Тема. Команди й виконавці
Мета :
формувати поняття про команду, навчити відрзняти команду від розповідних та питальних речень; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати здатність орієнтуватися в інформатичному просторі.
Обладнання: комп’ютери, мультимедійний проектор, зошити з друкованої основи, підручник.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Програмне забезпечення: Tux Bot
Освітні галузі: інформатична та мовно-літературна.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
1. Організаційний етап
Ось дзвінок надав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо
І урок розпочинаймо!
2. Актуалізація опорних знань
Гра «Доповни речення»
3. Мотивація навчальної діяльності
На сьогоднішньому урці ми навчимося розрізняти команди з розповідними та спонукальними реченнями. Пригадайте! Які бувають речення за метою висловлювання?
Гра «Кошик»
На дошці висить ілюстрація кошика, якого ми наповнюватимемо грибочками впродовж нашого. Грибочки, це наші знання, якщо ви виконуєте правильно завдання, то до кошика ми прикріплюємо грибочок.
ІІ Основна частина
Ви вже сказали, що усі речення поділяються на розповідні, питальні та спонукальні. Сьогодні ми особливу увагу приділяємо спонукальним реченням.
Спонукальне речення містить наказ, вимогу, заклик. Кожна команда повинна бути чіткою та зрозумілою для виконавця. Виконавцем можуть бути люди, тварини та пристрої. Команди можна подати різними способами:
2. Словникова робота
Команда- це виконувати певні дії.
Виконавець- об’єкт, який виконує команди.
Ви будете бачити зображення виконаця, якому ви повинні дати команду.
4. Фізкультхвилинка
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
5. Робота з підручником
Ст. 64-65
6. Робота з зошитом
Ст.
7. Практична робота
ІІІ. Заключна частина
Закрий підручник!
Дай лапу!
Поставте оцінку в щоденник!
Сідай їсти!
Відкрий програму!
Рефлексія