Конспект уроку "Етикет електронного листування"

Про матеріал

Конспект уроку з теми "Етикет електронного листування" допоможе сформувати поняття: адресна книга, етикет електронного спілкування, смайлик; навчитися створювати, редагувати та вилучати записи в адресній книзі.

Перегляд файлу

Тема: Етикет електронного листування.

Мета:

  • сформувати поняття: адресна книга, етикет електронного спілкування, смайлик; навчитися створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі;
  • розвивати логічного мислення, пам’яті, уваги;
  • виховувати самостійність, відповідальність, правила поведінки в комп’ютерному класі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання: презентація до уроку, комп’ютери, браузер Google Chrom, електронна скринька на Gmail.com, програма тестування MyTest.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності.

Часто на практиці одного листа потрібно відправляти кільком адресатам. Для прискорення такого процесу можна об’єднати адреси в групи під одним іменем, а потім за допомогою однієї вказівки розсилати повідомлення за всіма адресами. Як саме це зробити ми і будемо сьогодні розглядати на уроці. Оголошення теми та мети уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу.

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації (використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Адресна книга призначена для зберігання на поштовому сервері різних відомостей про адресатів: адреси електронної пошти, домашні та службові адреси, номери телефонів і факсів тощо.

Для роботи з адресною книгою призначена вказівка Контакти.

Записи, що додані до адресної книги, можна переглядати, редагувати та видаляти. Для створення нових записів в адресній книзі використовують вказівку Створити новий контакт.

Коли адресна книга заповнена, то можна замість введення електронної адреси в полі листа Кому скористатися списком адрес, що розкривається. Адреса, вибрана з адресної книги, автоматично вставиться до заголовка листа.

Часто на практиці одного листа потрібно відправляти кільком адресатам. Для прискорення такого процесу можна об’єднати адреси в групи під одним іменем, а потім за допомогою однієї вказівки розсилати повідомлення за всіма адресами групи.

В Інтернеті існує неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів між собою — етикет електронного листування.

Етикет електронного листування

  •  чітко формулювати тему повідомлення та не лишати поле Тема порожнім;

  • свою думку в листі висловлювати коректно, співрозмовника не критикувати й не повчати, не прийнято погано писати про третю особу;

  • завжди перевіряти правопис електронного повідомлення;

  • не рекомендується відправляти великі за обсягом вкладення до листа;

  • завжди завершувати лист стислим підписом користувача, у якому, крім прізвища та імені, можна зазначати телефон або інші контактні дані;

  • вчасно відповідати на кожне особисте повідомлення. Якщо ти зайнятий і не можеш дати розгорнуту відповідь, доцільно підтвердити одержання листа та пообіцяти відповісти найближчим часом;

  • у відповіді на повідомлення залишати його фрагменти — тобто цитувати найсуттєвіші частини листа.

Листуючись в Інтернеті, ти зазвичай не бачиш співрозмовника, тому не можеш знати, які емоції він вкладає в те або інше повідомлення. Для передавання своїх емоцій у листах часто використовують смайлики (від англ. a smile — посмішка), або емотикони (від англ. cлів emotion — емоція та icon — образ)

V. Фізкультхвилинка.

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Практичне завдання. Робота за комп’ютером.

  1.               Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2.               Інструктаж учителя.
  3.               Практична робота за комп’ютерами.
  4.               Вправи для очей.

VІІ. Домашнє завдання. § 3 (опрацювати), впр. 3 на LA.

VІІI. Оцінювання роботи учнів.

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
3914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку