План-конспект уроку з англійської мови
1 клас
Тема: Welcome to the Pet Show
Мета: формувати в учнів ключові компетентності:
вміння вчитися: навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність;
загальнокультурну: вчити зв’язно висловлюватися;
інформаційно-комунікативну: навчати учнів аналізувати потрібну інформацію;
соціальну: продуктивно співпрацювати в парі, підтримувати взаємини з іншими;
здоров`язбережувальну: дбайливо ставитися до свого здоров`я.
Формувати в учнів предметні компетентності:
навчальну: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Тварини», тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення; продовжувати навички діалогічного мовлення на рівні міні діалогу; вивчити букву Ww (її написання та вимову)
розвивальну: забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, діалогічного мовлення;
виховну: стимулювати інтерес учнів до навчання та до предмета, виховувати любов та турботу до тварин.
Обладнання: тематичні малюнки, іграшкові тваринки, дошка, комп’ютер, дерево із літерами, презентація, зошит
Тип уроку: введення нових лексичних одиниць.
Хід уроку:
I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання:
T: Good morning, children!
P: …
T: Sit down, please!
T: How are you ?
P: We are ... (fine, well, nice ...)
2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку:
Вчитель: Cьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини». Ми вивчимо з вами назви тварин, навчимося про них розповідати. Але сьогодні на вас чекає незвичайний урок , ми спробуємо допомогти піратам відшукати скарб. А якщо вам вдасться виконати завдання і відшукати скарб піратів, то на вас чекає сюрприз. Отже, будьмо уважними та старанними!
https://view.genial.ly/63bb1501cf30f3001177aeb0/interactive-content-lets-find-the-treasure
3. Введення в іншомовну атмосферу:
Т: Перш ніж ми продовжимо наш урок нам необхідно повторити слова, які ми вже вивчити. Тож давайте їх повторимо. Are you ready? Готові?
T: OK, let’s start our trip. Look at the board, choose the number what you want and then name the word.
T: Good job!
II. Основна частина уроку:
T: А зараз ми продовжуємо шукати скарб, але на шляху у нас нове завдання. А для того, щоб познайомитись із новими тваринами.
Т: Let’s watch the video and repeat the words.
T: Ось ми з вами і познайомилися із новими друзями. Open, please, your books and let’s listen to the story.
T: Now look at the pictures and name the animal.
(Вчитель показує малюнок, а учні називають тваринку, та якого вона кольору)
This is a …
It is …
3.Фізкультхвилинка:
T: Я бачу, що ви трішки втомились, давайте відпочинемо
Let’s have a rest
4. Аудіювання:
Прослухайте речення та проставте цифри в клітинках біля потрібних тваринок. (Робота на картках)
1. This is a fox. It is orange and white.
2. This is a hare. It is grey.
3. This is a wolf. It is grey and white.
4. This is a bear. It is brown.
(Перевірка вправи)
5. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:
1) Well, now look at the blackboard, you can see a tree and apples with letters. Погляньте, на дошці висить дерево, а біля нього яблучка з літерами. Let’s repeat all together:
Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv
2) Guess the letter (Презентація)
Т: Діти, як ви гадаєте, чому у слові Wolf перша буква іншого кольору?
P: …
Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала буква Ww, звук [w]
Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.
6. Фізкультхвилинка
(презентація для очей)
7. Робота в зошитах
Open your exercise-books and write the letter Ww
ІІІ. Підсумок уроку:
Рефлексія
1) Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?
2) Що нового ви сьогодні дізналися?
3) Яка частина уроку вам найбільше сподобалася/не сподобалася? Чому?
Teacher: Our lesson is over. Stand up. Have a nice day. Good-bye.