Конспект 5 уроку для 2 класу на тему "Іграшки" за підручником Доценко, Євчук

Про матеріал
Серія конспектів уроків для 2 класу на тему "Іграшки", Нова українська школа.
Перегляд файлу

2 клас

Урок 5

Урок комбінований

Тема «Toys»

Підтема: Моя улюблена іграшка. Вдосконалення навичок роботи в парі.

Мета уроку:

- відпрацювати нове спеціальне питання What is your favorite toy?

  • Розвивати пам'ять, логічне мислення;
  • Вдосконалювати навички вживання лексики з теми «Іграшки»;
  • Виховувати повагу до чужого майна.

Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to ask and answer the question What is your favorite toy?

Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка.

Procedure

  1. Org moment + Greeting
    1.        Give me Five (повторення правил поведінки під час уроку + total physical response): Legs are crossed, hands are still, ears listen, eyes watch, lips zipped.

C:\Users\Зоя\Documents\dad8648431d12722a623aaf2b4137e46.png

  1.        Greeting Song “Every day I go to school”

https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU

 

  1.        Warming up  “ How are you, …..? How is he/she?

(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)

 

  1. The Main Part of the Lesson

2.1. Актуалізація опорного матеріалу.

- повторення пісні Video “What is it?” Toys. першу частину учні співають зі звуком, а другу – самостійно, без звуку.

https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E

( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)

  • Ex 4 page 85 – read and find new toy
  • Memory Game ‘I have got a ….in my bag’ (кожен наступний учень має повторити попередню сказану іграшку та додати свою, використовуючи сполучник and. Вчитель може допомогти учням або розставляючи флеш-картки із названими іграшками, або схематично зображуючи їх на дошці)
  • Згадують  2 питання

1. What do you like?

I

2. What don’t you like?

I C:\Users\Зоя\Documents\icon-crossed-hands-clenched-into-fists-on-vector-20914284.jpg

  • Що означає наше дієслово like? – коли ми його вживаємо?

Вчитель: Сьогодні ми з вами дізнаємося як ще можна сказати про іграшку, яка нам подобається. Та для початку треба згадати, які саме слова допомагають нам зрозуміти кому належить річ?

I – my                                     we – our

He – his                                  you – your

She – her                                 they – their

(Згадують хором та індивідуально,  вчитель бере декілька речей зі столів учнів, а їхнє завдання – назвати чия річ)

e.g. Whose toy /thing is it?

       It is her pen.

2.2. Physical pause – show me a toy (teacher name the toys, pupils show them)

 

2.3. Introducing New Grammar Construction What is your favorite toy?

- Ex 1. Page 84 – read the text and find new question, translate it into Ukrainian

What is your favorite toy?

Вчитель: Про що ще ми можемо дізнатися ставлячи один одному таке питання? – кольори, цифри, іграшки, дні тощо.

Ex 2 page 82 – look, match and say

e.g. Whose puzzle is it (this)?

It(this) is her puzzle.

 

2.4. Відпрацювання нового матеріалу

- Вчитель запитує учнів про їх улюблену іграшку, а учні відповідають (зразок записаний на дошці)

e.g. My favorite toy is……..

- “Chain Game” – працюють в ланцюжку, по черзі ставлять один одному питання та дають на нього відповідь, сильні учні допоможуть слабшим, індивідуальна та колективна робота)

- Speaking + Dialogue. Складання мікро-діалогів за зразком

  Питання          

         Відповідь + питання

         Відповідь   

e.g. - What is your favorite toy?

      - My favorite toy is…. What is your favorite toy?

     - My favorite toy is….

(Перший раз вчитель показує зразок із сильним учнем, потім на двох учнях, а потім учні по черзі представляють свої мікро-діалоги)

 

  1. The Final Part of the Lesson
    1.        Summing up

So, what is your favorite toy?

(pupils answer)

  1.        Saying Good Bye

               Rise your hands and jump up high

               Wave your hands and say “Good bye!”

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
603
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку