Конспект "Що? Де? Коли?" (самопідготовка)

Про матеріал
Самопідготовка розроблена у вигляді інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?». Мета самопідготовки закріплювати знання дітей, здобутих ними на уроках; розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять; виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання; збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу

«Що? Де? Коли?»

(Самопідготовка 11-12 класи)

 

Мета:Закріплювати знання дітей, здобутих ними на уроках; розвивати зв’язне мовлення,  мислення, пам’ять;  виховувати відповідальне відношення до навчання, уважність і охайність при виконанні домашнього завдання; збагачувати словниковий запас.

Обладнання: мультимедійна презентація, картки, ігрове поле, конверти із запитаннями,  ящик, індивідуальні завдання. Хід

І. Організаційний момент

     - емоційне привітання 

Вправа «Комплімент»

Вихователь: Доброго дня мої любі вихованці! У Вас гарний настрій? Це добре і мені приємно бачити Вас в гарному настрої. Ми з вами один дружній колектив. Тож давайте скажемо один одному гарні слова. перевірка слухових апаратів;

Фонетична зарядка

Чергових звук «Г»

ІІІ поз. Аг-аг-аг – багато розваг

      Ог-ог-ог – гавкає бульдог

      Уг-уг-уг – у мене є друг     

      Іг-іг-іг – печу йому  пиріг

     Ег-ег-ег – вийти на берег

1.   У мене є друг, якого звати ….      

2.   Ганна приготувала своїм друзям смачний пиріг.

    Зиму починає місяць грудень. Погода, цієї пори року, дуже холодна. В повітрі кружляє перший сніг.  Взимку багато свят і розваг. Діти грають в сніжки, катаються з гірки на санках, ліплять сніговика. 

Мовна хвилинка

 Назвіть зимові свята

-   Яка головна страва на свят вечір?

-   Що будемо робити?

-   З яких предметів задано домашнє завдання учням 11 класу?

-   З яких предметів задано домашнє завдання учням 12 класу?

ІІ. Основна частина

Вихователь: Сьогодні у нас з вами буде незвичайне виконання домашній завдань. Ви будете не тільки учнями, а й учасниками гри «Що? Де? Коли?». Проти вас грають ваші вчителі. Тож будьте уважними. Оберіть капітана команди. Капітан крутить баран, стрілка вказує на конверт в якому є запитання від вчителя. За правильну відповідь будете отримувати 1 бал. Але якщо відповідь буде неправильною, то бал отримує команда вчителів. Також кожен з вас може заробити додатковий бал виконуючи домашнє завдання та індивідуальні завдання. Час за який вам потрібно дати відповідь – 1 хвилина. За який час ви зможете виконати завдання з предметів? (діти обговорюють час, вихователь записує на дошці).

Вихователь: Починаємо гру, бажаю вам перемоги.  

(капітан крутить баран) Який конверт випадає, діти відповідають на запитання і виконують домашнє завдання. 

Запитання:

1. Математика (від вчителя) Бліц-запитання 

1.   Їхав одного разу мотоцикліст у місто. По дорозі йому зустрілися п'ять легкових автомобілів і вантажівка. Скільки машин їхало в місто?

2.   Жили собі п'ятеро синів, і в кожного з них була сестра. Порахуйте, скільки ж дітей у сім'ї?

3.   Одне яйце вариться 4 хвилини, скільки часу потрібно варити шість яєць?

-   використання пам’яток «Як працювати на самопідготовці»

-   виконання завдання;        Алгебра 11 клас            Геометрія 12 клас

-   індивідуальна робота;

-   перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка)

підсумок. 

Фізкульхвилинка для очей 

2. Зарубіжна література (від вчителя) Чорний ящик

У Франції 17 століття, в містечку Грассі, почалося виробництво того, що зараз ми називаємо ….  Розгадайте ребуси і дізнаєтесь, що в чорному ящику.

image

- виконання завдання;

 11 клас  

Дати відповідь на запитання (80-81 ст.)

1.   Коли і де народився Райнер Марія Рільке?

2.   Коли були опубліковані перші вірші?

3.   Що було надруковано на початку1900-х років?

4.   З ким був одружився у 1901 році?         

 12 клас

1.   Читати короткий зміст «Парфумер»

2.   Дати відповідь на запитання:

-   Де народився хлопчик Гренуй?

-   Хто мав дуже гарний нюх?

-   До кого йде вчитися Гренуй?

Що вчить хлопець?

-   індивідуальна робота;

-   перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка) - підсумок.

Фізкультхвилинка Гра

3. Історія і Українська мова (запитання від вчителів) Коли відзначають день Української писемності? (9 листопада) Встановити відповідність слів.

- виконання завдання;

11  клас 

Українська мова

Повторити правило про наголос

Чи можна змінювати наголос у віршах? Чому?

Вправа 4 (1, 2, 3, 4) – списати поставити наголоси, дотриматись рими.

12  клас 

Історія 

Підготуватися до контрольної роботи  Знати дисидентів, закріпити словник.

-   індивідуальна робота;

-   перевірка д\з (самоперевірка, взаємоперевірка) - підсумок.

ІІІ. Заключна частина 

Оголошення результатів гри.

Нагородження знавців: знавець математики, знавець зарубіжної літератури, знавець української мови, знавець історії.

 

 

 

 

pdf
Додано
14 січня
Переглядів
92
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку