ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ У 1 КЛАСІ за підручником О.Карпюк, 2018р. (НУШ)
Тема: «Сім’я та друзі». Revision.
Мета:
ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Т: Stand up, children! Good morning, boys and girls! Ps: Good morning!
Почнемо з віршика.
Вірш «Good morning».
Good morning! Good morning! Good morning!
Good morning! Good morning to you!
Good morning! Good morning! Good morning!
Good morning! I’m glad to see you!
I am glad to see you, too.
The girls, sit down, please.
And now the boys, sit down, please.
How are you today?
Учні відповідають I'm fine! I'm OK!
Т: Today we ending topic «Family and friends». Ми завершуємо тему – «Родина та друзі». Сьогодні ми з Вами прослухаємо і вивчимо цікаву пісеньку «Finger Family», яка допоможе пригадати всі вивчені слова та фрази по темі, а також ви повторите цифри до 10 і будете виконувати творче завдання у вигляді аплікації «Моє сімейне дерево». Почнемо наш урок. Let’s start!
Hello…
Hello…
Hello …
Hello…
А тепер трішки позмагаємось – хто краще розповість – хлопчики чи дівчатка? Ну я думаю всі молодці! Перемогла дружба. ОК?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Daddy finger, Daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Mummy finger, Mummy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
2) А зараз я пропоную Вам відкрити підручники на сторінці 44. Ми бачимо портрет родини. Давайте пригадаємо ще раз, як назвати членів своєї сім'ї англійською мовою.
2. Фізкультхвилинка. Час перепочити. Let’s have a break. Stand up children! Учні під музичний супровід повторюють рухи за вчителем.
3. Now, children, make a family tree! Вправа на розвиток дрібної моторики. Making «Family Tree». Вчитель роздає учням ескіз сімейного дерева і картки із зображенням членів родини. Учні наклеюють картки на дерево.
4. Oral Practice. Розвиток монологічного мовлення.
Які чудові ви зробили аплікації! Хто бажає розказати про свою родину? Учні за допомогою вчителя розповідають про свою родину. It is my grandfather, it is my granny, it is my father, it is my mother, it is my sister, it is my brother.
5.Повторення числівників за допомогою магнітних карток на дошці (від 1 до 10, потім навпаки – від 10 до 1). Учні за бажанням кріплять картку з назвою цифри, яку вказує вчитель.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Підведення підсумків уроку.
Діти, наш урок підходить до завершення і я хочу трішки з Вами побесідувати:
«Що нового дізнався на уроці?»,
«Що привернуло твою увагу?»
Thank you for lesson.
The lesson is over. Stand up, please!
Good bye, boys and girls. See you next week.