Конспект уроку з англійської мови у 4 класі на тему «Погода. Пори року»до підручника А. Несвіт

Про матеріал

Даний урок розвиває вимовно-інтонаційні навички. Знайомить учнів з утворенням прикметників від іменників та тренування вживання їх у мовленні. Тренує учнів у читанні тексту побудованого на знайомому лексичному матеріалі. Удосконалює навички усного мовлення. Розвиває навички аудіювання та письма. Виховує любов та бережливе ставлення до природи рідного краю. Формує естетичний смак учнів, здоровий спосіб життя, інтерес до занять на свіжому повітрі.в) розвивальна: Розвиває лінгвістичні здібностей учнів (вміння спостерігати, виділяти головне, запам'ятовувати речі), пізнавальний інтерес в учнів. Розширює світогляд учнів.

Перегляд файлу

Мета.

а) освітня:

1. Розвиток вимовно-інтонаційних навичок.

2. Знайомство учнів з утворенням прикметників від іменників та тренування вживання їх у мовленні.

3. Тренування учнів у читанні тексту побудованого на знайомому лексичному матеріалі.

4. Удосконалення навичок усного мовлення.

5. Розвиток навичок аудіювання та письма.

б) виховна:

1. Виховання любові та бережливого ставлення до природи рідного краю.

2. Формування естетичного смаку учнів.

3. Формування здорового способу життя, інтересу до занять на свіжому повітрі.

в) розвивальна:

1. Розвиток лінгвістичних здібностей учнів (вміння спостерігати, виділяти головне, запам’ятовувати речі)

2. Розвиток пізнавального інтересу учнів.

3. Розширення світогляду учнів.

 

ОБЛАДНАННЯ: плакат «Seasons», картки з літерами, підручник, зошит,    комп’ютер, телевізор, картки з назвами місяців, малюнки по темі,  завдання  для читання та аудіювання, презентація “Seasons and weather”, запис для аудіювання.

 

ХІД УРОКУ


I.  Introduction.

  1. Привітання. Greeting.

-  Good morning children! Good morning, dear guests. I am glad  to see you at our lesson.

2.Аіm.

T: It will be unusual. We’ll visit a fairy land “Seasons.” Today we are going to speak about the months, seasons of the year and about the weather. We’ll practice our skills in speaking and reading, listening and writing. I wish you to be calm and to work well.

3.Фонетична зарядка. Phonetic drills.

Let’s try to pronounce English Sounds in a proper way. Mr. Tongue провітрює кімнату, а комарики тут як тут, дзвенять всюди: [ð], [ð], [ð] – this, that, those,  weather, together. Потім Mr. Tongue зачиняє віконце, і комариків погано чути, тільки тихий непевний звук [], [], [] - month, thick, thing, thanks.

First of all, I propose you look at the blackboard and repeat after me our motto  :

"Whether the weather is warm, whether the weather is hot, we have to put up with the weather, whether we like it or not."

 

 II. The main part.  Основна частина.

 Cheking your home work.

Лексичний тренінг. Lexical drills.

Наша країна поділена  на 4 королівства, але сталася з нашою картою біда –  всі назви королівств перемішалися! Давайте поставимо все на місця.

У наших королівствах є жителі – місяці. Але зла чаклунка викликала вітер і розлетілися вони хто куди. Давайте допоможемо їм повернутися.

(Діти прикріплюють назви місяців на плакат відповідно до пори року, якій вони належать)

  • May is in spring. January is in winter. September is in autumn. Etc.

-What day is it today?

- What month is it now?

- What season is it now?

- What are winter months?

- What season comes after winter? What are spring months?

- What season comes after spring? What are summer months?

- What season comes after summer? What are autumn months?

Speaking.

T: Look at the blackboard and read the words ( sunny, windy, snowy, frosty, hot, rainy, cloudy, cold ) and match them  to the pictures ( Додаток 1, додаток 2 ).

Т: Finish the sentences about the weather.


1. In spring it is … and  .…

2. In autumn it is … and …  .

3. In summer it is …and …  .

4. In winter it is … and … .


 


Reading

C:\Users\Admin\Documents\15.jpg


c)post –reading.

Is it  True or False ?


  1. The days are long and nights are short in summer.
  2. It is sunny and  hot  in autumn.
  3. Birds sing their songs in winter.
  4. The trees are white in autumn.
  5. We can swim in winter.
  6. Children go to school in autumn.

Let’s have a rest!

T:  I think you are a bit tired. So, stand up and repeat the movements after me.

 

Listening

T: Listen the dialogue. Answer the question

1. What season  is  it?

2. Is it cold?

3. Is it hot?

4. What is the weather?

5. What did children do in winter?

 

Writing.

  • Grammar. The Present Simple Tense. Writing.

T: Loo k at the table. Make as many sentences as you  can.
E x am p l e : When the weather is fine I like to ride a bike.

When the weather is

cold

hot

fine

rainy

windy

I

my friends

my sister

children

people

like .. ... / likes.....

don’t like ... .. / doesn’t like.....

go ... .. / goes.....

play.. ... / plays.....

fly a kite

Гра « Sorting»

  - Зараз ми трішки відпочинемо та зіграємо у гру.
( поділяю клас на 4  команди. Команди отримують картки зі словами та розташовують їх відповідно до своєї пори року.)

  T. Let’s play game “Sorting”. We have got 4 teams: spring, summer, winter and autumn. Sort words according to the seasons. Make sentences describing your season.


Leaves are yellow.

Flowers appear.

The weather is rainy.

School starts.

We have holidays.

The weather is hot.

The weather is cold and frosty.

We swim in the sea.

Birds come back.

The weather is warm and sunny.

We play snowballs.

We have New Year parties.

 

T: Fill in the blanks.   

is

frosty

leaves

a lot of

season

windy

 

My favourite season.

My favourite      is spring. I like it because there   … green grass and … beautiful flowers. There are a lot of green ...  on the trees. It isn’t usually … in spring. But it is cool and   … during this season.

Answer my questions:

  • - My favourite season is …. because  I like to …   .
  • - What is your favourite season? Why?

Poems about seasons.

III. . Summery.  Підсумок уроку.

  • 1. Завершення уроку, пояснення домашнього завдання.
  •   - Your homework for the  next  lessons is: write about your favorite season.

2. Оцінювання.

  • - Now let’s sum up. What did we do? You did you best. I’m satisfied with your work.
  • Your marks…

MCj03702660000[1]MCj03383200000[1]The lesson is over. I want to continue our lesson these words:  Everything is good in its season”.

 

 

 

C:\Users\Admin\Documents\15.jpgC:\Users\Admin\Documents\15.jpgC:\Users\Admin\Documents\15.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Симонович Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 січня 2018
Переглядів
4703
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку