19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Конспект уроку на тему "Операційна система та її інтерфейс"

Про матеріал

Мета:

  • ü навчальна: ознайомити учнів з об'єктами файлової системи (файли, папки, ярлики);
  • ü розвивальна: розвивати логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати;
  • ü виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Перегляд файлу

                                                                           5 клас

Тема:  Операційна система та її інтерфейс

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з об’єктами файлової системи (файли, папки, ярлики);
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «мозкова атака»

— Зараз по черзі один учень називає операційну систему, наступний — пристрій, де вона використовується, тощо.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності; повідомлення теми і мети уроку

— Як ви вже знаєте, більшість процесів та дій, які здійснює операційна система, залишаються для нас «невидимими».

Зокрема, збереження даних на комп’ютері для нас — це поява нового файла чи папки, а для ОС — цілий процес. Саме його організує файлова система. Що таке файлова система — ви дізнаєтесь під час вивчення теми уроку.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

V. Фізкультхвилинка

Віконце ми відкрили,

Повітря запросили

До нашої кімнати

У гocтi завітати.

Bci руки піднімемо,

Та глибоко вдихнемо.

Раз – два, раз – два, дружніше

Легені тренувати.

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

 

  1. Відкрийте вікно Комп'ютер, що на Робочому столі
  2. Відкрийте локальний диск E:\
  3. На диску E:\ створіть папку 5-A (Б) клас
  4. Відкрийте папку 5-A (Б) клас
  5. У ній створіть папку, дайте їй ім’я власне прізвище
  6. Відкрийте власну папку
  7. У ній створіть папку, дайте їй ім’я Урок 6
  8. У ній створіть дві папки: Навчальна 2 і Навчальна 3.
  9. У папці Навчальна 3 створіть папку Навчальна 4.
  10. У папці Урок 5 створіть папки Учбова А і Учбова Б. Послідовно відкриваючи потрібні папки, створіть дерево папок, зображене на рисунках. Встановіть режим відображення дерева папок так, щоб на ньому відображалися папки, які ви створили. Перевірте свої дії і, в разі необхідності, внесіть зміни. Покажіть вчителю створене вами дерево папок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправи для очей.

Вправа виконується сидячи. Відкинутися на спинку стільця, прикрити повіки, міцно замружити очі, відкрити повіки. Повторити 5-6 разів.

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Під час уроку я…

  • дізнався…
  • зрозумів…
  • навчився…

2. Найбільше мені сподобалося…

3. На уроках найкраще в мене виходило…

4. Я мав(-ла) труднощі з…

5. Я хотів би ще дізнатися про…

VІІI. Домашнє завдання

 

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку