Ранкова зустріч- це налаштування дітей на день. Діти згадують те, що знали і дізнаються щось нове, знайомляться з планом на день, налаштовуються на хорошу та продуктивну працю. Адже від настрою учнів і їх налаштування на працю, залежить їх активність.
1
Ранкова зустріч
Мета. Розвивати соціальні та навчальні навички в учнів; сприяти інтелектуальному розвитку кожного учня; позитивно налаштувати дітей на день; створити доброзичливу атмосферу у класі.
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.
(руки піднімають угору, розводячи в сторони)
(руки опускають додолу, вклоняються)
(руки розводять у сторони, усміхаються один одному)
(руки кладуть на груди)
(Широко розводять руки, піднімаючи вгору).
Гра "Створи дерево"
кріпити його до гілки, сказавши, що ви очікуєте від сьогоднішнього дня.
(Я очікую, що день буде веселим; на уроках буде цікаво;дізнаюся щось нове…)
2. Обмін інформацією
- Відгадайте загадку: ходять, літають, всіх співом чарують? (Птахи)
- Птахи – це наші пернаті друзі. Ми завжди повинні пам’ятати про них. Адже птахи радують нас своїм співом та є помічниками, тому що винищують комах-шкідників. А зараз відгадайте загадки про птахів та розкажіть, що ви знаєте про них. (Демонстрація малюнків)
● Довгі ноги, довгий хвіст, по болоті ходить скрізь. (Лелека)
- Що ви знаєте про лелеку? (Лелека – символ доброти і щастя, тому господарі будинків радіють, коли у них поселяється цей птах. Їх улюблена їжа – жаби, ящірки, змії, риба, черепахи, гризуни…Це перелітні птахи. До нас прилітають у березні, а відлітають у вересні-жовтні)
● В'ється молоток, поправляє наш садок. (Дятел)
- Що ви знаєте про дятла? (Дятли- це осілі птахи. Почувши стукіт під час прогулянки по лісу, кожен з нас розуміє, що це дятел добуває собі їжу. Як правило, дятли харчуються комахами, яких за допомогою дзьоба видовбують з-під кори стовбурів дерев та винищують багато шкідників дерев. У дятлів дуже довгий язик з клейким покриттям, який допомагає їм без проблем діставати комах з вузьких отворів)
● Маленький, сіренький, на соняшник сів, надзьобався добре і далі полетів. (Горобець.)
- Що ви знаєте про горобця? (Горобці - це одні із найвідоміших птахів, що живуть по сусідству із житлом людини. Це осілі птахи. Харчуються здебільшого рослинною їжею, тільки навесні частково комахами, якими і годують своїх пташенят)
● Уночі гуляє, а вдень спочиває,
Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)
-Так це сова. Що ви знаєте про неї? (Сови – це нічні птахи. В них великі круглі очі, які розташовані спереду. Очима повертати не можуть, зате добре повертають головою. Це осілі птахи. Харчуються комахами і невеликими гризунами. Один раз на рік ці птахи розводять пташенят)
● Швидко скрізь цей птах літає, безліч мушок поїдає, за вікном гніздо будує, тільки в нас він не зимує. (Ластівка)
- Що знаєте про ластівку? (Ластівки – це перелітні птахи. З року в рік птахи повертаються до одного й того ж місця. Але старе гніздо звичайно не займається, навіть якщо воно й добре збереглося, а поруч з торішнім гніздом пара птахів будує нове. Пташки часто займають горища дерев'яних будинків, прикріплюючи свої гнізда біля самої стелі на стіні або балках. Їжа сільських ластівок складається виключно з добре літаючих комах: мух і комарів, жуків, метеликів, бабок.)
• Птах цей – символ України. Тішить піснею людей. Гарна пташка… (Соловей)
-Що ви знаєте про солов’я? (Соловей дуже моторний і спритний, його побачити серед природи дуже важко. Птахи перелітні, з вирію повертаються пізно навесні. Співають від весни до початку літа. Потім зайняті клопотами про пташенят. Солов’ї харчуються павуками, комахами, черв’яками і ягодами)
3.Групове заняття
Гра "Чий голосок?"
4. Щоденні новини
- А тепер запросимо синоптика. Заповнюємо календар погоди.
І сьогодні ми з вами продовжуємо подорож Країною знань, де будемо здобувати нові знання та вміння. Давайте познайомимося із планом роботи на день… Сідайте на свої місця і готуйтеся до першого уроку.