Конспект проведення спостереження за живою природою у старшій групі
Тема: Спостереження за яблунею.
Мета: Продовжувати давати та закріплювати знання дітей про яблуню. Формувати допитливість. Розвивати увагу, уяву, памˈять, вміння спостерігати. Виховувати дбайливе ставлення до природи.
Хід спостереження
Кругле, румˈяне,
Воно росте на гілці.
Люблять його дорослі
І маленькі й дітки. (Яблуко)
- Діти, як називається дерево, на якому ростуть яблука?
- З яких частин складається яблуня?
- Коли починає розквітати яблуня?
- Який вона має цвіт?
- Які на смак плоди?
- Чим відрізняється яблуня садова від дикої?
- Як потрібно доглядати за нею?
- Чому яблуні називають медоносами?
- Як людина використовує яблуню?
- Як ви розумієте таке прислівˈя «У день по яблуку і лікар не потрібний»?
Ось яблунька, яка росте в нашому саду, посаджена вами. Яблуння широко розкинула своє коріння. Від коренів яблуні виростають пагони, пробиваються крізь землю і ось вам, будь ласка, нова яблуня починає рости.
Ой, який солодкий смак садових яблунь. Він вам добре відомий. Плоди яблуні – це яблука. Крім того, що яблука смачні і корисні, з них роблять повидло, мармелад, сік, печуть пироги, малят годують яблучним пюре. Є у яблуні заслуга у лікуванні людей. Дуже багато у яблуках вітамінів. Використовує людина і деревину яблуні: роблять з неї меблі, дошки…
Отже ми з вами згадали про значення і користь яблуні, про її красу навесні і її плоди.
Памˈятайте, що яблука мають безліч вітамінів.