Конспект уроку англійської мови. 1 клас. Білоус Валентина.
Тема: Mytoys.
Мета:ознайомити учнів з новою лексикою та граматичними структурами, навчити утворювати множину іменників додаванням закінчення -s; формувати навички усного мовлення та розвивати аудіативні вміння; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Обладнання: алфавіт, підручник «Англійська мова. 1 клас» О. Карпюк, відео та аудіоматеріали, ілюстрації, тести, подарунки.
Хід уроку
1) Привітання.
- Stand up, please.
- Repeat after me. ( на дошці)
Good morning, good morning,
Good morning to you,
Good morning, good morning,
I glad to see you.
- Repeat all together.
- Sit down, please.
- Good afternoon children. I will teach you a lesson today.My name is Valentina Alexandrovna.
- How are you today?
-Сьогодні на урок до нас завітав гость. Look! This is doll. Ця чудова лялька пришла до нас, щоб познайомити нас зі своїми друзями та принесла нам багато іграшок та цікаві завдання.
1)Повторення алфавіту.
-Барбі принесла нам алфавіт. Їй дуже цікаво, як добре ви знаєте букви. Let's remember the alphabet. Say with me. (на дошці)
- Ok, good. Your turn. Тепер самостійно.
- Good. Now in the opposite direction. Тепер в зворотньому напрямку.
-Nice. Now your turn. Тепер самостійно.
- ( name), can you read this letter?
2) Повторення цифр
-Good,the next task from Barbi is to remember the numbers. Наступне завдання від Барбі– це пригадати цифри.
(перегляд відео, співання пісні)
-Who can repeat numbers from 1 to 10? Хто може порахувати від 1 до 10 на англійській ?
3) Mовна розминка (на дошці)
Balls and dolls
Dolls and balls
I have got
Many toys.
-Repeat all together.
1) Семантизація слів.
-Барбі принесла нам багато іграшок та хоче дізнатися, як вони називаються англійською мовою. Давайте їй допоможемо.
-Look at the pictures and repeat after me:
Doll, car, plane. (ілюстрації).
- Repeat all together.
- Now, repeat the words in turn.
2)Вправа 2, стр. 40
- Good, open your books at page 40. Look at the task 2. What did you see on the pictures? Ща ви бачите на зображенні?
One doll – two dolls, one car–three cars
- Погляньте на зображення, чи є якась різниця між першим та другим зображенням? Так, вірно – це буква s. Буква s дуже цікава літера, яка сама може змінити значення слова, перетворивши одну іграшку на багато іграшок. Let’s read the words again.
- То як можна утворити множину?
3) Вправа «Добери множину»
- Давайте перевіримо як ви зрозуміли правило. The doll brought us a short task. Write a word with the correct ending. Лялька принесла нам ось таке коротке завдання. (роздається тест). Допишіть слово з правильним закінченням. Хто перший виконає піднімайте руку, будемо всі разом перевіряти.
Onebook–5...
3 apples– one...
Onecat – 2...
4 pens – one ...
- Read your answer. Прочитайте свою відповідь.
4) Фізхвилинка (відео)
5) Вправа 3, стр. 41.
- Children, look at the task 3 on page 41. Who you see in the picture? Погляньте на вправу 3 на сторінці 41. Що ви бачите на малюнку?
- What are the children doing? Що роблять діти?
-What toys are shown in the picture? (Car, plane, doll, bill, horse, bear, lion, dog, elephant, robot)
- Коли ми хочемо розповісти про якийсь неживий предмет ми використовуємо словосполучення «Itis a...»(на дошці)
- Наприклад, It is a car, It is a ball
- Давайте розкажемо нашій Барбі, які ж іграшки зображені на малюнку, використовуючи слова It is a...
- Fine.
6) Вправа 4, стр. 41
-Let’s listen to the dialogue between a boy and a girl. Давайте прослухаємо діалог між хлопчиком та дівчинкою.
- Listen to the phrases and repeat after me. Слухаєм по фразам та повторюємо за мною.
- Very good.
- Ось і наш урок підбінає до кінця. Давайте підведемо підсумки.
- Що нового ми вивчили сьогодні?
- Що ви запам’ятати найкраще?
- Що залишилось незрозумілим?
- Барбі дуже сподобалося працювати з вами, тому вона вам дарує ось такі подаруночки.
- До побачення, діти.