Конспект уроку "Почуття та емоції"

Про матеріал

Конспект уроку з англійської мови для 4 класу, метою якого є розвиток уміння усного мовлення та аудіювання,навчання учнів читанню тексту з вилученням основної інформації, організація монологічного мовлення учнів за темою уроку з використанням опор.

Перегляд файлу

Тема: Почуття та емоції.

Цілі:

ПРАКТИЧНІ :

  • Розвивати уміння усного мовлення та аудіювання;
  • Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності;
  • Навчити учнів читати текст з вилученням основної інформації;
  • Організувати монологічне мовлення учнів за темою уроку з використанням опор.

Виховні :

  • Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;
  • Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Розвиваючі :

  • Розвивати швидку мовленнєву реакцію, навички зв’язного висловлювання, навички аудіювання;
  • Розвивати фонематичний слух учнів;
  • Розвивати логічне мовлення;
  • Розвивати довготривалу пам'ять, здатність самостійно планувати мовний поступок;
  • Розвивати зорову пам'ять учнів, удосконалювати навички вимови.

Обладнання: підручник, малюнки, картки для індивідуальної роботи.

Тип уроку: формування знань та умінь.

 

                                                Хід уроку

  1.       Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

 Фонетична зарядка.

Читання звуків на картках

 Оголошення теми уроку.

How do you think, what is the topic of our lesson?

You are right the topic of our lesson is «Emotions and feelings».

 

  1. Основна частина уроку.

Контроль домашнього завдання.

 

Активізація вивченої на попередніх уроках лексики.

 

Дітям роздаються завдання для виконання.

Фізкультхвилинка. Relaxation

 T e a c h e r: It seems to me that you are tired a little, are not you?

 P u p i l s: Yes, we are.

T e a c h e r: Let’s do some physical exercises. Stand up, please. Repeat after me, please.

Hands up! Clap! Clap!                        Touch your shoulders!

Hands down! Shake! Shake!               Touch your nose!

Hands to the left! Clap! Clap!             Bend left! Bend right!

Hands to the right! Clap! Clap!           Touch your ears!       

Hands on hips, hands to the sides!       Touch your toes!

Hands up!                                             Hands down!

Hands on hips!                                     And sit down!

Діти продовжують працювати над завданнями.

Тренування в читанні

1.Передтекстові вправи

Повторити з учнями ЛО на вивчену тему. Чітко пояснити  завдання.

2.Етап читання тексту

Читати та перекладати вправу 2 на стр.52

3. Повідомлення про прочитане

Учні розповідають, спираючись на текст. Так як це новий текст, то можна дозволити учням зачитати найбільш важкі речення.

4.Післятекстові вправи.

  • Учні дають відповіді на поставленні питання.
  • Впр.3,4 на стр.53
  • Продовжити речення
  • Перекласти на англійську мову такі словосполучення:

  1. Засмучений
  2. Злий
  3. Злякана
  4. Розлючений
  5. Бувай!
  6. Дуже добре!
  7. Щасливий це чути!
  8. Дай подумати.
  9. Я отримав лист від моєї бабусі.
  10.  Чому ти такий схвильований?
  11.  Вона приїздить до Києва наступного місяця.

Тренування в граматиці

Повторення вживання Present Simple

Вправа 1. Change the sentences as in the example.

We live in the big house. John lives in the big house.

 


1. I keep my books on the shelf. My brother...

2. I have breakfast with my parents. Anna..

3. My sister goes to the music school. Children...

4. I learn English. Diana...

5. His mother works in the office. My parents...

6. I often read books about history. My father...

7. My friends call me every day. My classmate...

8. I go to school by bus. Jenny...


 

Вправа 2. Put the verbs in brackets into the gaps. Use the right verbs forms.


1. We ___ tennis at school. (to play)

2. My sister ___ letters to her friend. (to write)

3. ___ you like ____ books? (to read)

4. I ___ watching scary movies. (not/to like)

5. ___ John ___ a dog at home? (to have)

6. My friend ____ in the library. (to work)

7. Alex ____ books fast. (to read)

8. ____ Ann and Gary ____ their homework well? (to prepare)

9. My father ___ the car very well. (to drive)

10. ____ you ____ tea in the morning? (to like/to drink)


Вправа 3.

Complete with the Present Simple of the verbs in brackets:

 My family ……………….(be) very close.

 She …………… (Like) watching TV.

 I …………… (live) with my parents.

 He ………….. (prefer) cinema to TV.

 They …………. (have) got a big family.

 You …………. (study) at home.

 We …………… (be) good friends.

 John …………… (go) to school every day.

 Mary ……………(read) the story.

 Paul …………….(have) breakfast at home.

Вправа 4.

 Underline the correct option:

 He live/lives in the country.

 They arrive/arrives late.

 She goes/go to the theatre.

 We meet/meets them in the pub.

 You read/reads this magazine.

 I am/are a student.

 

  1. Заключна частина уроку.

 

  1.     Підсумок уроку.

What have you known from the lesson? Do you like the lesson?

  1.     Домашнє завдання.

Впр. 5 на стр.53(письмово); вивчити діалог з впр.2 на стр.52.

  1.     Оцінювання.

 

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку