Конспект уроку для 10 класу "Правила поведінки і безпеки в комп’ютерному класі. Інформація та повідомлення."

Про матеріал
Конспект уроку для 10 класу "Правила поведінки і безпеки в комп’ютерному класі. Інформація та повідомлення."
Перегляд файлу

Урок 1.Правила поведінки і безпеки в комп’ютерному класі. Інформація та повідомлення.

Цілі:

  •      навчальна: сформувати поняття інформація, повідомлення, дані та взаємозв’язки між ними;
  •      розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  •      виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Психологічне налаштування роботи з класом

1. Представлення вчителя, його вимоги до роботи учнів, коротка характеристика програми з предмета на навчальний рік.

2. Знайомство з класом (під час проведення уроку з незнайомими учнями)

Прийом «Заплющені очі та інформація».

Учитель пропонує учням заплющити очі та відверто відповісти на питання вчителя, піднявши руку, якщо відповідь ствердна.

[Діти не завжди можуть відверто відповісти на будь-які питання,

якщо на них дивляться оточуючі. А із заплющеними очима ніхто

не буде знати, як відповідає сусід.]

Орієнтовні питання:

  • Я люблю вчитися
  • Я із задоволенням працюю з комп’ютером
  • Я багато часу проводжу в соцмережах
  • Я маю свою сторінку в соцмережах
  • Мій улюблений предмет — інформатика
  • Я — геймер
  • Мені нецікаво вчитися
  • Мені не подобається програмування
  • Я залюбки конструюю сайт
  • Вважаю інформатику непотрібним предметом
  • Мені подобається розв’язувати складні завдання
  • Я спробую взяти участь у конкурсах з інформатики
  • Я маю власний YouTube-канал
  • Я здатен навчити інших роботи в деяких програмних продуктах
  • Я намагаюся та спробую отримати найвищий бал у семестрі

Учитель підбиває підсумки:

— Серед вас є учні, які… (учитель здійснює короткий аналіз відповідей)

ІІ. Актуалізація опорних знань

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 1

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1.     Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.     Інструктаж учителя.
  3.     Практична робота за комп’ютерами.

Підручник ст. 13

  1.     Вправи для очей.

VI. Підсумки уроку

Фронтальне опитування

  1. Яке з означень інформації, наведених у матеріалі параграфа, є для вас найприйнятнішим? Чому?
  2. Чи завжди інформація є корисною? Доведіть на прикладах.
  3. Наведіть приклади повідомлень і даних, які вам доводиться приймати, передавати, опрацьовувати або зберігати на уроках чи вдома.
  4. У якому аспекті картина «Чорний квадрат» Казиміра Малевича містить найбільшу кількість інформації? Поясніть чому.
  5. Як можна пов'язати інформацію про подію з вірогідністю події?
  6. Наведіть приклади, коли незначна у семантичному аспекті інформація містить велику кількість інформації в інших аспектах.

Рефлексія

1. Під час уроку я

  •      дізнався…
  •      зрозумів…
  •      навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав (-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІ. Домашнє завдання

Підручник § 1 ст. 7-11, відповісти на запитання ст.10

VІІI. Оцінювання роботи учнів

docx
Додано
16 жовтня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку