Тема: Де знаходиться твій будинок?
Мета: уміти відповідати на питання «What’s your name / surname?», «Where is your house?», ознайомити з новими лексичними одиницями відповідно до теми, вдосконалювати вміння будувати діалоги, розповіді про свій будинок, розвивати навички письма, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: підручник,презентація.
Перебіг уроку
I. Початок уроку.
Greeting.
-Неllo, children!
-Nice to see you!
-How are you?
- What have you got for this lesson?
2. Актуалізація опорних знань.
2.1. Удосконалення навичок читання( тренажер)
Читання за підручником. (ex.3, p.15)
2.2. Повторення слів з теми «Сім’я».
2.3 Розповідь про сім’ю.
My name is… / Мене звати…
I have got a family. / У мене сім'я.
My family is big/ small. / Моя сім'я велика / мала.
I have got a mother/ father. / У мене є мати / батько.
My mother’s name is… / Мою маму звати…
My father’s name is… / Мого батька звати…
I have got a brother/ sister too. / У мене теж є брат / сестра.
My brother’s name is… / Звати мого брата ...
My sister’s name is… / Звати мою сестру ...
I like my family very much. / Мені дуже подобається моя родина.
3. Вивчення нового матеріалу.
1. Оголошення теми й мети.
The topic of our lesson is “Where is your house”
2. Ознайомлення з новим лексичним матеріалом.
house-будинок
flat-квартира
kitchen-кухня
bedroom- спальня
living-room-зала
bathroom- ванна кімната
hall-коридор
garage-гараж
garden-двір
window- вікно
door- двері
3. Гра. Я вам називаю слова укр.мовою, а ви мені англ. мовою.
4. Робота з підручником.
Опрацюємо перші дві репліки діалогу.
Слова А прочитає…
Як перекласти цю репліку?
Слова В читає …
Як перекладем цю репліку?
Опрацьовуємо 3-4 репліку.
5. Розігрування діалогу.
А тепер цей діалог хто бажає розіграти у парі?
Ще хто бажає?
І ще охочі є?
6.Ознайомлення з планом розповіді про свій будинок.
I live in … (flat/house) with my parents. |
Я живу у (квартирі/будинку) з батьками. |
Our flat/house is … (big/beautiful/small) |
Наша кімната/наш дім … (великий/прекрасний/маленький) |
There are (one/two/three/four/five) room/rooms in it. |
У нас є (одна/дві/три/чотири/п’ять) кімнат. |
There is a (study room/living room/bedroom). |
Серед них – кімната для навчання, вітальня та спальня. |
The rooms are (large/light/small). |
Кімнати (великі/маленькі). |
There is a kithen as well. |
Також у нас є кухня. |
There is a (garden/stadium/lake/river) close to our house. |
Поряд з нашим будинком є (садок/стадіон/озеро/річка). |
7. Побудова розповіді учнями.
ІІІ Заключна частина уроку
Підбиття підсумків. Рефлексія.