Конспект уроку "Алгоритми з повторенням" 7 клас

Про матеріал

Мета:

навчальна: продовжити вивчати середовище виконання алгоритму; навчити учнів записувати алгоритм з повторенням у вигляді послідовності команд виконавця;

виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;

розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.

Перегляд файлу

Тема. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.

Мета:

навчальна: продовжити вивчати  середовище  виконання алгоритму; навчити учнів записувати алгоритм з повторенням у вигляді послідовності команд   виконавця;

виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;

розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, проектор.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

ІІ. Оголошення теми, мети уроку.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація знань.

  1.               Вкажіть призначення блоків блок-схеми
  2.               Давайте пригадаємо з яких елементів складається програмне вікно.( За допомогою проектора демонструємо програму. Обговорюємо усі елементи вікна.)

IV. Вивчення нового матеріалу

11У мові програмування Скретч цикл можна реалізувати за допомогою чотирьох команд:

 

V. Розвиток практичних вмінь

  1.               Усно дати відповідь які дії виконуватиме виконавець алгоритму «Акваріум», «квадрат».

 

 

 

 

 

 

 

  1.               Скласти програму, у якій об’єкт рисує кольорові круги зі зменшенням у розмірі на 50 і зі зміною кольору на 25.

Підказка 1. Фрагмент скрипта , де виконавець малює найбільший круг.

Підказка 2.Для того щоб намалювати

 менший круг потрібно змінити розмір

олівця на відємне число.

 

 

  1.               Скласти програму, у якій об’єкт рисує штрих-пунктирну лінії, що складається із 5-ти штрихів, довжиною 50 кроків, відстань між ними – 20 кроків. 

Допрацювати отриману програму так, щоб кожен штрих був іншого кольору.

 

 

VI.  Підсумок уроку. Узагальнення навчального матеріалу.

VIІ. Домашнє завдання: знайти ілюстрації алгоритмів з повтореннями у повсякденному житті та записати у зошит.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сидорова Ірина
    Дуже лаконічний конспект
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 березня 2018
Переглядів
3642
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку