Матеріал підлягає видаленню

Перегляд файлу

Урок-подорож з математики (з елементами інтерактивних вправ )

 2клас "У зачарованому зимовому лісі"

   ТЕМА: вивчення способів додавання двоцифрових чисел ....   закріплення навичок вимірювання відрізків , перетворення іменованих чисел,

    МЕТА: вдосконалювати застосування різних способів додавання двоцифрових чисел,           

Матеріали та обладнання: силуети кущів та дерев, кольорові листочки, сніжинки, казкові герої (чарівник, зайчики, білочка, мишка),

 стрічки, олівці, замальовки, пластилін (тісто)

 

хід уроку

1. Організаційна частина:

          Ми з вами в казку помандруєм,

          цікаве там побачимо, почуєм

          і навіть трішки почаклуєм,

          а хто старанно буде працювати

          того ще й приз буде чекати !

    - Виходимо на цю стежину й рушаєм в цікаву мандрівку. Але спочатку відгадаєм - хто це нас запросив у цей ліс?

            Забіліло навкруги -

            бо я розтрушую сніги,

            льодом сковую ставок,

            наганяю холодок,

            в шубки білі  все вдягаю,

            ану, хто мене впізнає?

- а хто знає моїх синочків - зимових місяців? котрий з них найкоротший?

- Бачу ви, діти, багато знаєте, то, напевно, допоможете цей ліс розчаклувати. тут побував чаклун і всі дерева, кущі та стежки

  зачаклував і вони стали невидимими для жителів лісу. чаклун застосував особливі, математичні чари й тільки той, хто знає математику зможе їх подолати. Допоможете, діти, жителям лісу?

  Спочатку розчакловуєм дерева й кущі - треба "зірвати" всі листочки, що залишила  сестриця зими й виконати  завдання (хлопчики - з дерев, а дівчатка - з кущиків ), вчитель "збирає " шишки на пеньках. 

Усна лічба (на листочках):

а) назви 5 наступних чисел: від 28, 39, 57, 83, 68 ;

б) полічи від 33 до 46, від 15 до 22, від 64 до 72, від 47 до 55, від 86 до 93;

в) ( на шишках) полічи десятками до 100 і навпаки,  назви всі дні тижня , місяці року.

2.Перевірка домашнього завдання:

- Молодці, тепер дерева й кущі вже видимі для всіх жителів. Та я хочу переконатись, що ви зможете й далі долати чари й пастки,  які трапляться в цьому лісі - чи ви готувались вдома?

3. Оголошення теми й завдань уроку:

Мандруючи зачарованим лісом, ми зустрінемо його жителів, допоможемо їм впоратись їз чарами, розв’язати їх задачки, вимірювати й будувати. Пригадаємо наш девіз:

                  вмієм додавати,

                  швидко віднімати,

                  і задачу кожну

                  вправно розв’язати,

                  все зробити зможемо

                  і друзям допоможемо!

 

 4. УСНІ ОБЧИСЛЕНН:

 

- Тітонька Сова нам дасть цінну пораду але нам  треба їй допомогти –

Додати барви на її зачаровану галявину, щоб вона могла допомогти своїм друзям.  9ДІТИ ПРАЦЮЮТЬ В ПАРАХ)

 

 

 

дивіться, нам зустрілась білочка. Треба їй допомогти, розвісити грибочки сушитись правильно, щоб гілочки не поламались ( на кожній гілочці – число, яке повинно бутив сумі)  

 

Результат пошуку зображень за запитом "цікаві квадрати"єєєєє

 

Пов’язане зображення

 

 

Пов’язане зображення

docx
Пов’язані теми
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку