Мета:
навчальна: продовжити вивчати середовище виконання алгоритму; навчити учнів записувати алгоритм з повторенням у вигляді послідовності команд виконавця;
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тема. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
Мета:
навчальна: продовжити вивчати середовище виконання алгоритму; навчити учнів записувати алгоритм з повторенням у вигляді послідовності команд виконавця;
виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;
розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, проектор.
Хід уроку
І. Організаційний етап.
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.
ІІ. Оголошення теми, мети уроку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань.
IV. Вивчення нового матеріалу
У мові програмування Скретч цикл можна реалізувати за допомогою чотирьох команд:
V. Розвиток практичних вмінь
Підказка 1. Фрагмент скрипта , де виконавець малює найбільший круг.
Підказка 2.Для того щоб намалювати
менший круг потрібно змінити розмір
олівця на від’ємне число.
Допрацювати отриману програму так, щоб кожен штрих був іншого кольору.
VI. Підсумок уроку. Узагальнення навчального матеріалу.
VIІ. Домашнє завдання: знайти ілюстрації алгоритмів з повтореннями у повсякденному житті та записати у зошит.