Конспект Інтегрованого заняття з математики з елементами LEGO конструювання у старшій групі «Подорож в країну Математика»

Про матеріал
Програовий зміст: - Тренувати в прямому і зворотномурахункувід 1 до 10; - Закріпитивміннявизначатитимчасовівідносини (місяці; днітижня - з використанням LEGO конструктора); - Закріпитивміннявизначатипросторовийнапрямок (за допомогою LEGO конструктора); - Закріпитивміннярозрізнятигеометричніфігури; - Закріпитизнання про колір.
Перегляд файлу

Конспект

Інтегрованого заняття                      з математики

з елементами LEGO  конструювання

у старшій групі

 «Подорож в країну Математика»

 

 

 

 

 

C:\Users\1217\Desktop\b58593122407ab42eae5db0098b7cf76_big.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Програовий зміст:

- Тренувати в прямому і зворотномурахункувід 1 до 10;

- Закріпитивміннявизначатитимчасовівідносини (місяці; днітижня -

з використанням LEGO конструктора);

- Закріпитивміннявизначатипросторовийнапрямок (за допомогою LEGO конструктора);

- Закріпитивміннярозрізнятигеометричніфігури;

- Закріпитизнання про колір.

Розвиваючі завдання:

- Створитиумови для розвиткулогічногомислення, кмітливості, уваги.

- Сприятиформуваннюрозумовихоперацій, розвиткумовлення, вміннюаргументуватисвоївисловлювання.

Виховні завдання:

- Виховуватисамостійність, вміннярозумітинавчальну задачу і виконуватиїїсамостійно.

- Виховуватиінтерес до математичних занять.

 

2. Методи та прийоми:

- Організаційний момент; - ігровий; - наочний; - словесний; - Заохочення, аналіззаняття.

Попередня робота: орієнтування на площині, ігри-головоломки з рахунковимипаличками.

Обладнання та матеріали: м'яч, ноутбук, мультимедіа проектор.

 

3. Обладнання, роздатковий матеріал: набіркарток з цифрами, рахунковіпалички, кубики LEGO.

 

Структура заняття:

1.Розминка з м'ячем.

2. Ігроваситуація (читання листа). 3. Завдання1»Яка з фігурзайва".

4. Завдання 2 Гра»Тиждень".

5. Завдання3»Побудуйфігуру".

6. Завдання4»зачаровані числа".

7. Завдання5»орієнтування на LEGO – пластині".

8. Підсумок заняття.

 

Організаціядітей: сидять за столами.

 

Хідзаняття:

1 частина-Організаційний момент

Заходимо в групу, вітаємозапрошених гостей.

Встанемопоряд, по колу,

Скажімо " Здрастуйте!" один одного.

Нам вітатисянілінь:

Всім " Привіт!"і" Добрий день!";

Якщокоженпосміхнеться –

Ранок добрийпочнеться.

- ДОБРОГО РАНКУ!!!

Вихователь: діти, до нас сьогодніприйшлигості. Я пропонуюпограти в гру з м'ячем " відповідай, не позіхай!". Коженуважно повинен вислухатипитання і датиправильнувідповідь.

Інтелектуальнарозминка

* Яка зараз пора року?

* Початок, середина абокінецьвесни?

* Скількикутів у трикутника? (3)

* Скількихвостів у п'ятикорів? (5)

* Скільки лап у трьох гусей? (6)

* Якщолінійкадовша за олівець, то олівець...?

* Якщостілвищестільця, то стілець...?

* Якщо дорога ширше стежки, то стежка...?

* Скількимісяців на рік? (12)

 

2 частина-основначастина

 

Вихователь: сьогодніприлетіла ворона і передала лист

Ось конверт, адресованийнашійгрупі. Давайте прочитаємолист .

"Дорогідітки, в нашомуматематичномуКоролівствітрапиласябіда. Злийчарівникзачаруваввсіхжителівкоролівства. Тількиви можете знятичаклунськічари, виконавшивсізавдання.

"Королева Математики»

Діти, ми допоможемо жителям країни Математики?

Подивіться на екран, злийчарівникповісиввеличезний замок на воротах .

Щобйоговідкрити, потрібно ісполніть1завдання« "яка з фігурзайва" .

Діти, якіГеометричніфігуривибачите на екрані? Чи є тут однаковіфігури? Порівняйтеїх, і скажіть, чим вони схожі, що є спільне? (порівняння за формою, кольором, величиною). Чим відрізняютьсяфігури? Як вивважаєте, яка фігуразайва? (коло-немаєкутів).

Молодці, замок відкритий, ми в країні Математики

Пройдіть за столи.

Вихователь: ви не боїтесятруднощів? Тодісіли прямо, спинки випрямили, вирушаємо в подорож. Щоб нам не загубитися в часі, згадаємо з вами днітижня.

2 завдання Дидактична гра «тиждень»

Завдання з LEGO кубиків-зліва направо викластисімбашточок по днях тижня. Перевіряємо, що у вас вийшло, починаючи з 1 дня - як вінназивається? Як називаєтьсятретій день тижня? Сьомий? Четвер-який за рахунком день?

Молодцівпоралися з цимзавданням.

 

Вихователь: продовжуємоподорож, нас чекає 3 завдання.

"Побудуйфігуру" - завдання зрахунковимипаличками.

Слухайтеуважно.

- Викладіть з чотирьохпаличок квадрат. (Дітипрацюють за столами)

- Візьмітьще одну паличку і поставте так, щоб з квадрата вийшло 2 трикутника. (Прибираємопалички)

- Відрахуйте 10 паличок і складіть 2 квадрата: великий і маленький.

- Відрахуйте 7 паличок. Складіть 3 рівнихтрикутника.

Ви впоралисяіззавданням, все правильно зробили. Пропонуювідпочити

 

Фізкультхвилинка:

Раз - ми встали, розпрямилися.

Два-зігнулися, нахилилися.

Три-руками три бавовни.

А чотири-під боки.

П'ять-руками помахати.

Шість-на місце тихо сісти.

 

Вихователь: всірозсілися по місцях, нікому не тісно?

По секрету вам скажу: "буде цікаво!”

Наступнезавдання- «зачаровані числа "

Злийчарівникзачаруваввсі числа, вони забулисвоїмісця і заблукали. Допоможіть кожному числу встати на своємісце. Розставтеїх по порядку.

Викладаємочисловий ряд від 1 до 10.

Оленавиконуєзавдання на дошці (цифри). Перевіряємо роботу Олени (прямий і зворотнийрахунок).

Назвітьсусідів числа 6, 2, 4, 9.

Молодцівпоралисяіззавданням, всі числа встали на своїмісця.

 

Вихователь: - діти, не вийшло у чаклуна нас заплутати, переходимо до останньогозавдання» орієнтування на лего – пластині " (картка)

Готуємолего-пластину.

Синій кубик ставимо в верхнійправий кут;

зелений кубик у верхнійлівий кут;

синій кубик в нижнійлівий кут;

зелений кубик в правийнижній кут.

Поставтебілий кубик в центрілего-пластини.

Червоний кубик над білим;

жовтий-праворучвідбілого;

Помаранчевий-праворучвіджовтого;

Блакитний - над помаранчевим;

салатовий - підпомаранчевим;

Помаранчевий - підсалатовим.

(Що, у вас вийшло? Цифра 4)

Дивимося на екран - перевіряємо.

Молодці, всізавданнявиконали. Наша подорожзакінчилася. Ми врятуваливсіхжителівкраїни.

 

- Дітки, вам сподобалася наша подорож? Відповідідітей. - Яке завдання вам буловиконувати легко, щоздалосяважким? Відповідідітей.

Жителікраїни Математики дужевдячні вам за допомогу, для вас своїхдрузів, вони передали скриньку. Відкриємойого (в скриньцісолодкігостинці).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слодзяк Люба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
1649
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку