Урок-подорож з математики (з елементами інтерактивних вправ )
2клас "У зачарованому зимовому лісі"
ТЕМА: вивчення способів додавання двоцифрових чисел .... закріплення навичок вимірювання відрізків , перетворення іменованих чисел,
МЕТА: вдосконалювати застосування різних способів додавання двоцифрових чисел,
Матеріали та обладнання: силуети кущів та дерев, кольорові листочки, сніжинки, казкові герої (чарівник, зайчики, білочка, мишка),
стрічки, олівці, замальовки, пластилін (тісто)
хід уроку
1. Організаційна частина:
Ми з вами в казку помандруєм,
цікаве там побачимо, почуєм
і навіть трішки почаклуєм,
а хто старанно буде працювати
того ще й приз буде чекати !
- Виходимо на цю стежину й рушаєм в цікаву мандрівку. Але спочатку відгадаєм - хто це нас запросив у цей ліс?
Забіліло навкруги -
бо я розтрушую сніги,
льодом сковую ставок,
наганяю холодок,
в шубки білі все вдягаю,
ану, хто мене впізнає?
- а хто знає моїх синочків - зимових місяців? котрий з них найкоротший?
- Бачу ви, діти, багато знаєте, то, напевно, допоможете цей ліс розчаклувати. тут побував чаклун і всі дерева, кущі та стежки
зачаклував і вони стали невидимими для жителів лісу. чаклун застосував особливі, математичні чари й тільки той, хто знає математику зможе їх подолати. Допоможете, діти, жителям лісу?
Спочатку розчакловуєм дерева й кущі - треба "зірвати" всі листочки, що залишила сестриця зими й виконати завдання (хлопчики - з дерев, а дівчатка - з кущиків ), вчитель "збирає " шишки на пеньках.
Усна лічба (на листочках):
а) назви 5 наступних чисел: від 28, 39, 57, 83, 68 ;
б) полічи від 33 до 46, від 15 до 22, від 64 до 72, від 47 до 55, від 86 до 93;
в) ( на шишках) полічи десятками до 100 і навпаки, назви всі дні тижня , місяці року.
2.Перевірка домашнього завдання:
- Молодці, тепер дерева й кущі вже видимі для всіх жителів. Та я хочу переконатись, що ви зможете й далі долати чари й пастки, які трапляться в цьому лісі - чи ви готувались вдома?
3. Оголошення теми й завдань уроку:
Мандруючи зачарованим лісом, ми зустрінемо його жителів, допоможемо їм впоратись їз чарами, розв’язати їх задачки, вимірювати й будувати. Пригадаємо наш девіз:
вмієм додавати,
швидко віднімати,
і задачу кожну
вправно розв’язати,
все зробити зможемо
і друзям допоможемо!
4. УСНІ ОБЧИСЛЕНН:
- Тітонька Сова нам дасть цінну пораду але нам треба їй допомогти –
Додати барви на її зачаровану галявину, щоб вона могла допомогти своїм друзям. 9ДІТИ ПРАЦЮЮТЬ В ПАРАХ)
дивіться, нам зустрілась білочка. Треба їй допомогти, розвісити грибочки сушитись правильно, щоб гілочки не поламались ( на кожній гілочці – число, яке повинно бутив сумі)
єєєєє