«Що? Де? Коли?»
(Самопідготовка 11-12 класи)
Мета:Закріплювати знання дітей, здобутих ними на уроках; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам’ять; виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання; збагачувати словниковий запас.
Обладнання: мультимедійна презентація, картки, ігрове поле, конверти із запитаннями, ящик, індивідуальні завдання. Хід
І. Організаційний момент
- емоційне привітання
Вправа «Комплімент»
Вихователь: Доброго дня мої любі вихованці! У Вас гарний настрій? Це добре і мені приємно бачити Вас в гарному настрої. Ми з вами один дружній колектив. Тож давайте скажемо один одному гарні слова. перевірка слухових апаратів;
Фонетична зарядка
Чергових звук «Г»
ІІІ поз. Аг-аг-аг – багато розваг
Ог-ог-ог – гавкає бульдог
Уг-уг-уг – у мене є друг
Іг-іг-іг – печу йому пиріг
Ег-ег-ег – вийти на берег
1. У мене є друг, якого звати ….
2. Ганна приготувала своїм друзям смачний пиріг.
Зиму починає місяць грудень. Погода, цієї пори року, дуже холодна. В повітрі кружляє перший сніг. Взимку багато свят і розваг. Діти грають в сніжки, катаються з гірки на санках, ліплять сніговика.
Мовна хвилинка
Назвіть зимові свята
- Яка головна страва на свят вечір?
- Що будемо робити?
- З яких предметів задано домашнє завдання учням 11 класу?
- З яких предметів задано домашнє завдання учням 12 класу?
ІІ. Основна частина
Вихователь: Сьогодні у нас з вами буде незвичайне виконання домашній завдань. Ви будете не тільки учнями, а й учасниками гри «Що? Де? Коли?». Проти вас грають ваші вчителі. Тож будьте уважними. Оберіть капітана команди. Капітан крутить баран, стрілка вказує на конверт в якому є запитання від вчителя. За правильну відповідь будете отримувати 1 бал. Але якщо відповідь буде неправильною, то бал отримує команда вчителів. Також кожен з вас може заробити додатковий бал виконуючи домашнє завдання та індивідуальні завдання. Час за який вам потрібно дати відповідь – 1 хвилина. За який час ви зможете виконати завдання з предметів? (діти обговорюють час, вихователь записує на дошці).
Вихователь: Починаємо гру, бажаю вам перемоги.
(капітан крутить баран) Який конверт випадає, діти відповідають на запитання і виконують домашнє завдання.
Запитання:
1. Математика (від вчителя) Бліц-запитання
1. Їхав одного разу мотоцикліст у місто. По дорозі йому зустрілися п'ять легкових автомобілів і вантажівка. Скільки машин їхало в місто?
2. Жили собі п'ятеро синів, і в кожного з них була сестра. Порахуйте, скільки ж дітей у сім'ї?
3. Одне яйце вариться 4 хвилини, скільки часу потрібно варити шість яєць?
- використання пам’яток «Як працювати на самопідготовці»
- виконання завдання; Алгебра 11 клас Геометрія 12 клас
- індивідуальна робота;
- перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка)
підсумок.
Фізкульхвилинка для очей
2. Зарубіжна література (від вчителя) Чорний ящик
У Франції 17 століття, в містечку Грассі, почалося виробництво того, що зараз ми називаємо …. Розгадайте ребуси і дізнаєтесь, що в чорному ящику.
- виконання завдання;
11 клас
Дати відповідь на запитання (80-81 ст.)
1. Коли і де народився Райнер Марія Рільке?
2. Коли були опубліковані перші вірші?
3. Що було надруковано на початку1900-х років?
4. З ким був одружився у 1901 році?
12 клас
1. Читати короткий зміст «Парфумер»
2. Дати відповідь на запитання:
- Де народився хлопчик Гренуй?
- Хто мав дуже гарний нюх?
- До кого йде вчитися Гренуй?
Що вчить хлопець?
- індивідуальна робота;
- перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка) - підсумок.
Фізкультхвилинка Гра
3. Історія і Українська мова (запитання від вчителів) Коли відзначають день Української писемності? (9 листопада) Встановити відповідність слів.
- виконання завдання;
11 клас
Українська мова
Повторити правило про наголос
Чи можна змінювати наголос у віршах? Чому?
Вправа 4 (1, 2, 3, 4) – списати поставити наголоси, дотриматись рими.
12 клас
Історія
Підготуватися до контрольної роботи Знати дисидентів, закріпити словник.
- індивідуальна робота;
- перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка) - підсумок.
ІІІ. Заключна частина
Оголошення результатів гри.
Нагородження знавців: знавець математики, знавець зарубіжної літератури, знавець української мови, знавець історії.