КЗДО (ясла - садок) № 264 КТ «КМР»
КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ
з пріоритетом логіко-математичних завдань
на тему:
«В ГОСТІ ДО ЛІСОВИЧКА»
Підготувала вихователь:
Заікіна О.В.
Кривий Ріг
2023
Програмовий зміст: закріпити знання дітей порівнювати геометричні фігури за формою, кольором і розміром; закріплювати назви цифр у межах 5, вправляти у кількісній і порядковій лічбі в межах 5, в порівнянні двох множин, в умінні співвідносити число з кількістю предметів; продовжувати удосконалювати навички складати ціле з частин, закріплювати назви кольорів; розвивати логічне мислення дітей, пам'ять та увагу; виховувати бажання виявляти інтерес до логіко – математичної діяльності, прагнути знаходити свої шляхи розв’язання завдань, навички діяти за командою вихователя.
Матеріал: лісовичок, дерева, хатинка лісовичка, розмальовки; дидактичні ігри: «Збери листочки до кошика», «Геометрична стежина», «Нагодуй пташку», «З чим пиріжки», «Чай який?»
Хід заняття
І. Організаційний момент
1. Психогімнастика «Добрий ранок!»
Добрий ранок діти любі.
Чи усе гаразд в нас в групі?
Ви довкола озирніться,
Одне одному всміхніться.
Щоб ніхто не сумував,
З усіма радів і грав!
До нас сьогодні завітали гості, давайте привітаємось з нашими гостями.
ІІ. Основна частина
- Діти, сьогодні вранці мені подзвонив Лісовичок і запросив нас у ліс до себе у гості. Ви б хотіли побувати у лісі?
Мо мо мо - ми до лісу йдемо
Рі рі рі- Осінь на дворі
Са са са - навкруги краса
Ас ас ас - гарний настрій у нас.
- А тепер давайте скажемо чарівні слова: 1,2,3 покрутись і у лісі опинись.
Ось ми і опинилися у лісі.
- Ви тільки поляньте, діти, як красиво в лiсі.
- Скільки листочків лежить на землі? (багато)
- Ще де в нас є листочки? ( за деревом, на дереві, під деревом)
- Ой, дивіться, в мене ще є корзинки. Якого вони кольору? Скільки їх?
- А тепер я роздам вам корзинки. А ви зберіть у них листочки відповідного кольору (Діти знаходять листочки, сортують по кольору і рахують їх).
- А яких листочків більше, червоних, зелених чи жовтих? (червоних, їх 10, жовтих 7, зелених 3)
- Молодці, гарно справилися з завданням. Ходімо шукати будиночок лісовичка? Ой дивіться перед нами дві стежинки.
Перед дітьми 2 стежинки –вузька і широка, з дірочками.
Куди ж вони нас приведуть? Давайте їх розглянемо. На що схожі їх візерунки? ( на геометричні фігури).
Так це дірочки від камінчиків. Щоб пройтись по стежинці, треба залатати дірочки: розкласти камінчики ( геометричні фігури).
(Діти беруть камінчики «геометричні фігури» та розкладають їх у відповідні отвори на місточку. Дитина має вибрати геометричну фігуру за такими ознаками, як: форма, колір, величина)
А яку різницю ви помітили у цих стежинах? (одна вузький, а інша широка)
По якій же нам зручніше буде йти, по вузькій чи широкій? Як ми зможемо пройти по вузькій стежині? (тільки боком приставним кроком). А по широкій? (звичайним, вільним кроком)
- Молодці, правильно, ходімо по широкій стежині..
- Дивіться яка гарна галявинка, давайте ми з вами на ній трішечки відпочинемо.
Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)
Грибочок знайшли. (присідання)
Нагнулись, підняли, (нахили тулуба вперед)
У кошик поклали (покласти у кошички)
І далі пішли. (ходьба на місці)
Ми лісочком йшли,(ходьба на місці)
Ягідки знайшли. (присідання)
Дотягнулись, зірвали, (нахили тулуба вперед)
У кошик поклали (покласти у кошички)
І далі пішли. (ходьба на місці)
Ми лісочком йшли, (ходьба на місці)
Горішок знайшли, (потягування вверх)
Потягнулись, дістали, (потягуванн.)
У кошик поклали (покласти у кошички)
І далі пішли... (ходьба на місці).
- А де ж наш Лісовичок? Мабуть там де наш лісок. Що ви бачите перед собою? (Дерева)
- Кого ви бачите на деревах? (Пташок)
- Щоб дізнатися де ховається наш Лісовичок треба нагодувати його пташок.
- Кожна пташка їсть стільки зернинок, скільки позначає цифра, яку вона тримає у своєму дзьобику.
(Вихователь роздає картки, на яких зображена різна кількість зернинок. Діти відносять їх до птахів з відповідною цифрою).
- А давайте тепер розташуємо пташок по порядку, за кількістю їхніх зернинок.
- А тепер давайте спорбуємо розташувати навпаки, у порядку зменшення зернинок.
- Молодці дітки і з цим завданням ми впоралися. Пташки нам повідомили, що будиночок лісовичка знаходиться зовсім поруч.
(Хтось з дітей помічає будиночок лісовичка)
- Та це ж справді будиночок лісовичка, нарешті ми його знайшли!
Лісовичок: Добрий день дітки, я дуже радий бачити вас у мене в гостях.
Ходімо, буду вас пригощати! Я приготував дуже смачні пироги, але з чим вони, вам потрібно назвати. А ще до пирогів, у мене є дуже смачний чай, з різними смаками. Який смак кому дістанеться, зараз ми побачимо.
- Почнемо з пирогів. В кого з чим пироги, давайте подивимося?!
Мовна гра «З чим пиріжки» Мета: збагачувати словниковий запас дітей; вчити вживати прийменник –з; вчити дітей узгоджувати іменники у називному відмінку з іменниками в орудному відмінку; розвивати мовлення, увагу, спостережливість, образне мислення; виховувати наполегливість, старанність, бажання допомагати дорослим.
- Який запашний чай я приготував….Який у кого ж смак, діти?
Мовна гра «Чай який?» Мета: збагачувати словниковий запас дітей; вчити підбирати слова прикметники до іменника, розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, мислення, зорове сприймання, увагу, спостережливість.
Лісовичок: Дякую вам малята. Що завітали до мене, погостювали, розвеселили. За це я вам дам невеличкі подаруночки. Приходьте до мене частіше, бувайте!
(Лісовичок роздає дітям розмальовки. Діти дякують лісовичку)
- Ну що ж, діти, а нам вже час повертатися до дитячого садочка. Давайте скажемо наші чарівні слова: 1,2,3 покрутись і в садочку опинись.
Ось ми і повернулися до нашого дитячого садочка.
ІІІ. Заключна частина.
Підсумок.
- Чи сподобалась вам наша подорож?
- Що найбільше запам'яталося?
- Я щиро дякую вам за старання та за успішне виконання усіх складних завдань.