Конспект індивідуального логопедичного заняття з розвитку мови з дитиною 2 років.

Про матеріал

мотивувати дитину до спілкування з дорослим, вчити слухати звернену мову, долучатися до діалогу, заохочувати дитину вимовляти односкладові слова, розвивати словниковий запас, як пасивний так і активний, фонематичний слух, дрібну моторику пальців рук, виховувати позитивне ставлення к навчальному процесу, бажання грати.

Перегляд файлу

Конспект індивідуального логопедичного заняття з розвитку мови з дитиною 2 років.

Тема: “На галявині”.

Мета: мотивувати дитину до спілкування з дорослим, вчити слухати звернену мову, долучатися до діалогу, заохочувати дитину вимовляти односкладові слова, розвивати словниковий запас, як пасивний так і активний, фонематичний слух, дрібну моторику пальців рук, виховувати позитивне ставлення к навчальному процесу, бажання грати.

Словник: гай, метелик, небо.

Матеріал: іграшки свійських тварин і птахів, мотузка, кольорові пробки, шаблони для гри.

Хід заняття

Організаційний момент.

Вчитель-логопед пропонує дитині привітати знайомі іграшки свійських тварин і птахів, а також заспівати для них веселу пісеньку.

Вчитель-логопед починає речення, а дитина продовжує, вимовляючи хто як кричить.

Кішка каже - мяу, мяу, мяу.

Песик каже - ав, ав, ав.

Курка каже - ко, ко, ко.

Півень каже - кукареку.

Качка каже - кря, кря, кря.

А корівка - муууууу!

Основна частина.

Логопед хвалить дитину і пропонує познайомитись ще з одним другом:

Ой, дивись, дивись, хто це літає?

Це Метелик!

Який красивий, в нього є голова, крила і вуса (розглядає іграшку разом з дитиною). А куди він полетів? Він полетів до гаю. Гай - це ліс, там росте багато, багато дерев, як у нашому парку, де ми гуляєм.

- А ти хочеш пограти з ним? Давай пограємо. Логопед розповідає віршик, супроводжуючи його жестами. Потім залучає дитину до спільних дій.

Я іду, іду по гаю.

(Ходьба по галявині)

Я метелика спіймаю.

(Руками імітуємо , що хочемо зловити метелика)

А метелик не схотів,

(Вказівним пальчиком показуємо ні ні)

Десь у небо полетів.

(Піднімаємо руки до гори і махаємо немов крилами)

Гра проводиться 2 рази.

Педагог задає питання:

Де гай, покажи. Що це? Це гай.

Де метелик, покажи. Хто це? Метелик.

Де небо, покажи. Що це? Небо.

А зараз ми з тобою підемо по стежці (логопед разом з дитиною проходять по стежці-мотузці). Дитина намагається наступити саме на мотузку, потім перестрибує через калюжу.

Ми з тобою вийшли із лісу, а як же наши друзі?

Давай допоможемо їм!

Логопед демонструє шаблони-карти на яких зображені знайомі тварини і дорогу, що складається з кіл. Дитина бере кольорові пробки і викладає доріжку по який свійські тварини можуть дістатися своїх домівок, курка до курника, песик до буди.
 

Підсумок. Ти молодець, з тобою гарно грати. Ми змогли допомогти нашим друзям. А ще ми познайомились з новим другом - Метеликом!

 

docx
Додано
14 червня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку