Тема уроку: Eating right. Food.
Цілі уроку/: - ознайомити учнів з лексичним мінімумом до теми «Eating right»;
- повторити назви продуктів харчування, які були вивчені раніше;
- відпрацювати ставити запитання «What do you want to eat?», «What do we need?» та відповідати на них;
- ознайомитися з поняттями злічувані та незлічувані іменники, тренуватися вживати їх у мовленні;
- активізувати та тренувати вживання граматичних структур в усному та писемному мовленні за темою уроку;
- здоров’я та безпека: важливість правильного харчування;
- удосконалювати навички читання, говоріння, письма та аудіювання;
- перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал під час групової, парної, самостійної та індивідуальної роботи;
- розвиток мовленнєвих та комунікативних навичок учнів;
- розвивати здатність працювати в групі та самостійно;
- виховувати свідомих громадян своєї держави.
Тип уроку/: ознайомчий, тренувальний, комунікативноспрямований, повторення.
Види діяльності: групова робота, робота в парі, індивідуальна робота, робота з наочністю, інтерактивні вправи, аудіювання.
Очікувані результати навчання: учень ставить запитання та дає відповідь.
Хід уроку
1Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення Привітання/Greeting:
T: Hello kids! Nice to see you! How are you?
Фонетична розминка/Phonics Подивись відео: ai - Kids vs Phonics https://youtu.be/_uyC7jweYj4
Повідомлення теми та мети уроку: Today we will speak about food. You will say what you want and what you need to eat or to buy.
2. Основна частина уроку
Хід уроку
1. Warming up: Introduction of the new vocabulary:
- Present the new vocabulary by showing the pictures on p. 47 of the textbook to the students. Say the name of each food and have students repeat after you.
- Write the words on the board and ask students to read them.
2.Vocabulary practice and pronunciation: p. 47 of the textbook: vocabulary section - listen and repeat. Mind the correct pronunciation. Pay attention to and remember the new vocabulary.
3. Listening and reading: ex.1 p. 47 of the textbook
4. Vocabulary practice: ex 1.1 and 1.2 of the worksheet
5. Speaking and perfection of skills: ex. 2 p. 47 of the textbook
6. Vocabulary and grammar practice: ex 1.3 and 1.4 of the worksheet
3. Заключна частина
Let’s remember what we learnt today. Answer the question: What do you want to eat? What do you need to cook it?
Home task: get ready for the dictation (vocabulary section) p. 47; write answers to the questions of ex 1.4 of your worksheet in your copy-book; write ex. 3 p. 47 of your textbook in your copy-book