Конспект уроку для 2 класу за підручником Smart Junior
Тема: «Дикі тварини» («Wild animals»).
Мета:
навчальна: ввести та закріпити нові ЛО за темою «Дикі тварини», повторити назви тварин, вивчені раніше, закріпити навички використання структур it can/ it can`t
та практикувати їх у мовленні.
розвивальна: розвивати вміння та навички читання, усного мовлення, учити працювати у парі/ групі, розвивати пам'ять, логічне мислення.
виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, любов до тварин, відчуття відповідальності за тих, кого приручили.
Обладнання: підручник, робочий зошит, тематичні малюнки та тему «Дикі тварини», відеозапис привітання та фізкульхвилинки, гра на застосунку Wardwall.
Хід уроку
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання й повідомлення теми і мети уроку.
- Good morning, children! I'm glad to see you. How are you today? I hope that your mood is good. Let`s start our lesson. Пісня C:\Users\User\Downloads\The Hello Song For Children - Preschool, Kindergarten, Learn English.mp4
Гра «Onion ring». Учні стають у коло, шикуються на рахунок one-two. Хто «one» - робить крок уперед (утворюють маленьке коло і повертаються один до одного спинками), хто «two» - залишаються на місці. Учні стають по парам і запитують один у одного « How are you?», намагаючись запам’ятати відповіді однокласників. За сигналом учителя «велике коло» робить крок у право, міняючись партнерами. Гра продовжується, поки всі не пройдуть по колу. Далі учитель запитує у дітей, як почуваються їх однокласники.
1.
- OK. Today we are going to speak about wild animals. What wild animals do you know ?
( Учні називають диких тварин, яких вони знають, англійською мовою).
II .Основна частина.
1.Організація ознайомлення учнів з новими лексичними одиницями.
-- Let's learn more names of the wild animals in English. Look at this photo and repeat
after me: an elephant, a penguin, a crocodile, a parrot. (вчитель показує картки з тваринами, озвучує їх, а учні повторюють за вчителем назви тварин англійською мовою).
Потім вчитель показує картки з тваринами, а учні називають тварин по черзі .
2. Автоматизація дій учнів з новими ЛО та закріплення структур It can / It can`t
-Complete the sentences: This is … (a crocodile). It ….. (can) swim and run, but it … (can`t) fly and talk.
Учні загадують тваринку, не називаючи її, і розповідають що вона вміє робити, а що ні по черзі. Інші мають вгадати, про яку тваринку йде мова.
3. Фізкультхвилинка. C:\Users\User\Downloads\If You're Happy - Super Simple Songs.mp4
4. Робота з підручником впр.1, ст.56 (Listen, point and read).
а) Етап підготовки до читання. Усна бесіда з учнями за малюнком до тексту.
- Now let's open your books at page 56, exercise 1. What can you see in the picture?
What it can or can`t do?
b) Eтап читання.
с) Етап перевірки розуміння змісту тексту( запитання до прочитаних текстів).
Wardwall game https://wordwall.net/resource/15458286/english/wild-animals
Гра ,, Jumbled letters,,
(Учитель просить розташувати літери в словах так, щоб отримати назви диких тварин)
codCieolr ( crocodile)
leEnphta (elephant)
egiPnun (penguin)
aorrPt (parrot)
5. Робота з зошитом: с. 36 Впр.1,2,3.
III. Заключна частина уроку.
1. Домашнє завдання.
Намалювати тварину, описати її так, як ми це робили в класі, опираючись на вправу 1, ст. 56 у книзі.
2. Підведення підсумків уроку та виставлення оцінок.
- What was the most interesting for you? Choose a smile that reflects your mood ( the pictures are on the desks).
- Thank you for the lesson. See you soon. Bye-bye!