Цілі:
Алгоритми та їх виконавці.
Цілі:
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя
Люди щоденно користуються різноманітними правилами, інструкціями, рецептами, що складаються з певної послідовності вказівок. Деякі з них настільки увійшли до нашого життя, що ми виконуємо їх, майже не замислюючись.
Повідомлення, що спонукає до виконання певної дії, називається командою.
- Давайте разом спробуємо навести приклади команд.
- А хто може бути виконавцем команд?
Виконавцем алгоритму може бути людина, машина, комп’ютер, система людина-машина, верстат-автомат, робот тощо, яких «навчено» виконувати вказівки алгоритму.
Об’єкт, який здатний виконувати команди, називається виконавцем.
Набір команд, які можевиконати виконавець, називається системою команд данного виконавця.
Алгоритм – це скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв’язання поставленої задачі.
Виконавець алгоритму – це об’єкт, що здатний виконати команди алгоритму.
Якщо виконавець не матиме уявлення про мету, з якою він виконує алгоритм, то такий алгоритм називається формальним
Алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером, називається комп’ютерною програмою.
V. Фізкультхвилинка
VІ. Усвідомлення набутих знань
Робота за комп’ютером.
Робота з програмою «Скарбниця знань» 4 клас розділ Алгоритми.
VII. Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VIII. Підбиття підсумків уроку
ІХ. Домашнє завдання
Скласти алгоритм приготування улюбленної страви.