Конспект першого уроку в 2018-2019 навчальному році. Урок на тему "Розкажемо Європі про себе". Розроблений на основі методичних рекомендецій по проведенню першого уроку у 5 класі у 2018-2019 навчальному році. В конспекті чітко окреслені мета. Також присутні елементи гри, візуальної роботи і рухливі завдання. Урок розрахований на попередню підготовку учнів.
План-конспект першого уроку
для учнів 5-А класу
на тему:“Розкажемо Європі про себе”
Мета уроку:
формувати ключові компетентності:
навчальна - поглибити знання дітей про Україну,
вчити правильно висловлюватись,
аналізувати, узагальнювати,
робити висновки;
розвивальна - розвивати творчі задатки школярів,
мовлення, мислення, увагу,
спостережливість, бажання стати
гордістю своєї Батьківщини;
виховна - виховувати патріотичні почуття,
любов до рідного краю.
Обладнання: мультимедійна презентація, карта України, карта Європи, контурна карта України, друкований матеріал (сонечко, дитячі ручки), фотографії учнів з відпочинку «Мальовничі місця України».
Хід уроку
Слайд 1
І. Вітальне слово
Ми – веселі і щасливі!
Є нам чим пишатися!
Бо збулася наша мрія –
В п’ятому навчатися!
ІІ. Організація класу
Слайд 2
Учитель: Доброго дня, діти! Сьогодні ви зробили перший крок у середню школу. Ви вже п’ятикласники. Розпочинається нова сторінка вашого шкільного життя. Тож нам потрібно налаштуватися на плідну роботу. Я хочу вас попросити, на ручках, які знаходяться у вас на партах, написати побажання для себе, для класу на весь навчальний рік і прикріпити його на наше сонечко, яке буде супроводжувати нас з вами увесь навчальний рік!!!
(Учні написали побажання, зачитали їх та прикріпили на сонечко)
Слайд 3
Учитель: Дякую вам, мої хороші. А тепер, маючи гарний настрій та велику силу ми з вами вирушимо у подорож по Україні і розкажемо всій Європі про нашу гарну, мальовничу, історичну, значущу для всіх країну.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності
Слайд 4
Учитель: Отже дітки, як ви вже зрозуміли, тема першого нашого уроку «Розкажемо Європі про себе!». Але перед тим, як ми з вами почнемо, давайте виконаємо невеличке завдання. Зверніть увагу на карту Європи. Саме Україна, найбільша держава Європи. Тепер бачимо, на ваших партах також лежать контурні карти(вчитель показує учням екземпляр), давайте позначимо на них кольоровими олівцями нашу велику державу, нашу Україну, а точніше її кордони. Молодці!
Слайд 5,6
Що ж тепер ми можемо розповісти європейцям про свою країну! А, що саме ми розповімо. Мабуть, треба почати з розпізнавальних знаків, а саме тих знаків і символів які затверджені Конституціє України. Тому що вони є невід’ємним атрибутом суверенної держави. (Державні символи).
Слайд 7,8,9,10,11
Вправа «Лото». Закінчіть речення відповідною картинкою.
Слайд 12-16
Добре впорались. А які ви знаєте символи Європейського союзу?
Слайд 17
Символом Європейського Союзу є блакитний прапор, із зображеними на ньому 12 зірками, що означає досконалість та єдність. Гімном Європи є «Ода до радості» Дев’ята симфонія Людовіга ван Бетховена. Девіз Євросоюзу: «Єдність у різноманітті».
Учитель: Дітки, а чим, точніше ким, ми з вами пишаємось? Так, правильно, спортсменами, співаками та співачками, письменниками. Кого ж з відомих людей України, хто прославив нашу країну Ви знаєте? (учні дають відповідь). Молодці. Я вам пропоную пограти у гру «Видатні постаті України»
Слайд 18-25
Рольова гра Один учень з команди має зіграти роль тієї особи, що зображена на портреті. Інші команди мають відгадати про кого йде мова.
(Учні по черзі показують видатних людей України, а клас їх відгадує.)
Учитель: Молодці!!! Які ви справні. От ми з вами підійшли до головного завдання!!! Тепер ми можемо розказати Європі по себе! Дітки, ви разом з батьками мандрували, влітку відпочивали у різних мальовничих куточках країни. Давайте розповімо, яка в нас гарна Україна. (Учні заздалегідь роздрукували по одній фото з власного відпочинку і по черзі з невеличкою розповіддю прикріплюють свої фото на дошку на якій розміщена велика карта України)
Слайд 26-40
Учитель: Дітки, ось і підійшов наш перший урок до кінця. Чи сподобалось вам, чи справдились ваші побажання і надії? (Учні відповідають). Дякую вам, дорогі п’ятикласники!
Слайд 41