Клас: 2
Тема уроку: Англійська мова як свято.
Мета:
Практична:
Розвивальна: Розвивати увагу, мислення, мовленнєві навички, фонематичний слух, правильну вимову.
Освітня: Поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови.
Виховна: Сприяти вихованню взаємодопомоги, дружби, інтересу до уроків англійської мови.
Тип уроку: урок-подорож
Обладнання: картки, малюнки, іграшки, магнітфон.
Хід уроку:
Teacher: Good morning, children! I’m glad to see you!
Pupils: Good morning, teacher! We are glad to see you too!
Teacher and Pupils: (poem)
“Good morning, good morning.
Good morning to you.
Good morning, good morning,
I am glad to see you.”
T: Red, yellow, green and blue
Hello, …, how are you ?
Pupils: Thank you! I am …
3. Phonetic drills
Teacher: Влітку рано годинник робить і чути [t]-[t][t]-[t] (діти повторюють). Від цього ми прокинулись і захотілось нам піти у ліс [d]-[t][d]-[t]. Збирали ми ягідки квіточки та грибочки як побачили змію яка зашипіла до нас[s]-[s]-[s]-[s]. Ми злякались і щодуху помчали додому [d]-[d]-[d]-[d]. Злякавшись наше серденько почало сильно битись [d]-[t]-[d]-[t]. І нам стало важко дихати [h]-[h]-[h]-[h]. І ми дружньо скажемо NO і не підемо більше самі до лісу.
ІІ. Основна частина уроку
Teacher: Today we start to learn new topic “Holidays”. Look at the blackboard and translate the word “Holidays”. (плакат з різними святами) Які свята ми будемо святкувати скоро? Як свята ці проходять, що ви робите? А чи є урок англійської мови для вас святом? Чому?
Ми вивчимо сьогодні на уроці нові слова та літеру Mm.
І сьогодні в нас буде незвичний урок.
Давайте пригадаємо всі наші уроки. Недавно до нас завітав песик – Dog, який приносив нам м»ячика та різні завдання. Але, нажаль, його викрали. Злодюжки нам залишили лише конвертики із завданням і сказали, якщо ми все зробимо вірно, то знайдемо відповідь де знаходиться наш песик – Dog. Злодюжки хитрі, вони ще й хочуть подивитись хто з вас добре вчиться і чи варто повертати нашого товариша. За кожну правильну відповідь вони вам будуть залишати смайлики. Хто набере найбільшу кількість смайликів, отримає найвищу оцінку.
До нас прийшов товариш песика – Dog. Він дуже сумний «SAD»(всі разом, по одному + картинка). Він нам приніс листівки з прикметами нашого песика.
Пам»ятаєте його? Давайте ми уявимо що ми цього хлопчика не знаємо. Давайте познайомимось з цим хлопчиком. Які питання ви можете задати щоб дізнатись щось про цього хлопчика?
Pupils: What is your name?
Where do you live?
How old are you?
How are you?
За виконане завдання злодюжки відкривають першу літеру в підказці це літера I.
2 Revising vocabulary and grammar
2) Завдання (“Yes” “No”)
Teacher: Дайте відповіді на питання. Yes, it is. No, it is not.
Is it a … ? (pen, school, dog, cat, book…)
Pupils: Yes, it is. No, it is not.
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру N.
Teacher: Пригадайте які літери ми вивчили. (на дошці Ii, Ss, Hh, Tt, Gg, Nn, Oo, Dd, Ee.)
Pupils: Ii, Ss, Hh, Tt, Gg, Nn, Oo, Dd, Ee.
Teacher: Name the letter and the sound. Назвіть слова які розпочинаються на ці літери.
Pupils: …
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру T.
Teacher: Давайте заспіваємо пісеньку про Хелен.
Pupils:
Helen has a hat.
\h\ \h\ \h\
Helen has a hen.
\h\ \h\ \h\
Helen has a harp.
\h\ \h\ \h\
\h\ is the sound of "H."
Big H, little h, letter H is fun.
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру H.
5. Revising grammar
Teacher: Давайте утворимо множину.
Pupils: …
(Карточки – cat-cats, bag-bags, book-books…)
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру E.
6. Grammar
Картинка This is … ‘s pen.
Teacher: Це речення перекладається – Це є Томова ручка.
Подивіться уважно на ці речення, подумайте і скажіть, як, за допомогою чого в англійській мові ми позначаємо річ, яка комусь належить?
Pupils: За допомогою додавання ‘s до імені людини.
Teacher: Зверніть увагу, що в англійській мові спочатку називається власник предмета + ‘s, а потім – сам предмет: Tom’s book, в українській мові зазвичай навпаки: спочатку називається предмет, що комусь належить, а потім – його власник: книга Тома.
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру B.
(вчитель у декількох учнів бере речі з парти(олівець, ручка, зошит, книга) учні називають чий цей предмет)
7. Physical Activity
7) Завдання «Physical Activity »
Pupils: One, two, three
Look at me!
Hands up!
Hands down!
Hands on hips!
Sit down!
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру A.
8. Presentation of Letters and Sounds.
8) Завдання “Letter Mm”
Teacher: Ми сьогодні вивчимо ще одну літеру англійського алфавіту Mm звук [m].
(Вчитель – всі разом – по-одному учню). А який звук дає літера Mm?
Pupils: [m]
Teacher: Назвіть слова які розпочинаються на літеру Mm.
Pupils: mother, my, morning…
Teacher: Open your copybooks. Відкриваємо зошити на сторінці 15 і виконуємо вправу 3. обведіть літеру і порахуйте.
Pupils: Four letters.
Teacher: Наступна вправа 4. Напиши літеру. (учні прописують)
За виконане завдання злодюжки відкривають літеру G.
Teacher: Let’s read the sentence. Давайте прочитаємо, що у нас вийшло.
IN THE BAG
Ура! Ми знаємо, де собачка. Діти, хтось бачить якусь незнайому сумку або пакет?
(Діти шукають пакет і дістають звідти собачку)
Ми дуже щасливі “Happy”. Спочатку уроку ми були “SAD”, а зараз ми “Happy”. (картинки – діти повторюють)
ІІІ. Заключна частина уроку
Teacher: Dear children! Your work was really good!
Як я і обіцяла, оцінки за смайлики!
Вивчити літеру Mm
Teacher: The lesson is over for today!
Goodbye, children!
Pupils: Goodbye, teacher!