Конспект уроку "Лабораторна робота №1. Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу"

Про матеріал
Лабораторна робота №1. Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу Мета: навчальна: сформувати в учнів уміння знаходити ціну поділки вимірювального приладу; формувати культуру виконання лабораторних робіт; визначити межі вимірювання та ціну поділки шкали різних вимірювальних приладів; розвиваюча: розвивати практичні навички проведення лабораторного дослідження, фізичну компетентність, цікавість до предмету, критичне мислення учнів. виховна: виховувати ціннісне ставлення до праці, культуру проведення та оформлення фізичного експерименту, охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання; виховувати учнів працювати в парах та групах.
Перегляд файлу

Урок 6

Дата:

Клас: 7

Тема: Лабораторна робота №1. Визначення ціни поділки шкали вимірювального приладу

Мета:

навчальна:  сформувати в учнів уміння знаходити ціну поділки вимірювального приладу; формувати культуру виконання лабораторних робіт; визначити межі вимірювання та ціну поділки шкали різних вимірювальних приладів; 

розвиваюча: розвивати практичні навички проведення лабораторного дослідження, фізичну компетентність, цікавість до предмету, критичне мислення учнів.

виховна: виховувати ціннісне ставлення до праці, культуру проведення та оформлення фізичного експерименту, охайність під час проведення експерименту, дбайливе ставлення до лабораторного обладнання; виховувати учнів працювати в парах та групах.

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок

Обладнання: лінійка, термометр, мензурка

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація та коригування опорних знань

Чому лабораторну роботу можна віднести до експериментальних досліджень?

Що називають вимірювальним приладом?

Що називають ціною поділки вимірювального приладу? Як її визначити?

Як визначити межі вимірювання вимірювального приладу?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учні дають структуровану відповідь на запитання: «Для чого необхідно вміти визначати ціну поділки вимірювального приладу?».

IV. Осмислення змісту і послідовності застосування практичних дій. Інструктаж з безпеки.

Учні звертаються до лабораторної роботи №1 за підручником або користуються посібником.

 Учитель інструктує учнів щодо правил безпеки під час проведення практичних занять із фізики.

V. Самостійне виконання учнями експериментального завдання.

Учні самостійно виконують експериментальне завдання. Учитель здійснює загальний контроль за діяльністю учнів.

VI. Узагальнення та систематизація учнями результатів роботи.

Які результати отримано в ході лабораторної роботи?

Чи були отримані результати передбачуваними?

Чи були труднощі в ході виконання експерименту?

VII. Повідомлення домашнього завдання

§ 4 повт., закінчити оформлення звіту про л.р.

Ознайомитися з описом л.р. №2 с. 37-39

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 4. Фізичні величини. Вимірювання фізичниз величин
Додано
28 жовтня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку