Конспект уроку англійської мови "Де знаходиться твій будинок?" (2 клас)

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови стане в пригоді тим педагогам, хто працює за підручником Оксани Капрпюк. Структура уроку підпорядкована темі і меті уроку. Покроково розписана робота зі здобувачами освіти 2 класу.
Перегляд файлу

Тема: Де знаходиться твій будинок?

Мета: уміти відповідати на питання «What’s your name / surname?», «Where is your house?», ознайомити з новими лексичними одиницями відповідно до теми, вдосконалювати вміння будувати діалоги, розповіді про свій будинок, розвивати навички письма, виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник,презентація.

 

Перебіг уроку

I. Початок уроку.

    Greeting.

-Неllo, children!

-Nice to see you!

-How  are you?

- What have you got for this lesson?

 

2. Актуалізація опорних знань.

 

2.1. Удосконалення навичок читання( тренажер)

 

Читання за підручником. (ex.3, p.15)

 

2.2. Повторення слів з теми «Сім’я».

 

2.3 Розповідь про сім’ю.

My name is… / Мене звати…

I have got a family. / У мене сім'я.

My family is big/ small. / Моя сім'я велика / мала.

I have got a mother/ father. / У мене є мати / батько.

My mother’s name is… / Мою маму звати…

My father’s name is… / Мого батька звати…

I have got a brother/ sister too. / У мене теж є брат / сестра.

My brother’s name is… / Звати мого брата ...

My sister’s name is… / Звати мою сестру ...

I like my family very much. / Мені дуже подобається моя родина.

 

 

3. Вивчення нового матеріалу.

 

1. Оголошення теми й мети.

The topic of our lesson is “Where is your house”

 

2. Ознайомлення з новим лексичним матеріалом.

house-будинок

flat-квартира

kitchen-кухня

bedroom- спальня

living-room-зала

bathroom- ванна кімната

hall-коридор

garage-гараж

garden-двір

window- вікно

door- двері

 

3. Гра. Я вам називаю слова укр.мовою, а ви мені англ. мовою.

 

4. Робота з підручником.

Опрацюємо перші дві репліки діалогу.

Слова А прочитає…

Як перекласти цю репліку?

Слова В читає …

Як перекладем цю репліку?

Опрацьовуємо 3-4 репліку.

 

 5. Розігрування діалогу.

А тепер цей діалог хто бажає розіграти у парі?

Ще хто бажає?

І ще охочі є?

 

6.Ознайомлення з планом розповіді про свій будинок.

 

I live in … (flat/house) with my parents.

Я живу у (квартирі/будинку) з батьками.

Our flat/house is … (big/beautiful/small)

Наша кімната/наш дім … (великий/прекрасний/маленький)

There are (one/two/three/four/five) room/rooms in it.

У нас є (одна/дві/три/чотири/п’ять)  кімнат.

There is a (study room/living room/bedroom).

Серед них – кімната для навчання, вітальня та спальня.

The rooms are (large/light/small).

Кімнати (великі/маленькі).

There is a kithen as well.

Також у нас є кухня.

There is a (garden/stadium/lake/river) close to our house.

Поряд з нашим будинком є (садок/стадіон/озеро/річка).

 

7. Побудова розповіді учнями.

 

ІІІ Заключна частина уроку

Підбиття підсумків. Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
21 жовтня 2022
Переглядів
822
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку