Конспект уроку"Мої шкільні речі"

Про матеріал

Розробка уроку містить цікаві завдання, які дають змогу повторити та закріпити ЛО попереднього уроку; ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; формувати навички правильної вимови звуків, формувати навички читання;розвивати увагу, фонематичний слух, зв'язне мовлення;виховувати вміння співпрацювати в групах та парах, бажання ходити до школи.

Перегляд файлу

1 клас

УРОК № 30

Тема: Мої шкільні речі.

Мета: повторити та закріпити ЛО попереднього уроку; ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; формувати навички правильної вимови звуків, формувати навички читання;розвивати увагу, фонематичний слух, зв’язне мовлення;виховувати вміння співпрацювати в групах та парах, бажання ходити до школи.

Обладнання: шкільні речі, казковий герой, тематичні малюнки, картки для роботи в групах та парах, відеозапис для привітання, фізкультхвилинки.

Тип уроку:комбінований.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Пісня «Hello»

2. Повідомлення теми та мети уроку.

-Дітки, до нас звернувся наш друг Гого з проханням. Наступного року Гого йде до першого класу, але він не знає які речі йому потрібні. Наша задача допомогти йому зібрати портфель. А так як він розмовляє тільки англійською мовою, і щоб допомогти йому ми повинні знати назви цих предметів англійською.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

 Фонетична зарядка

Щоб полегшити вашу роботу на уроці, давайте з вами повторимо звуки і прочитаємо слова.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Актуалізація раніше вивченого. Повторення та активізація ЛО.

-Ми вже назви деяких навчальних предметів вивчили. Тому  зараз їх повторимо і почнемо складати портфель для Гого.

    1) Робота з флеш картками(Колективно).

    2)Вивчення віршів-домовок.

Учням це найкращий друг: їм про все розкаже… BOOK .

 

Англійською ми кожен день називаймо ручку… PEN .

 

Я не брав до школи пензлів,  дістав з пеналу… PENCIL.

 

Лінію  намалювати треба нам …..RULER взяти.

 

  • Тепер ми почнемо складати портфель для Гого.

 

3.Фізкультхвилинка.

4. Вивчення нових ЛО.

-А чи вистачить Гого цих навчальних речей, які ми з вами вже йому поклали в портфель. Так, ще не вистачає гумки, пеналу, чинки.

1) Повторення слів хором .

2)Гра на увагу «Що змінилось»

3)Гра-руханка.(робота з флеш картками)

5. Закріплення вивченого матеріалу.

1)Робота в парах.

Учні розмальовують речі, які потрібні для навчання.

2)Робота в групах.

З’єднати малюнок із словом.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумку уроку

Колективна гра «Що в портфелі»

-Ми вивчили назви всіх предметів, які нам допомагають навчатись. Двайте перевіримо, з чим Гого піде до першого класу.

2. Рефлексія.

Пісня “I like school”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

a pen

a ruler

a pencil

a rubber

a pencil-case

a sharpener

a book

a bag

 

 

 

 

 

Самоаналіз уроку англійської мови в 1 класі за темою: «Мої шкільні речі».

Тип уроку :комбінований . 

Готуючись до уроку, я ставила перед собою комплекс взаємопов’язаних цілей: повторити та закріпити ЛО попереднього уроку; ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; формувати навички правильної вимови звуків, формувати навички читання;розвивати увагу, фонематичний слух, зв’язне мовлення;виховувати вміння співпрацювати в групах та парах, бажання ходити до школи.Для виконання поставлених цілей були обрані такі види роботи: колективна, робота в групах, перегляд мультфільму, інтерактивні ігри, використовувалися телевізор та роздатковий матеріал. Обираючи певні способи організації та представлення навчального матеріалу, я враховувала основні психофізіологічні характеристики учнів молодшого шкільного віку, якими є підвищена емоційність ( забезпечення яскравої наочності); незначний досвід раціональних прийомів виконання навчальної діяльності (використання мовленнєвих опор). Обрані форми та методи ведення уроку відповідали завданням уроку, характеру та змісту  учбового матеріалу, рівню знань, умінь та навичок учнів.

 Структура уроку дозволяє логічно підвести учнів до усного висловлювання за темою, оскільки впродовж уроку діти чули мовленнєві зразки і вчилися їх вживати.

 На етапі введення в іншомовну атмосферу діти повторили звуки та правили читання.

В основній частині учні працювали в групах.Для розвитку усного мовлення було використано колективну робота та інтерактивні ігри. Для проведення аудіювання і читання нового матеріалу презентувалися нові мовленнєві зразки. За допомогою цих зразків діти з’ясувати нові лексичні одиниці, працювали в парах та групах, тренувалися у  вимові та вживанні в усному мовленні.

 На етапі закріплення і узагальнення вивченого діти грали в лексичні ігри (Гра «Whats missing», «Kims game», «Magic box»

 

            Відхилень від плану не було. Недоліків при проведенні уроку я не помітила. Поставлені завдання вдалося реалізувати повністю. Вважаю,  що мета уроку була досягнута і результати роботи учнів дають підстави це стверджувати.

   У повній мірі реалізовані цілі. Раціонально використано час на уроці. Були дотримані правила педагогічного такту, етики, норми стосунків учителя й учнів.

 Доцільно й уміло поєднано фронтальну роботу з індивідуальною, колективну з самостійною. Вправно були заохочені індивідуальні здобутки в навчанні кожного учня.

  Учні були активні і працездатні, зацікавлені. Виконання поставлених завдань проходило легко, оскільки на уроці були використані випробувані методи і форми роботи. Учні почували себе комфортно, оскільки отримували задоволення від того, що здатні застосувати свій досвід.

 Актуальність
використання відео установки і презентаційних роликів і слайдів : максимальне занурення в мовну ситуацію, зорове сприйняття домінує у молодших школярів і полегшує запам’ятовування матеріалу.

 При підборі дидактичного матеріалу, наочних посібників і підготовці відеоматеріалу я дотримувалася вимог програми по предмету, принципів наочності, відповідності темі, відповідності поставлених цілей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 клас Дата 25.04

УРОК № 30

Тема: Мої шкільні речі.

Мета: повторити та закріпити ЛО попереднього уроку; ознайомити з новими ЛО по темі «Шкільні речі»; формувати навички правильної вимови звуків, формувати навички читання;розвивати увагу, фонематичний слух, зв’язне мовлення;виховувати вміння співпрацювати в групах та парах, бажання ходити до школи.

Обладнання: шкільні речі, казковий герой, тематичні малюнки, картки для роботи в групах та парах, відеозапис для привітання, фізкультхвилинки.

Тип уроку:комбінований.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Пісня «Hello»

2. Повідомлення теми та мети уроку.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

 Фонетична зарядка

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Актуалізація раніше вивченого. Повторення та активізація ЛО.

    1) Робота з флеш картками(Колективно).

    2)Вивчення віршів-домовок.

3.Фізкультхвилинка.

4. Вивчення нових ЛО.

1) Повторення слів хором .

2)Гра на увагу «Що змінилось»

3)Гра-руханка.(робота з флеш картками)

5. Закріплення вивченого матеріалу.

1)Робота в парах.

2)Робота в групах.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Підведення підсумку уроку

Колективна гра «Що в портфелі»

2. Рефлексія.

Пісня “I like school”

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
4575
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку