогодні я у захваті від тебе.

Ведуча. Знаєш, щиро кажучи, мені б хотілося, щоб ти захоплювався мною не лише у свято, а й у будь-які інші дні. І компліменти висловлював у більш приємній формі.             До речі, ти не забув, що нам доручено вести конкурсну програму? До того ж не звичайну, а святково-весняну. І учасники її — дівчата нашої школи.

Ведучий. Це я пам'ятаю добре.

Ведуча. Тож постарайся сьогодні час від часу відзначати їхню красу та чарівність. І підбери якомога витонченіші компліменти, щоб не образити конкурсанток. Вони і так хвилюються.

Ведучий. Слухаю і підкоряюся, пані! Так добре?

Ведуча. Чудово, ти схоплюєш усе на льоту.

Ведучий. Наші учасниці ще юні, але хвилюються вони як дорослі. Тож давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. А до речі, кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші, найкращі дівчата в місті? (До глядачів) Це правда?

Ведуча. Ну звичайно! Хіба хто сумнівався? Ми найкрасивіші, найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші…ну справжні принцеси.

Ведучий. І сьогодні найкрасивіша, найвинахідливіша, найемоційніша отримає  титул                «Міні – міс Україночка»                                              

До складу журі входять: _____________________________________________________

 

Ведучий. Сьогодні на наших учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!

Линь же, музико, в небо гучніше

В добру пору лунай, в добрий час

Вище голову! Йдіть веселіше!

Ми усі так чекаємо вас

Ведуча. Зустрічайте – учасниці конкурсу  «Міні – міс Україночка» 2017!»                                                    (Учасниці під звуки вальсу з’являються на сцені)

-Під номером один - старанна і чарівна - це в нас              , учениця    класу. (ведучі по черзі )

-Наполеглива, мрійлива–під номером 2,                                                  учениця     класу.

-Симпатична, старанна–під номером 3    -                 учениця      класу.

Дружна і слухняна – це,                                  -  учениця         класу під номером4

-Весела, розумниця наша – це в нас,                 №5 учениця         класу.

-Миловидна, енергійна–це,                                  учениця         класу № 6

-Під номером 7 старанна, весела, мрійлива – це                                  учениця     класу.

-Наполеглива, товариська, старанна – це                                  учениця    класу № 8

 -Артистична, мила наша – під № 9                           , уч.          класу.

-Чуйна  та мрійлива -  це                                        , уч.            класу.

 

 

Для всіх вас пісню « Україночка» виконає учениця 8 класу Шмідт Вікторія

Ведучий.  Любі красуні! В наших очах ви всі прекрасні й незрівнянні, кожна з вас – неповторна у своїй красі. Нехай кожна з вас спробує свої сили в різних видах мистецтва, знову й знову доводячи, що ви всі талановиті. Ще раз привітаємо наших учасниць – красунь

 

Ведучий.  Отже починаємо і   перший конкурс «Візитка»,  де учасницю повинні за 2 – 3 хвилини коротко представити однокласники. Оцінюється по 5 – бальній системі.  

Ведуча. Всі ви знаєте, що жінка повинна бути не лише вродлива, а й кмітлива.                Тому саме зараз перевіримо наскільки наші учасниці ерудовані. Тож наступний конкурс – «Інтелектуальний» покаже, які наші дівчата розумні. 1 бал - 1 правильна відповідь.

Ведуча. Запитання для учасниць.( кожна учасниця витягує папірець із завданнями з кошика)

Учасниця № 1. Як називали трьох поросят – будівельників? 

                            (Ніф-Ніф, Наф-Наф,   Нуф-Нуф)

Квітка сонця? (Соняшник)

Який продукт дає корова?   (Молоко)

Комаха, яка виготовляє мед?   (Бджола)

Учасниця № 2. Яких каменів немає в морі? (сухих)

Скільки місяців у двох роках?  (24)

Український поет, автор рядків: «Садок вишневий біля хати, хрущі над вишнями  гудуть»  (Т.Г.Шевченко)

Ким була корова, як була маленька? ( телям)

Учасниця № 3. На яке дерево сідає ворона після дощу? (мокре)

Що можна побачити із закритими очима? (сон)

Поясніть вислі «Пускати слова на вітер»? (Не дотримувати слова)

Як називається тварина з довгою шиєю?   (Жираф)

 Учасниця № 4. Мамина мама, а для нас? (бабуся)

 Якою косою не можна косити? (дівочою)

 Як називається суша, повністю оточена водою? (Острів)

 Що у давнину, найбільше цінували в зовнішності дівчини? (Косу)

 Учасниця № 5. Як називається головна площа України у столиці? (Хрещатик)

На яке традиційне українське свято фарбують яйця? (Великдень)

 З чого виготовляють папір? (Дерево)

 Типовий колір шкіри африканців. (Коричневий, чорний)

Я - українка

Живу в Україні

На вільній, єдиній

Моїй Батьківщині.

Де все мені в радість

Ліси і садки,

Озера й річки,

Й глибокі ставки

Лани неосяжні,

І гори, й долини,

Цвіт білосніжний

У лузі калини.

В душі моїй солодко

Грає сопілка,

Бо я з України,

Бо я - українка!

 

Пісня « Україна – вишиванка»

Ведуча. Кожна із вас отримає 5 прислів’їв, які ви повинні продовжити.

1. Де сім господинь-там хата не …

2. Книга вчить, як на світі …

3. Скажи мені, хто твій товариш - і я скажу хто …

4. Хто рано встає - …

5. Не родися красива, а родись  ..

 

 

Ведуча. А визнаєте, що одяг може багато сказати про характер людини? Мода – це тимчасове панування у певному середовищ і смаків, що виявляються у зовнішніх ознаках побуту і потребують періодичних змін.
 Ведуча..

. Ого! А я завжди думав, що мода – це те, в чому ходять більшість людей по вулицях. А ти ніби якусь промову проголосила.
 Ведуча.

Можна сказати, що мода – погода, яку ми не завжди можемо передбачити. Наші дівчата – абсолютно різні, вони самі створюють моду.

Ведуча. А які фантазери наші дівчата. Це  саме  вони, заради краси  здатні створити шикарне вбрання з підручних предметів. До вашої уваги дефіле творчості видумки та фантазії.

Пісня «Вишиваночка» Козак А.

 

Дівчата представляють підготовлені костюми (домашнє завдання), дають короткий коментар.

 

 

Ведучий.  Дівчата виявилися надзвичайними дизайнерами. А зараз ми дізнаємося, як

 Розвинуте у наших красунь логічне мислення. Кожній учасниці я роздам слова, а ви повинні з цих слів скласти речення. У тої учасниці, в якої буде складене най краще речення отримує високий бал.

-

-

-

-

-

Грає весела музика

Ведуча. Як на мене, жінка завжди повинна бути гарною, чарівною, загадковою. Така вже наша природа. Ми ж навіть в магазин, за два кроки від дому, не вийдемо з не нафарбованими губами. І не останню роль в зовнішньому вигляді відіграє зачіска. Тому наступним конкурсом буде представлення нашими учасницями зачісок, які вони підготували зазделегід. Завдання  представити  зачіску, прокоментувати  зачіску. Пропонуємо вашій увазі зачіску від учасниці №__________________________

__________________________________________________________________________

Ведуча. Наш конкурс підходить до кінця. Останнім конкурсом нашої програми буде конкурс художньої самодіяльності, який наші учасники приготували заздалегідь. Завданням було: приготувати художній номер на вибір (пісня, танець та ін..)                                         Наше журі оцінить у цьому конкурсі оригінальність номера,артистичність кожної учасниці та майстерність його виконання!

 Щаслива мати, у якої діти.
Вони для неї, як для бджілки квіти.
У мами вистачить тепла для всіх,
Своєю ласкою вона зігріє їх.
А дівчинка для мами — це найбільша радість!
І, навіть, дехто виявляє заздрість,
Бо хочете ж розчісувать волосся,
М'яке та ніжне, як золоте колосся.
Ростедівчатко коло мами,
Вона обігріває теплими дарами:
І ласкою, і ніжністю, і добротою,
І усмішкою щирою й простою.

 

Пісня « Мамо, мамочко моя»

 

Ведучий. Запрошуємо на цю сцену наших учасниць. Дівчатка не хвилюйтесь, кожна з вас неймовірно красива, неповторна і загадкова. І те, що ви вже стоїте на цій сцені є вашою особистою перемогою! Я надаю слово нашому вельмишановному журі.

 

                                                          Слово журі

                                             (нагородження)

«Міні – міс Україночка»,______________________________

«  Місіс чарівність»________________________________

« Місіс креативність »______________________________

«Місіс глядацьких симпатій».,_______________________

 

Ведуча.  Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!

Ведучий. Шановні наші красуні! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє.

Нехай щастить вам у житті, чистих рос вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, що кожна з вас – найкраща!!!

 

Пісня «  А я бажаю вам добра»

Ведуча. Всі крапки над «і» розставлено, наше свято завершено.

Ведучі: ( на фоні мелодії) До побачення! До нових зустрічей!        

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ніколайченко Альона Андріївна
    Хороший сценарій, є цікаві форми роботи
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 січня 2018
Переглядів
8617
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку