Конспект квест-заняття на тему: «Допоможемо Федорі»

Про матеріал
Заняття включає нетрадиційні форми роботи на заняттях з фізкультури, використання нетрадиційного фізкультурного обладнання з яким обожнюють працювати діти.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект квест-заняття

Тема: «Допоможемо Федорі»

інструктора із фізкультури

Красноградського ДНЗ (ясел-садка)№17

Лешевої Валентини Миколаївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: вчити дітей стрибати на двох ногах, способом ноги разом ноги нарізно. Удосконалювати навички повзання на животі по-пластунські. Закріпити вміння бігати між предметами «змійкою», ходити по мотузці прямо,  способом п’яти на мотузці, носки на підлозі. Формувати  стопу у дітей, використовуючи нетрадиційне фізкультурне обладнання. Здійснювати профілактику захворювання очей за допомогою гімнастики для очей. Розвивати  пам'ять, увагу, мязи тулуба, рук, ніг, спритність, поставу, стопу. Виховувати бажання бути здоровими,  красивими.

Обладнання: муляж болота, очерет, жаба, водяні лілії – 10шт.,  атрибути для рухливої гри «Знайди чашечку до чайника»,  мультфільм «Федорине горе», «Ведмедик з кошиком»,  полунички, квіти – 9 шт., атрибути для гімнастики для очей, мотузок, цілющий чай.

Спосіб організації: поточний, фронтальний.

Хід заняття 

І Підготовча частина

Доброго здоров’я, доброго Вам дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня

Бо здоров’я, любі діти, у світі головне

А здорових і веселих щастя не мине.

(на екрані ноутбука з’являється конверт і звуки sms)

Інструктор з фізкультури: А, що це за звук?

Та це нам електронний лист надійшов з відео-файлом давайте ми його переглянемо.

(Дивляться мультфільм «Федорине горе».)

-Діти, а як називається цей мультфільм?

-Яких героїв ви впізнали?

-А, що ж – це за лист?

(читають лист)

Лист від Федори

Добрий день, любі діти!

Як ви вже, мабуть здогадалися,  мене звуть Федора. 

Я Вас дуже прошу допоможіть мені будь ласка посортувати посуд, бо сама я не впораюся!

Інструктор з фізкультури: діти, що ж нам робити? Відправимося в подорож до Федори? (відповіді дітей)

 

Тоді вирушаємо в путь. А путь буде нелегким через ліс, де живе багато звірів і щоб з ними потоваришувати треба рухи їхні імітувати.

(презентація: на екрані по-черзі з’являються картинки із музичним супроводом)

1. Різновиди ходьби:

- звичайна ходьба;

- «як лисички»;

- звичайна ходьба;

- «як вовчик»;

- звичайна ходьба;

- «як ведмідь»(на зовнішній стороні стопи)

- звичайна ходьба; звичайна ходьба;

2.Біг (нам треба поспішати)

Інструктор з фізкультури: ось ми звами бігли-бігли і прибігли до лісової галявини. Цікаво, хто тут мешкає? Та це ж Павучок, він хоче з нами виконати загально-розвивальні вправи.

Комплекс загально-розвивальних вправ з короткими мотузками

1. «Мотузки вгору»

В.П. ноги на ширині плечей, мотузка внизу

1,3 – руки вгору

2.4 – в.п.

2. «Нахили  в сторони»

В.П. ноги на ширині плечей, мотузка в прямих руках внизу

1,3 – нахили в сторони – руки вгору

2,4 – в.п.

3. «Повороти в сторони»

В.П. ноги на ширині плечей, мотузка біля грудей

1,3 – повороти  в сторони – руки з мотузком прямо перед собою

2,4 – в.п.

4. «Нахили вперед»

В.П.  широка стійка, мотузка за спиною.

1,3 – нахил вперед – руки з мотузком вгору.

2,4 – в.п.

 

 

 

5.«Присідання»

В.П. ноги на ширині плечей, мотузка біля грудей

1,3 – присісти – руки з мотузком вперед.

2,4 – в.п.

6. «Стрибки»

В.П. ноги разом, руки на поясі, мотузка на підлозі.

 Бокові стрибки через мотузок (чергуючи з ходьбою)

7. «Подмемо  на мотузок»

Вправи на відновлення дихання.

Інструктор з фізкультури: Ну що, діти, подякуємо Павучкові і вирушимо далі.

ІІ Основна частина

1. Діти, ви чуєте хтось плаче, та це ж ведмедик Мишко. Він назбирав полуничок, а кошик порвався і всі ягоди висипалися. А  білочка грайливі дитинчатка гралися полуничками і порозносили їх скрізь і на дерева (гімнастичну стінку), і під місток (під лави). Павучок кошик полагодив, а ведмедик сам не впорається, треба йому допомогти зібрати полунички.

Гра «Допоможемо Мишкові»

Діти в пошуках полуничок виконують такі основні рухи:

- лазіння по гімнастичній стінці приставним кроком;

- підлізання під гімнастичну лаву.

Ведмедик вам дякує і ми вирушаємо далі.

2. Ось ми з вами йшли-йшли і прийшли до болота. Погляньте, нас зустрічає мешканка болота Жабка, хоче з вами погратися.

Гра «Пограємо з жабкою»

(діти по-черзі стрибають – де одна лілія ноги нарізно, лілія між ногами; де дві лілії – ноги разом між ліліями, перемагає той, хто швидше дострибає до жабки).

 Жабка дякує, що ви з нею погралися, а нам треба поспішати далі.

3. Ось ми бігли-бігли і прибігли до чарівної галявини, а тут мапа від Федори. «Ви певно заблукали, слідуйте за мапою до мене»

- «Квіти»

(Бігати «змійкою» між квітами)

- «Ялика»

(Ходити по мотузці прямо,  способом п’яти на мотузці, носки на підлозі)

 

- «Слимачки»

(Повзати по підлозі на животі по-пластунські)

- «Квіткова галявина»

(гімнастика для очей)

Нарешті ми потрапили до Федори, а ось і її посуд, який треба посортувати.

4.Рухлива гра «Знайди чашечку до чайника»

ІІІ Заключна частина

Федора вам дякує за допомогу і пригощає цілющим чаєм.

Підсумок заняття.

 

1

 

doc
Додано
6 травня 2020
Переглядів
656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку