Конспект квест-заняття
Тема: «Допоможемо Федорі»
інструктора із фізкультури
Красноградського ДНЗ (ясел-садка)№17
Лешевої Валентини Миколаївни
Мета: вчити дітей стрибати на двох ногах, способом ноги разом ноги нарізно. Удосконалювати навички повзання на животі по-пластунські. Закріпити вміння бігати між предметами «змійкою», ходити по мотузці прямо, способом п’яти на мотузці, носки на підлозі. Формувати стопу у дітей, використовуючи нетрадиційне фізкультурне обладнання. Здійснювати профілактику захворювання очей за допомогою гімнастики для очей. Розвивати пам'ять, увагу, м’язи тулуба, рук, ніг, спритність, поставу, стопу. Виховувати бажання бути здоровими, красивими.
Обладнання: муляж болота, очерет, жаба, водяні лілії – 10шт., атрибути для рухливої гри «Знайди чашечку до чайника», мультфільм «Федорине горе», «Ведмедик з кошиком», полунички, квіти – 9 шт., атрибути для гімнастики для очей, мотузок, цілющий чай.
Спосіб організації: поточний, фронтальний.
Хід заняття
І Підготовча частина
Доброго здоров’я, доброго Вам дня!
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня
Бо здоров’я, любі діти, у світі головне
А здорових і веселих щастя не мине.
(на екрані ноутбука з’являється конверт і звуки sms)
Інструктор з фізкультури: А, що це за звук?
Та це нам електронний лист надійшов з відео-файлом давайте ми його переглянемо.
(Дивляться мультфільм «Федорине горе».)
-Діти, а як називається цей мультфільм?
-Яких героїв ви впізнали?
-А, що ж – це за лист?
(читають лист)
Лист від Федори
Добрий день, любі діти!
Як ви вже, мабуть здогадалися, мене звуть Федора.
Я Вас дуже прошу допоможіть мені будь ласка посортувати посуд, бо сама я не впораюся!
Інструктор з фізкультури: діти, що ж нам робити? Відправимося в подорож до Федори? (відповіді дітей)
Тоді вирушаємо в путь. А путь буде нелегким через ліс, де живе багато звірів і щоб з ними потоваришувати треба рухи їхні імітувати.
(презентація: на екрані по-черзі з’являються картинки із музичним супроводом)
1. Різновиди ходьби:
- звичайна ходьба;
- «як лисички»;
- звичайна ходьба;
- «як вовчик»;
- звичайна ходьба;
- «як ведмідь»(на зовнішній стороні стопи)
- звичайна ходьба; звичайна ходьба;
2.Біг (нам треба поспішати)
Інструктор з фізкультури: ось ми звами бігли-бігли і прибігли до лісової галявини. Цікаво, хто тут мешкає? Та це ж Павучок, він хоче з нами виконати загально-розвивальні вправи.
Комплекс загально-розвивальних вправ з короткими мотузками
1. «Мотузки вгору»
В.П. ноги на ширині плечей, мотузка внизу
1,3 – руки вгору
2.4 – в.п.
2. «Нахили в сторони»
В.П. ноги на ширині плечей, мотузка в прямих руках внизу
1,3 – нахили в сторони – руки вгору
2,4 – в.п.
3. «Повороти в сторони»
В.П. ноги на ширині плечей, мотузка біля грудей
1,3 – повороти в сторони – руки з мотузком прямо перед собою
2,4 – в.п.
4. «Нахили вперед»
В.П. широка стійка, мотузка за спиною.
1,3 – нахил вперед – руки з мотузком вгору.
2,4 – в.п.
5.«Присідання»
В.П. ноги на ширині плечей, мотузка біля грудей
1,3 – присісти – руки з мотузком вперед.
2,4 – в.п.
6. «Стрибки»
В.П. ноги разом, руки на поясі, мотузка на підлозі.
Бокові стрибки через мотузок (чергуючи з ходьбою)
7. «Подмемо на мотузок»
Вправи на відновлення дихання.
Інструктор з фізкультури: Ну що, діти, подякуємо Павучкові і вирушимо далі.
ІІ Основна частина
1. Діти, ви чуєте хтось плаче, та це ж ведмедик Мишко. Він назбирав полуничок, а кошик порвався і всі ягоди висипалися. А білочка грайливі дитинчатка гралися полуничками і порозносили їх скрізь і на дерева (гімнастичну стінку), і під місток (під лави). Павучок кошик полагодив, а ведмедик сам не впорається, треба йому допомогти зібрати полунички.
Гра «Допоможемо Мишкові»
Діти в пошуках полуничок виконують такі основні рухи:
- лазіння по гімнастичній стінці приставним кроком;
- підлізання під гімнастичну лаву.
Ведмедик вам дякує і ми вирушаємо далі.
2. Ось ми з вами йшли-йшли і прийшли до болота. Погляньте, нас зустрічає мешканка болота Жабка, хоче з вами погратися.
Гра «Пограємо з жабкою»
(діти по-черзі стрибають – де одна лілія ноги нарізно, лілія між ногами; де дві лілії – ноги разом між ліліями, перемагає той, хто швидше дострибає до жабки).
Жабка дякує, що ви з нею погралися, а нам треба поспішати далі.
3. Ось ми бігли-бігли і прибігли до чарівної галявини, а тут мапа від Федори. «Ви певно заблукали, слідуйте за мапою до мене»
- «Квіти»
(Бігати «змійкою» між квітами)
- «Ялика»
(Ходити по мотузці прямо, способом п’яти на мотузці, носки на підлозі)
- «Слимачки»
(Повзати по підлозі на животі по-пластунські)
- «Квіткова галявина»
(гімнастика для очей)
Нарешті ми потрапили до Федори, а ось і її посуд, який треба посортувати.
4.Рухлива гра «Знайди чашечку до чайника»
ІІІ Заключна частина
Федора вам дякує за допомогу і пригощає цілющим чаєм.
Підсумок заняття.
1