Конспект уроку "Команди й виконавці"

Про матеріал
Мета :формувати поняття про команду, навчити відрзняти команду від розповідних та питальних речень; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати здатність орієнтуватися в інформатичному просторі.
Перегляд файлу

Тема. Команди й виконавці                                                                                        

Мета :

формувати поняття про команду, навчити відрзняти команду від розповідних та питальних речень; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення; виховувати здатність орієнтуватися в інформатичному просторі.

Обладнання: комп’ютери, мультимедійний проектор, зошити з друкованої основи, підручник.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

Програмне забезпечення: Tux Bot

Освітні галузі: інформатична та мовно-літературна.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

    1. Організаційний етап

  • Привітання з класом

Ось дзвінок надав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо!

  • Перевірка присутніх
  • Перевірка готовності до уроку

   2. Актуалізація опорних знань

Гра «Доповни речення»

  1. Плагіат – це…
  2. В рядку пошуку вводимо…
  3. Після того натискаємо клавішу …
  4. Посилання – це коли значок набуває вигляду…

   3.  Мотивація навчальної діяльності

На сьогоднішньому урці ми навчимося розрізняти команди з розповідними та спонукальними реченнями. Пригадайте! Які бувають речення за метою висловлювання?

Гра «Кошик»

На дошці висить ілюстрація кошика, якого ми наповнюватимемо  грибочками впродовж нашого. Грибочки, це наші знання, якщо ви виконуєте правильно завдання, то до кошика ми прикріплюємо грибочок.

ІІ Основна частина

  1. Вивчення нового матеріалу

Ви вже сказали, що усі речення поділяються на розповідні, питальні та спонукальні. Сьогодні ми особливу увагу приділяємо спонукальним реченням.

Спонукальне речення містить наказ, вимогу, заклик. Кожна команда повинна бути чіткою та зрозумілою для виконавця. Виконавцем можуть бути люди, тварини та пристрої. Команди можна подати різними способами:

  • Спонукальними реченнями
  • Світловими сигналами
  • Звуковими сигналами
  • Жестами
  • Спеціальними позначеннями

   2. Словникова робота

Команда- це виконувати певні дії.

Виконавець- об’єкт, який виконує команди.

  1. Вправа «Дай команду виконавцю»

Ви будете бачити зображення виконаця, якому ви повинні дати команду.

  4. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

   5. Робота з підручником

      Ст. 64-65

    6. Робота з зошитом

       Ст.

    7. Практична робота

  • Повторення правил поведінки за комп’ютером.
  • Завдання на ст.65.
  • Продемонструвати роботу вчителю.

ІІІ.  Заключна частина

  1. Гра «Відгадай для якого виконавця певна команда»

Закрий підручник!

Дай лапу!

Поставте оцінку в щоденник!

Сідай їсти!

Відкрий програму!

Рефлексія

  1. Гра «Дай відповідь»
  1. Що нового ви дізналися на уроці?
  2. Що вам найбільше сподобалося?
  3. Що таке команда?
  4. Хто такий виконавець?
  5. Хто може бути виконавцем?

 

docx
Додано
19 серпня 2020
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку