КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ з пріоритетом логіко-математичних завдань на тему: «В ГОСТІ ДО ЛІСОВИЧКА»

Про матеріал
Програмовий зміст: закріпити знання дітей порівнювати геометричні фігури за формою, кольором і розміром; закріплювати назви цифр у межах 5, вправляти у кількісній і порядковій лічбі в межах 5, в порівнянні двох множин, в умінні співвідносити число з кількістю предметів; продовжувати удосконалювати навички складати ціле з частин, закріплювати назви кольорів; розвивати логічне мислення дітей, пам'ять та увагу; виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя. Матеріал: лісовичок, дерева, хатинка лісовичка, розмальовки; дидактичні ігри: «Збери листочки до кошика», «Геометрична стежина», «Нагодуй пташку», «З чим пиріжки», «Чай який?»
Перегляд файлу

КЗДО (ясла - садок) № 264 КТ «КМР»

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ

з пріоритетом логіко-математичних завдань

на тему:

«В ГОСТІ ДО ЛІСОВИЧКА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала вихователь:

Заікіна О.В.

 

 

 

Кривий Ріг

2023

 

Програмовий зміст: закріпити знання дітей порівнювати геометричні фігури за формою, кольором і розміром; закріплювати назви цифр у межах 5, вправляти у кількісній і порядковій лічбі в межах 5, в порівнянні двох множин, в умінні співвідносити число з кількістю предметів; продовжувати удосконалювати навички складати ціле з частин, закріплювати назви кольорів; розвивати логічне мислення дітей, пам'ять та увагу; виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.

Матеріал: лісовичок, дерева, хатинка лісовичка, розмальовки; дидактичні ігри: «Збери листочки до кошика», «Геометрична стежина», «Нагодуй пташку», «З чим пиріжки», «Чай який?»

 

 

Хід заняття

 

І. Організаційний момент

 

1. Психогімнастика «Добрий ранок!»

Добрий ранок діти любі.

Чи усе гаразд в нас в групі?

Ви довкола озирніться,

Одне одному всміхніться.

Щоб ніхто не сумував,

З усіма радів і грав!

 

До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями.

 

ІІ. Основна частина

 

  1. Ігровий момент:

-         Діти, сьогодні вранці мені подзвонив Лісовичок і запросив нас у ліс до себе у гості. Ви б хотіли побувати у лісі?  

 

Мо мо мо - ми до лісу йдемо

Рі рі рі- Осінь на дворі

Са са са - навкруги краса

Ас ас ас - гарний настрій у нас.

 

-         А тепер давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3 покрутись і у лісі опинись.

Ось ми і опинилися у лісі.

 

  1. Дидактична гра «Збери листочки до кошика»

-         Ви тільки поляньте, діти, як красиво в лiсі.

-         Скільки листочків лежить на землі? (багато)

-         Ще де в нас є листочки? ( за деревом, на дереві, під деревом)

-         Ой, дивіться, в мене ще є корзинки. Якого вони кольору? Скільки їх?

-         А тепер я роздам вам корзинки. А ви зберіть у них листочки відповідного кольору (Діти знаходять листочки, сортують по кольору і рахують їх).

-         А яких листочків більше, червоних, зелених чи жовтих? (червоних, їх 10, жовтих 7, зелених 3)

 

-         Молодці, гарно справилися з завданням. Ходімо шукати будиночок лісовичка?  Ой дивіться перед нами дві стежинки.

 

  1. Д/гра «Геометрична стежина»

 

Перед дітьми 2 стежинки –вузька і широка, з дірочками.

 

Куди ж вони нас приведуть? Давайте їх розглянемо. На що схожі їх візерунки? ( на геометричні фігури).

Так це дірочки від камінчиків. Щоб пройтись по стежинці, треба залатати дірочки: розкласти камінчики ( геометричні фігури).

(Діти беруть камінчики «геометричні фігури» та розкладають їх у відповідні отвори на місточку. Дитина має вибрати геометричну фігуру за такими ознаками, як: форма, колір, величина)

А яку різницю ви помітили у цих стежинах? (одна вузький, а інша широка)

По якій же нам зручніше буде йти, по вузькій чи широкій? Як ми зможемо пройти по вузькій стежині? (тільки боком приставним кроком). А по широкій? (звичайним, вільним кроком)

- Молодці,  правильно, ходімо по широкій стежині..

 

- Дивіться яка гарна галявинка, давайте ми з вами на ній трішечки відпочинемо.

 

  1. Фізкультхвилинка

 

Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)

Грибочок знайшли. (присідання)

Нагнулись, підняли, (нахили тулуба вперед)

У кошик поклали (покласти у кошички)

І далі пішли. (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли,(ходьба на місці)

Ягідки знайшли. (присідання)

Дотягнулись, зірвали, (нахили тулуба вперед)

У кошик поклали (покласти у кошички)

І далі пішли. (ходьба на місці)

Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)

Горішок знайшли, (потягування вверх)

Потягнулись, дістали, (потягуванн.)

У кошик поклали (покласти у кошички)

 І далі пішли... (ходьба на місці).

 

-         А де ж наш Лісовичок? Мабуть там де наш лісок. Що ви бачите перед собою? (Дерева)

-         Кого ви бачите на деревах? (Пташок)

-         Щоб дізнатися де ховається наш Лісовичок треба нагодувати його пташок.

 

  1. Д/ гра «Нагодуй пташку»

 

-         Кожна пташка їсть стільки зернинок, скільки позначає цифра, яку вона тримає у своєму дзьобику.

(Вихователь роздає картки, на яких зображена різна кількість зернинок. Діти відносять їх до птахів з відповідною цифрою).

-         А давайте тепер розташуємо пташок по порядку, за кількістю їхніх зернинок.

-         А тепер давайте спорбуємо розташувати навпаки, у порядку зменшення зернинок.

-         Молодці дітки і з цим завданням ми впоралися. Пташки нам повідомили, що будиночок лісовичка знаходиться зовсім поруч.

 

(Хтось з дітей помічає будиночок лісовичка)

 

-         Та це ж справді будиночок лісовичка, нарешті ми його знайшли!

 

Лісовичок: Добрий день дітки, я дуже радий бачити вас у мене в гостях.

Ходімо, буду вас пригощати! Я приготував дуже смачні пироги, але з чим вони, вам потрібно назвати. А ще до пирогів, у мене є дуже смачний чай, з різними смаками. Який смак кому дістанеться, зараз ми побачимо. 

 

  1. Мовна гра  «З чим пиріжки», «Чай який?»

 

-         Почнемо з пирогів. В кого з чим пироги, давайте подивимося?!

 

Мовна гра «З чим пиріжки» Мета: збагачувати словниковий запас дітей; вчити вживати прийменник –з;  вчити дітей узгоджувати іменники у називному відмінку з іменниками в орудному відмінку; розвивати мовлення, увагу, спостережливість, образне мислення; виховувати наполегливість, старанність, бажання допомагати дорослим.

 

-         Який запашний чай я приготував….Який у кого ж смак, діти?

 

Мовна гра «Чай який?» Мета: збагачувати словниковий запас дітей; вчити підбирати слова прикметники до іменника, розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, зорове сприймання, увагу, спостережливість.

 

 

Лісовичок: Дякую вам малята. Що завітали до мене,  погостювали, розвеселили. За це я вам дам невеличкі подаруночки. Приходьте до мене частіше, бувайте!

(Лісовичок роздає дітям розмальовки. Діти дякують лісовичку)

 

-         Ну що ж, діти,  а нам вже час повертатися до дитячого садочка. Давайте скажемо наші чарівні слова: 1,2,3 покрутись і в садочку опинись.

Ось ми і повернулися до нашого дитячого садочка. 

 

ІІІ. Заключна частина.

 

          Підсумок.

 

- Чи сподобалась вам наша подорож?

- Що найбільше запам'яталося?

 

- Я щиро дякую вам за старання та за успішне виконання усіх складних завдань.

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку