Конспект міні-заняття для дітей молодшого дошкільного віку «Допоможемо зайчику»

Про матеріал
: Вчити дітей розуміти свій фізичний і психічний стан, пов'язувати його з настроєм та станом здоров'я; сприяти збагаченню емоційної чутливості; формувати здатність утворювати музичний образ. Прищеплювати навички догляду за тілом, бажання виконувати оздоровчі вправи. Підтримувати у малят життєрадісний настрій, бажання бути здоровим. Розвивати вміння співпрацювати з однолітками. Виховувати турботливе ставлення один до одного, доброзичливість.
Перегляд файлу

        Конспект міні-заняття для дітей молодшого дошкільного віку

                                      «Допоможемо зайчику»

       Мета: Вчити дітей розуміти свій фізичний і психічний стан, пов'язувати його з настроєм та станом здоров'я; сприяти збагаченню емоційної чутливості; формувати здатність утворювати музичний образ. Прищеплювати навички догляду за тілом, бажання виконувати оздоровчі вправи. Підтримувати у малят життєрадісний настрій, бажання бути здоровим. Розвивати вміння співпрацювати з однолітками. Виховувати турботливе ставлення один до одного, доброзичливість.

       Матеріал: дитина старшої групи переодягнена в зайчика, «смайлики» з зображенням веселого і сумного зайчика, музичний супровід, «доріжка здоров'я».

                                            Хід заняття

       Діти вільно розміщені на килимку. Вихователь звертає увагу дітей на звуки плачу.

       Вихователь. Діти, чуєте, хтось плаче?

Дитина переодягнена в костюм зайчика, вдає, що плаче.

     Вихователь. Зайчику, чому ти плачеш?

     Зайчик. Я загубив качан капусти ось такий (показує), і великий, і смачний.

      Вихователь. Горю ми твоєму зарадимо і відшукаємо капусту.

  (Вихователь разом з дітьми заглядають по сторонах, знаходять огризок).

     Вихователь (Показує). Ми знайшли огризок, листя хтось поїв.

     Заєць. Ой. Я ж забув. Це я його з'їв і тепер мій живіт, немов качан, і твердий, як барабан.

     Вихователь. Діти, як ми можемо допомогти зайчику?

                                 Масаж живота

      Погладимо живіт за годинниковою стрілкою, помісимо, ніби тісто, погладимо, постукаємо злегка кулачком і закінчимо масаж поглажуванням.

      Зайчик. Дякую, малята. Живіт перестав боліти.

(Вихователь вивішує на дошку смайлики)

     Вихователь. Діти, подивіться, на цих малюнках зображено сумного і веселого зайчика. Ірино, покажи, на якому зображенні зайчик сумний? Чому ти так вважаєш? Так, у нього губи прямі, стиснуті, брови опущені, очі сумні. Покажіть, як зайчик сумує. Сашко, покажи зображення веселого зайчика. Що тут зображено? (Посмішку,брови підняті, радісні очі). Зобразіть веселого зайчика.

                  Музично-руховий етюд «Сумно-весело»

      Вихователь. А зараз, малята, я буду вмикати музику. Під швидку музику ви будете показувати веселого зайчика, а під повільну – сумного.

      Вихователь по черзі. Уривками тривалістю 20-30 секунд, умикає мелодії двох програмових п'єс різного емоційного змісту – сумну і веселу музику. Діти передають емоційний стан музики своєю мімікою і танцювальними імпровізаційними рухами. Під веселу мелодію малята усміхаються, швидко рухаються і бадьоро почуваються. Коли починає лунати сумна музика, діти змінюють вираз обличчя на сумний, брови зсунуті, очі зщурені, їхні рухи стають повільними, плавними.

     Вихователь. Що ви хочете робити під веселу мелодію? А під сумну?

      Діти, а що треба робити щоб бут здоровими? (Робити зарядку, гуляти на свіжому повітрі, спати, мити руки з милом, істи, ходити по «доріжці здоров'я, робити масажі)

      Зайчику, подивись, яка у нас доріжка здоров'я, давай,  разом з малятами пройдемось по ній.

                            Ходьба по «доріжці здоров'я

Вихователь. Йшли ми довго, а чи трішки, та, стомились наші ніжки. Станемо в маленьке коло, повернемося один за одним, сядемо на килимок.

                                    Масаж

     На спинці намалюємо ялинку і станемо такі, як ялиночки стрункі; по спині сусіда вправно ми постукаємо кулачками, пощипаємо,  пощипаємо, долоньками поплескаємо, спинку я твою поглажу і здоровий ти одразу.

      Гарно руки розітремо і на шию покладемо. Розімнемо шию трішки. Станемо усі на ніжки.

     Метелики прилетіли і на щічки наші сіли, крильцями полоскотали – діти враз веселі стали.

     Від масажу в нас настрій покращився.

                                           Психогімнастика

     Давайте передамо свій гарний настрій один одному долоньками. (Діти вдають, що передають щось одне одному долоньками). Від наших долоньок стало тепліше.

                                                    Хвилинка доброти

      Просімо у сонця тепла і добра,

      Сонячний дощ уявіть дітвора.

      Промінчики сонця в долоньки візьміть,

      В голівку, в сердечка їх поселіть.

      Гаряче тепло розлилося по тілу….

     Тепер нам під силу будь-яке діло.

     Візьмемося за руки й промовимо чарівні слова.

                                                       Психоформула

      Ми – здорові!

      Ми – веселі!

      Ми – щасливі!

     Зайчик. Дякую вам малята за допомогу.

      Вихователь. Зайчику, ми тебе запрошуємо з нами на прогулянку пограти в ігри на повітрі.

docx
Додано
16 січня 2020
Переглядів
1264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку