Однією з основних форм пожежно-профілактичної роботи в школі є протипожежна пропаганда. Вона повинна бути спрямована на виконання вимог пожежної безпеки і попередження пожеж, викриваючи, в першу чергу, такі причини їх виникнення, як необережне поводження з вогнем, порушення правил експлуатації електроприладів, невиконання протипожежних заходів під час проведення пожежонебезпечних робіт. Тому проведення відповідних заходів у навчальних закладах є доречним і в край необхідним.
Квест для учнів 1-4 класів
«Юні вогнеборці»
Ведуча
Добрий день Вам, шановна громадо!
Ми усіх Вас вітаємо радо!
Тож дозвольте на гарному слові
Нашу гру розпочать в Вашім колі!
Ведучий
У квесті « Вогнеборці »
Будуть різні запитання,
Хто із цих команд сильніший –
Це покажуть нам змагання.
Ведуча
Кращі учні перед вами
Тут сьогодні будуть грати.
Побажаємо ж їм , друзі,
Правильно відповідати.
Ведучий
Є питання і серйозні,
Є питання й жартівливі,
Тому будьте ви уважні,
Ведуча
Тому будьте ви кмітливі.
Учитель Радо вітаю Вас на грі– змаганні « Юні вогнеборці», яка проходить в рамках підготовки учнів до тижнябезпеки життєдіяльності . Отже, вітайте команди – учасниці :
Команда 1 класу «Полум’я» капітан _________ (Показ презентації, кліпа, ролика протягом 1-2 хвилин в автоматичному режимі)
Команда 2 класу «Локомотив» капітан _________ (Показ презентації, кліпа, ролика протягом 1-2 хвилин в автоматичному режимі)
Команда 3 класу «101» капітан _________ (Показ презентації, кліпа, ролика протягом 1-2 хвилин в автоматичному режимі)
Команда 4 класу «Вибух» капітан _______ (Показ презентації, кліпа, ролика протягом 1-2 хвилин в автоматичному режимі)
Учитель
Оцінює наше змагання професійне журі у складі:
голова журі – завідувач філії
члени журі – вчитель фізичної культури
практичний психолог та медична сестра
Ведуча
Шановні гравці правила нашої гри дуже прості. Починаємо із першої команди, яка вишиковується перед журі .Дається старт часу.Команда говорить разом назву і свій девіз.Далі отримують завдання у завідувача філії, дають відповідь, якщо вона правильна на вашій карті учитель розписується і ви отримують напрямок свого подальшого маршруту.Команда йде до відповідної кімнати,де від учителя отримує своє завдання.Виконує його, якщо воно правильне, учитель розписується карті і дає наступний напрямок на карті.По завершені гри команда із своєю картою, де розписалися усі вчителі-Прометеї підходить до журі або своєї стартової точки віддає завідувачу філії, якщо команда все виконала, то вчитель фізкультури дає команду і припиняється відлік часу. Команда, яка виконає найшвидше усі завдання стає переможницею.
ЗАВДАННЯ ВІД ЖЮРІ:
1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі? (101) ----кабінет загадок.
2. Як найшвидше загасити тліюче багаття? (Засипати піском, залити водою).
-----кабінет приказок .
3. Прилад для гасіння пожежі. ( Вогнегасник ) ---кабінет вікторин.
4. Що може статися через витік газу? (Вибух).---кабінет розваг.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ ЗАГАДОК :
1.Бажаний гість замість цукерок дрова їсть.(Вогонь)
2.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде.(Вогонь)
3.Живуть у тісній темниці,
Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони.(Сірники)
4.Що це за машина?
Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! —
Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком.(Пожежна машина)
5.Лісом він котився з ревом,
Їв кущі, траву, дерева.
А коли напивсь води —
Стих і згаснув назавжди.(Вогонь)
6.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую.(Вогнегасник)
7.Червона корова всю солому на чорне борошно змолола. (Вогонь, попіл.)
8.Чим вогонь тушити будем,
Якщо воду не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина)
9.Маленька зірка відлетіла, Багато лиха наробила. (Іскра)
10.Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).
11.Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,
А як даси йому води, відразу помирає. (Вогонь)
12.Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).
13.Без крил, без рук, без ніг,
А вгору піднімається. (Дим)
14. Бажаний гість замість цукерок дрова їсть. (Вогонь)
15.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде. (Вогонь)
16.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую. (Вогнегасник)
17.Червоне кошенятко по жердочці біжить (Вогонь)
18. Вогню малі брати
І мають щедру душу.
Хоч з дерева вони
Вогонь дають завжди. (Сірники)
19. Хвостом воду бере,
Хвостом випускає
Як вогонь розбушувався
Його поливає. (Пожежна машина)
20.Я всюди рвуся на пролом,
А називаюсь просто… (Лом)
21.Коли вогнище палає,
Він гасить його допомагає.
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це …. (Пісок)
22.Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою. (Вода)
23.Він завжди на гвіздочку,
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло
В білій і пухнастій піні. ( Вогнегасник)
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ ЗАГУБЛЕНИХ ВИРАЗІВ :
1. Сірник невеличкий, а вогонь – велетень,
2. Коробка сірників хоч і мала,
Багато може спричинити зла.
3. Сірник маленький, а біда велика.
4. З вогнем погані жарти – жартувати з ними не варто.
5. Сірники не чіпай, в сірниках вогонь
6. Криком вогню не згасити
7. Вітер – рідний брат вогню
8. Не жартуй з вогнем – обпечешся
9. Від іскри до пожежі – один крок
10. Вогонь наш друг, та не завжди.
Чекати можна від нього біди.
11. Іскру гаси до пожару –
Біду відводь від удару
12. Сірники не тронь – в сірниках вогонь.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ РОЗВАГ:
1.Позбирати усі вогнегасники на рекреації початкових класів відповідного кольору.
2. Завдання на логічне мислення.
Послухайте випадок і дайте оцінку дівчинці.
- “Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону:
- Алло, пожежна охорона! Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!”
- Приїде сюди пожежна машина ?
- Практичне завдання ,,Викликай пожежну,, Завдання капітанам: У вас вдома загорівся телевізор, вам треба викликати пожежну команду правильно, щоб приїхали до вашого дому .
Діти набирають номер 101, називають чітко свою домашню адресу, прізвище, їм'я того, хто дзвонить, що горить ..
- Але запам’ятайте одне дуже важливе правило: ”Даремно пожежників не тур-буй!”.
3. А зараз ми з вами проведемо гру слів. Ви маєте називати слова, які пов’язані з вогнем.Але треба, щоб вони не повторювались Почали! (Пожежа, пожежник, сірники, сирена, полум'я, гасити, рятувати, пожежний щит, вогнегасник...).
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ ЦІКАВИХ СЛІВ:
1.Скласти слова
Неконтрольований процес горіння. / Пожежа /
Джерело займання. / Іскра /
Виникає при горінні. / Вогонь /
Прилад для гасіння пожежі. / Вогнегасник /
2.Скласти за допомогою своїх тіл абревіатуру МНС-міністерство надзвичайних ситуацій. Це люди, які допомагають при пожежах, вибухах, повенях, катастрофах.
3.Дай відповіді на запитання:
1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі? (101).
2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою? (буде замикання або пораження струмом).
3. Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? (104).
4. Що може статися через витік газу? ( Вибух ).
5. Чи можна вибивати вікна при пожежі? (Ні, бо у приміщення почне поступати свіже повітря, яке прискорює горіння).
6. Чому у дитячих закладах двері приміщень відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей).
7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки? (Аерозольні упаковки — вибухонебезпечні).
8. На що необхідно лити воду під час гасіння : на вогонь чи на палаючий предмет? (На палаючий предмет).
9. Головна вогнегасна речовина (Вода)
10. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому? (Все вимкнути з мережі).
«ТЕСТУВАННЯ ».
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
ЗАВДАННЯ ВІД ЖЮРІ:
Продовжи віршик
Як побачиш: малюки
Взялися за сірники,
То як маєш їх спиняти?
Сірники у них…(забрати)
Як побачиш : десь горить,
Мусиш ти в ту саму мить
До пожежників дзвонити,
Про пожежу …(сповістити).
Вивчіть правила пожежні,
Будьте завжди обережні.
Знає хай дитина кожна –
Жартувать з вогнем …(не можна)..
Вчитель Поки журі підводить підсумки, вивчимо з вами лічилку про пожежну безпеку .
ЛІЧИЛКА
Не вмикай на кухні газ – РАЗ,
Не клади в запіч дрова – ДВА,
В лісі сірників не три – ТРИ,
Не лишай вогонь в квартирі – ЧОТИРИ,
Не лягай при свічці спать - П’ЯТЬ,
Іскра впала на підлогу – погасіть – ШІСТЬ,
Зачиніть вікно, коли в небі грім – СІМ,
У грозу під деревом не стій у лісі – ВІСІМ,
Сірником не забавляйтесь – ДЕВ’ЯТЬ,
Пам’ятайте всі, про що в лічилці йдеться – ДЕСЯТЬ.
Вчитель Просимо журі оголосити кінцевий результат і команду – переможця.
Дякуємо журі за доброзичливість та об’єктивність.
На завершення хочу висловити величезну подяку обом командам за гарний настрій, який вони нам подарували, і за чудове свято, яке надовго залишиться в наших серцях!
До побачення! До нових зустрічей!
№1
ЗАВДАННЯ ВІД ЖЮРІ
КАБІНЕТ ЗАГАДОК
КАБІНЕТ ЗАГУБЛЕНИХ ВИРАЗІВ
КАБІНЕТ РОЗВАГ
КАБІНЕТ ЦІКАВИХ СЛІВ
Карта для команди №3
СТАРТ
2.Біжи до кабінету загадок
3.Іди мовчки піднявши руки догори до кабінету загублених виразів, якщо там є інша команда зачекай поки
вона вийде і прямуй до Прометея.
4.Скачи на одній нозі (можна змінювати ногу) до кабінету розваг.
5. Прямуй до кабінету цікавих слів маленькими кроками, закривши лівою рукою ліве око.
6. отримай завдання від журі. Стоп час.
ФІНІШ
Карта для команди №4
СТАРТ
2.Іди мовчки піднявши руки догори до кабінету загублених виразів, якщо там є інша команда зачекай поки вона вийде і прямуй до Прометея.
3.Біжи до кабінету загадок
4. Скачи на одній нозі (можна змінювати ногу) до кабінету розваг.
5. Прямуй до кабінету цікавих слів маленькими кроками, закривши лівою рукою ліве око.
6. Отримай завдання від журі. Стоп час.
ФІНІШ
Для команди №1
За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі?
(101)
Для команди №2
Як найшвидше загасити тліюче багаття?
(Засипати піском, залити водою).
Для команди №3
Прилад для гасіння пожежі.
( Вогнегасник )
Для команди №4
Що може статися через витік газу?
(Вибух)
Завдання для кабінету загадок
Для команди №1
1.Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).
2. Що це за машина?
Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! —
Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком.(Пожежна машина)
3. Лісом він котився з ревом,
Їв кущі, траву, дерева.
А коли напивсь води —
Стих і згаснув назавжди.(Вогонь)
4. Вогню малі брати
І мають щедру душу.
Хоч з дерева вони
Вогонь дають завжди. (Сірники)
5.Хвостом воду бере,
Хвостом випускає
Як вогонь розбушувався
Його поливає. (Пожежна машина)
Для команди №2
1.Бажаний гість замість цукерок дрова їсть.(Вогонь)
2.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде.(Вогонь)
3.Живуть у тісній темниці,
Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони.(Сірники)
3.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую.(Вогнегасник)
4.Червона корова всю солому на чорне борошно змолола. (Вогонь, попіл.)
5.Чим вогонь тушити будем,
Якщо воду не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина)
Для команди №3
1.Маленька зірка відлетіла, Багато лиха наробила. (Іскра)
2.Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,
А як даси йому води, відразу помирає. (Вогонь)
3.Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).
4.Без крил, без рук, без ніг,
А вгору піднімається. (Дим)
5. Бажаний гість замість цукерок дрова їсть. (Вогонь)
6.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую. (Вогнегасник)
Для команди №4
1.Червоне кошенятко по жердочці біжить (Вогонь)
2.Я всюди рвуся на пролом,
А називаюсь просто… (Лом)
3.Коли вогнище палає,
Він гасить його допомагає.
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це …. (Пісок)
4.Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою. (Вода)
5.Він завжди на гвіздочку,
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло
В білій і пухнастій піні. ( Вогнегасник)
6.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде. (Вогонь)
Для команди №1
1.Сірник маленький, – один крок
2. З вогнем погані жарти – а біда велика.
3. Від іскри до пожежі жартувати з ними не варто.
Для команди №2
1. Сірник невеличкий, не згасити
2. Коробка сірників хоч і мала, в сірниках вогонь
3. Криком вогню багато може спричинити зла
4. Сірники не тронь – а вогонь – велетень
Для команди №3
1. З вогнем погані жарти Біду відводь від удару
2. Вітер – один крок
3.Не жартуй з вогнем – обпечешся
4. Від іскри до пожежі – рідний брат вогню
5. Іскру гаси до пожару – жартувати з ними не варто.
Для команди №4
1. Сірник невеличкий, а вогонь – в сірниках вогонь
3. Сірник маленький, – жартувати з ними не варто
4. З вогнем погані жарти а біда велика.
5. Сірники не чіпай, велетень
6. Криком вогню Біду відводь від удару
7. Іскру гаси до пожару – не згасити
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ РОЗВАГ:
1.Позбирати усі вогнегасники на рекреації початкових класів відповідного кольору.
2. Завдання на логічне мислення.
Послухайте випадок і дайте оцінку дівчинці.
- “Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону:
- Алло, пожежна охорона! Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!”
- Приїде сюди пожежна машина ?
- Практичне завдання ,,Викликай пожежну,, Завдання капітанам: У вас вдома загорівся телевізор, вам треба викликати пожежну команду правильно, щоб приїхали до вашого дому .
Діти набирають номер 101, називають чітко свою домашню адресу, прізвище, їм'я того, хто дзвонить, що горить ..
- Але запам’ятайте одне дуже важливе правило: ”Даремно пожежників не тур-буй!”.
3.А зараз ми з вами проведемо гру слів. Ви маєте називати слова, які пов’язані з вогнем.Але треба, щоб вони не повторювались Почали! (Пожежа, пожежник, сірники, сирена, полум'я, гасити, рятувати, пожежний щит, вогнегасник...).
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ ЦІКАВИХ СЛІВ:
1.Скласти слова( виконує у цьому кабінеті 1перше завдання тільки 1 клас,2-4 всі завдання)
Неконтрольований процес горіння. / Пожежа /
Джерело займання. / Іскра /
Виникає при горінні. / Вогонь /
Прилад для гасіння пожежі. / Вогнегасник /
2.Скласти за допомогою своїх тіл абревіатуру МНС-міністерство надзвичайних ситуацій. Це люди, які допомагають при пожежах, вибухах, повенях, катастрофах.
3.Дай відповіді на запитання:
1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі? (101).
2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою? (буде замикання або пораження струмом).
3. Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? (104).
4. Що може статися через витік газу? ( Вибух ).
5. Чи можна вибивати вікна при пожежі? (Ні, бо у приміщення почне поступати свіже повітря, яке прискорює горіння).
6. Чому у дитячих закладах двері приміщень відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей).
7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки? (Аерозольні упаковки — вибухонебезпечні).
8. На що необхідно лити воду під час гасіння : на вогонь чи на палаючий предмет? (На палаючий предмет).
9. Головна вогнегасна речовина (Вода)
10. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому? (Все вимкнути з мережі).
4.«ТЕСТУВАННЯ »
ПОЖЕЖА
ІСКРА ВОГОНЬ ВОГНЕГАСНИК
Для команди №2 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
Для команди №3 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
Для команди №4 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
ЗАВДАННЯ ВІД ЖУРІ ( для кожної з команд)
Продовжи віршик
1.Як побачиш: малюки
Взялися за сірники,
То як маєш їх спиняти?
Сірники у них…(забрати)
2.Як побачиш : десь горить,
Мусиш ти в ту саму мить
До пожежників дзвонити,
Про пожежу …(сповістити).
3.Вивчіть правила пожежні,
Будьте завжди обережні.
Знає хай дитина кожна –
Жартувать з вогнем …(не можна)..
ДОДАТКИ
№1
ЗАВДАННЯ ВІД ЖЮРІ
КАБІНЕТ ЗАГАДОК
КАБІНЕТ ЗАГУБЛЕНИХ ВИРАЗІВ
КАБІНЕТ РОЗВАГ
КАБІНЕТ ЦІКАВИХ СЛІВ
Карта для команди №3
СТАРТ
2.Біжи до кабінету загадок
3.Іди мовчки піднявши руки догори до кабінету загублених виразів, якщо там є інша команда зачекай поки
вона вийде і прямуй до Прометея.
4.Скачи на одній нозі (можна змінювати ногу) до кабінету розваг.
5. Прямуй до кабінету цікавих слів маленькими кроками, закривши лівою рукою ліве око.
6. отримай завдання від журі. Стоп час.
ФІНІШ
Карта для команди №4
СТАРТ
2.Іди мовчки піднявши руки догори до кабінету загублених виразів, якщо там є інша команда зачекай поки вона вийде і прямуй до Прометея.
3.Біжи до кабінету загадок
4. Скачи на одній нозі (можна змінювати ногу) до кабінету розваг.
5. Прямуй до кабінету цікавих слів маленькими кроками, закривши лівою рукою ліве око.
6. Отримай завдання від журі. Стоп час.
ФІНІШ
Для команди №1
За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі?
(101)
Для команди №2
Як найшвидше загасити тліюче багаття?
(Засипати піском, залити водою).
Для команди №3
Прилад для гасіння пожежі.
( Вогнегасник )
Для команди №4
Що може статися через витік газу?
(Вибух)
Завдання для кабінету загадок
Для команди №1
1.Смілива людина, що бореться з вогнем? (Пожежник).
2. Що це за машина?
Спішить, сурмить:
— Дорогу дай! —
Моргає синім оком.
Приїде вчасно — і біда
Людей обійде боком.(Пожежна машина)
3. Лісом він котився з ревом,
Їв кущі, траву, дерева.
А коли напивсь води —
Стих і згаснув назавжди.(Вогонь)
4. Вогню малі брати
І мають щедру душу.
Хоч з дерева вони
Вогонь дають завжди. (Сірники)
5.Хвостом воду бере,
Хвостом випускає
Як вогонь розбушувався
Його поливає. (Пожежна машина)
Для команди №2
1.Бажаний гість замість цукерок дрова їсть.(Вогонь)
2.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде.(Вогонь)
3.Живуть у тісній темниці,
Без страху темноти,
Хлоп’ята яснолиці —
Вогню малі брати.
І мають душу щедру,
Хоч дерева сини,
Згораючи до щенту,
Вогонь дають вони.(Сірники)
3.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую.(Вогнегасник)
4.Червона корова всю солому на чорне борошно змолола. (Вогонь, попіл.)
5.Чим вогонь тушити будем,
Якщо воду не здобудем? (Пісок, земля, цупка тканина)
Для команди №3
1.Маленька зірка відлетіла, Багато лиха наробила. (Іскра)
2.Лишає він страшні сліди, усе він пожирає,
А як даси йому води, відразу помирає. (Вогонь)
3.Дерев`яна паличка темну голівку має, темряву розганяє. (Сірник).
4.Без крил, без рук, без ніг,
А вгору піднімається. (Дим)
5. Бажаний гість замість цукерок дрова їсть. (Вогонь)
6.До пори вишу,
До пори мовчу,
А вогонь зачую
— І сичу, й лютую. (Вогнегасник)
Для команди №4
1.Червоне кошенятко по жердочці біжить (Вогонь)
2.Я всюди рвуся на пролом,
А називаюсь просто… (Лом)
3.Коли вогнище палає,
Він гасить його допомагає.
Із піщинок наш дружок,
Здогадались? Це …. (Пісок)
4.Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.
Бува, як скло, крихка й тверда,
Та більше рідкою буває.
Найважливіша в пожежного зброя
З нею завжди іде він до бою. (Вода)
5.Він завжди на гвіздочку,
Має червону сорочку.
І вогонь блокує вміло
В білій і пухнастій піні. ( Вогнегасник)
6.Скільки б не їв, ніколи ситий не буде. (Вогонь)
Для команди №1
1.Сірник маленький, – один крок
2. З вогнем погані жарти – а біда велика.
3. Від іскри до пожежі жартувати з ними не варто.
Для команди №2
1. Сірник невеличкий, не згасити
2. Коробка сірників хоч і мала, в сірниках вогонь
3. Криком вогню багато може спричинити зла
4. Сірники не тронь – а вогонь – велетень
Для команди №3
1. З вогнем погані жарти Біду відводь від удару
2. Вітер – один крок
3.Не жартуй з вогнем – обпечешся
4. Від іскри до пожежі – рідний брат вогню
5. Іскру гаси до пожару – жартувати з ними не варто.
Для команди №4
1. Сірник невеличкий, а вогонь – в сірниках вогонь
3. Сірник маленький, – жартувати з ними не варто
4. З вогнем погані жарти а біда велика.
5. Сірники не чіпай, велетень
6. Криком вогню Біду відводь від удару
7. Іскру гаси до пожару – не згасити
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ РОЗВАГ:
1.Позбирати усі вогнегасники на рекреації початкових класів відповідного кольору.
2. Завдання на логічне мислення.
Послухайте випадок і дайте оцінку дівчинці.
- “Наталочка схвильовано кричить у трубку телефону:
- Алло, пожежна охорона! Негайно приїздіть сюди. У нас пожежа!”
- Приїде сюди пожежна машина ?
- Практичне завдання ,,Викликай пожежну,, Завдання капітанам: У вас вдома загорівся телевізор, вам треба викликати пожежну команду правильно, щоб приїхали до вашого дому .
Діти набирають номер 101, називають чітко свою домашню адресу, прізвище, їм'я того, хто дзвонить, що горить ..
- Але запам’ятайте одне дуже важливе правило: ”Даремно пожежників не тур-буй!”.
3.А зараз ми з вами проведемо гру слів. Ви маєте називати слова, які пов’язані з вогнем.Але треба, щоб вони не повторювались Почали! (Пожежа, пожежник, сірники, сирена, полум'я, гасити, рятувати, пожежний щит, вогнегасник...).
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КАБІНЕТУ ЦІКАВИХ СЛІВ:
1.Скласти слова( виконує у цьому кабінеті 1перше завдання тільки 1 клас,2-4 всі завдання)
Неконтрольований процес горіння. / Пожежа /
Джерело займання. / Іскра /
Виникає при горінні. / Вогонь /
Прилад для гасіння пожежі. / Вогнегасник /
2.Скласти за допомогою своїх тіл абревіатуру МНС-міністерство надзвичайних ситуацій. Це люди, які допомагають при пожежах, вибухах, повенях, катастрофах.
3.Дай відповіді на запитання:
1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі? (101).
2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою? (буде замикання або пораження струмом).
3. Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? (104).
4. Що може статися через витік газу? ( Вибух ).
5. Чи можна вибивати вікна при пожежі? (Ні, бо у приміщення почне поступати свіже повітря, яке прискорює горіння).
6. Чому у дитячих закладах двері приміщень відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей).
7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки? (Аерозольні упаковки — вибухонебезпечні).
8. На що необхідно лити воду під час гасіння : на вогонь чи на палаючий предмет? (На палаючий предмет).
9. Головна вогнегасна речовина (Вода)
10. Що потрібно зробити перед тим, як вийти з дому? (Все вимкнути з мережі).
4.«ТЕСТУВАННЯ »
ПОЖЕЖА
ІСКРА ВОГОНЬ ВОГНЕГАСНИК
Для команди №2 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
Для команди №3 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
Для команди №4 «ТЕСТУВАННЯ »
1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?
а) зателефоную по 101;
б) покличу на допомогу сусіда;
в) втечу, нікому нічого не сказавши.
2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?
а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;
б) буду просуватися до виходу;
в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу..
3. Що ви будете робити, якщо побачите, як на лісовій полянці горить минулорічна трава?
а) пройду мимо;
б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;
в) повідомлю про пожежу дорослим
4. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?
а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;
б) пройду мимо;
в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші більш безпечні заняття.
ЗАВДАННЯ ВІД ЖУРІ ( для кожної з команд)
Продовжи віршик
1.Як побачиш: малюки
Взялися за сірники,
То як маєш їх спиняти?
Сірники у них…(забрати)
2.Як побачиш : десь горить,
Мусиш ти в ту саму мить
До пожежників дзвонити,
Про пожежу …(сповістити).
3.Вивчіть правила пожежні,
Будьте завжди обережні.
Знає хай дитина кожна –
Жартувать з вогнем …(не можна)..
Нагороджуються
учні___ класу
за перемогу
у квесті
«Юні вогнеборці»
Завідувач філії_____Г. Хлівнюк
2018 р.
Нагороджуються
учні___ класу
за участь
у квесті
«Юні вогнеборці»
Завідувач філії_____Г. Хлівнюк
2018 р.