2 клас
Урок 5
Урок комбінований
Тема «Toys»
Підтема: Моя улюблена іграшка. Вдосконалення навичок роботи в парі.
Мета уроку:
- відпрацювати нове спеціальне питання What is your favorite toy?
Outcomes: - by the end of the lesson pupils will be able to ask and answer the question What is your favorite toy?
Equipment: flash-cards, іграшки, відеозаписи пісень, дошка.
Procedure
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
(учні по черзі запитують один одного про свій настрій? Вчитель перепитує про настрій деяких учнів)
2.1. Актуалізація опорного матеріалу.
- повторення пісні Video “What is it?” Toys. першу частину учні співають зі звуком, а другу – самостійно, без звуку.
https://www.youtube.com/watch?v=8-SWzpdcl6E
( під час перегляду відео учні повторюють питання та назви іграшок)
1. What do you like?
I
2. What don’t you like?
I
Вчитель: Сьогодні ми з вами дізнаємося як ще можна сказати про іграшку, яка нам подобається. Та для початку треба згадати, які саме слова допомагають нам зрозуміти кому належить річ?
I – my we – our
He – his you – your
She – her they – their
(Згадують хором та індивідуально, вчитель бере декілька речей зі столів учнів, а їхнє завдання – назвати чия річ)
e.g. Whose toy /thing is it?
It is her pen.
2.2. Physical pause – show me a toy (teacher name the toys, pupils show them)
2.3. Introducing New Grammar Construction What is your favorite toy?
- Ex 1. Page 84 – read the text and find new question, translate it into Ukrainian
What is your favorite toy?
Вчитель: Про що ще ми можемо дізнатися ставлячи один одному таке питання? – кольори, цифри, іграшки, дні тощо.
Ex 2 page 82 – look, match and say
e.g. Whose puzzle is it (this)?
It(this) is her puzzle.
2.4. Відпрацювання нового матеріалу
- Вчитель запитує учнів про їх улюблену іграшку, а учні відповідають (зразок записаний на дошці)
e.g. My favorite toy is……..
- “Chain Game” – працюють в ланцюжку, по черзі ставлять один одному питання та дають на нього відповідь, сильні учні допоможуть слабшим, індивідуальна та колективна робота)
- Speaking + Dialogue. Складання мікро-діалогів за зразком
Питання
Відповідь + питання
Відповідь
e.g. - What is your favorite toy?
- My favorite toy is…. What is your favorite toy?
- My favorite toy is….
(Перший раз вчитель показує зразок із сильним учнем, потім на двох учнях, а потім учні по черзі представляють свої мікро-діалоги)
So, what is your favorite toy?
(pupils answer)
Rise your hands and jump up high
Wave your hands and say “Good bye!”