Конспект уроку англійської мови, 1 клас, до підручника О.Карпюк. НУШ

Про матеріал
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ У 1 КЛАСІ за підручником О.Карпюк, 2018р. (НУШ) Тема: «Сім’я та друзі». Revision.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ У 1 КЛАСІ за підручником О.Карпюк, 2018р. (НУШ)

 

Тема: «Сім’я та друзі». Revision.

 

Мета:

  • Повторити й активізувати лексичний матеріал теми.
  • Повторити числа до 10.
  • Розвивати уміння діалогічного та монологічного мовлення.
  • Навчати англійській вимові.
  • Розвивати комунікативні здібності учнів.
  • Виховувати культуру спілкування.
  • Виховувати любов та повагу до батьків.
  • Розвивати дрібну моторику, пам'ять та увагу.

 

ХІД УРОКУ

 

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

 

  1. Привітання.

Т: Stand up, children! Good morning, boys and girls! Ps: Good morning!

Почнемо з віршика.

Вірш «Good morning».

Good morning! Good morning! Good morning!

Good morning! Good morning to you!

Good morning! Good morning! Good morning!

Good morning! I’m glad to see you!

I am glad to see you, too.

The girls, sit down, please.

And now the boys, sit down, please.

How are you today?

Учні відповідають I'm fine! I'm OK!

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we ending topic «Family and friends». Ми завершуємо тему – «Родина та друзі». Сьогодні ми з Вами прослухаємо і вивчимо цікаву пісеньку «Finger Family», яка допоможе пригадати всі вивчені слова та фрази по темі, а також ви повторите цифри до 10 і будете виконувати творче завдання у вигляді аплікації «Моє сімейне дерево». Почнемо наш урок. Let’s start!

  1. Давайте зараз разом пригадаємо віршик про сім’ю, а допоможуть Вам у цьому малюнки. Вчитель демонструє картинки із зображенням членів родини, за допомогою яких діти розповідають віршик.

Hello

Hello

Hello

Hello

А тепер трішки позмагаємось – хто краще розповість – хлопчики чи дівчатка? Ну я думаю всі молодці! Перемогла дружба. ОК?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.              Vocabulary Revision.
  1. А зараз ми з послухаємо пісеньку про сімейку пальчиків та поспіваємо разом. Надягаємо пальчики та співаємо! Грає пісня, учні співають і демонструють пальчики-члени родини.

Daddy finger, Daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Mummy finger, Mummy finger, where are you?

Here I am, here I am. How do you do?

Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

2) А зараз я пропоную Вам відкрити підручники на сторінці 44. Ми бачимо портрет родини. Давайте пригадаємо ще раз, як назвати членів своєї сім'ї англійською мовою. 

2. Фізкультхвилинка. Час перепочити. Lets have a break. Stand up children! Учні під музичний супровід повторюють рухи за вчителем.

3. Now, children, make a family tree! Вправа на розвиток дрібної моторики. Making «Family Tree». Вчитель роздає учням ескіз сімейного дерева і картки із зображенням членів родини. Учні наклеюють картки на дерево.

4. Oral Practice. Розвиток монологічного мовлення.

Які чудові ви зробили аплікації! Хто бажає розказати про свою родину? Учні за допомогою вчителя розповідають про свою родину. It is my grandfather, it is my granny, it is my father, it is my mother, it is my sister, it is my brother.

5.Повторення числівників за допомогою магнітних карток на дошці (від 1 до 10, потім навпаки – від 10 до 1). Учні за бажанням кріплять картку з назвою цифри, яку вказує вчитель.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Підведення підсумків уроку.

Діти, наш урок підходить до завершення і я хочу трішки з Вами побесідувати:

«Що нового дізнався на уроці?»,

«Що привернуло твою увагу?»

Thank you for lesson.

The lesson is over. Stand up, please!

Good bye, boys and girls. See you next week.

 

docx
Додано
8 вересня 2019
Переглядів
4046
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку