Конспект уроку з географії для 10 класу на тему: "Країни Європи Італія та Франція. Практична робота " Порівняльна характеристика проитсловості двох країн"

Про матеріал

Конспект відкритого уроку з географї для 10 класу з теми: Країни Європи Італія та Франція.Практична робота порівняльна характеристика промисловості двох країн.

Перегляд файлу

Тема уроку: Країни Європи: Італія та Франція. Практична робота «Порівняльна характеристика промисловості двох країн»

Мета:

  • Освітня: формувати в учнів знання про найрозвиненіші країни Європи Італії і Франції. За допомогою  підготовки учнями  випереджальних завдань. Сприяти розвитку самостійного аналітико – синтетичного мислення учні, навичок порівняльного аналізу інформації.
  • Розвивальна: продовжувати формувати навички роботи з картами та джерелом  інформації.
  • Виховна: виховувати інтерес до відкриття невідомого,профорієнтаційна робота ознайомлення з професією журналіста. Виховувати відповідальність, організованість, почуття колективізму.  Сприяти подальшому формуванню в учнів рис високо – досвідченої, соціально – відповідальної особистості громадянина України.
  • Компетентності: учні порівнюють та дають експертну оцінку щодо економічного розвитку,природно - ресурсного потенціалу та промисловості Франції та Італії.

Обладнання: політична карта світу, підручник, Атлас, картки для порівняльної характеристики, мультимедійна презентація,виставка,фотоматеріал.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Форма проведення:  брифінг.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

 Привітання. Вітаю шановні гості та учні ми раді вітати вас на нашій Бахмутській землі.

У народі говорять: «Слова щирого вітання дорожчі частування». Усміхніться - і до вас прийде радісний настрій. Хочу щоб ви були впевнені в собі й задоволені собою. А людина тільки тоді може бути задоволена собою, коли досягає певних успіхів,долаючи перешкоди. Тож починаємо сьогодні не звичайний урок я б хотіла розпочати з слів Шерліз Шерон: «Ніщо не відкриває очі на світ і не розширює світогляд, як подорожі »

ІІ.Повідомлення теми уроку

 Давайте звернемо увагу на дошку. Ви бачите фотографії об’єктів країн. Уважно їх розгляньте і з’ясуйте про які країни Європи вони розказують.

(учні називають Італія та Франція). Отже сьогодні на уроці мова піде про ці країни.

І так тема уроку: «Країни Європи Італія та Франція ».

Сьогодні ми ознайомимося з країнами Європи – Італія та Франція. Це провідні країни великої сімки. Італія відіграла важливу роль в історії і культурі як Європи, так і всього людства. Дві тисячі років тому назад Італія була центром Римської імперії, яка підкорила собі більшу частину Європи і середземноморського узбережжя. Язик римлян, латинь, ліг в основу декількох сучасних європейських мов – не тільки італійської, а і французької, іспанської ,португальської, румунської. Римська архітектура, право,література, інженерне мистецтво залишили великий слід в світовій культурі.Та  до школи повернулась група туристів які відвідували Італію та Францію.

ІІІ.Актуалізація опорних знань

За результатом цієї подорожжі ми проведемо брифінг для представників преси, телеканалу та радіо.

Що таке брифінг?(коротка зустріч з журналістами)

Знайомтесь наші туристи учі10 – А класу.

 Італію відвідали ……..

 Францію відвідали…….

Знайомтесь Журналіст газети «Вперед»

                    Журналіст газети «Собитія»

                     Журналіст газети «Соляник»

                     Журналіст каналу «Заказ»

                    Журналіст каналу «До тебе»

І наш брифінг починає свою роботу.  Але прослухавши інформацію вам треба написати  невелику статтю для вашої газети. Що ж ви порадите цікаве вашим читачам. Будь ласка ваші запитання.

  1. Я кореспондент газети «Вперед». Україна має вигідне економіко – географічне розташування . Яке економіко-географічне положення ваших країн?
  • Дякую я отримав відповідь на своє запитання
  1. Я кореспондент газети «Собитія». Мене цікавить питання який державний устрій у ваших країнах. Ми знаємо добре наші символи. А що символізують кольори прапорів Італії та Франції. Читачі дуже часто цікавляться.
  •   Дякую за інформацію. 
  1. Я журналіст телеканалу «Заказ». Чи правда, що природні умови Італіїта Франції є сприятливими?
  2. Я кореспондент газети «Соляник ». Наша місцевість славиться сіллю. Це наше багатство. А якими корисними копалинами багаті Італія та Франція. В своїй газеті ми читачам про це розкажимо.
  3. Кореспондент телеканалу «До тебе» . Ми живемо в Бахмутському краї де працьовите та високоосвічене населення. В основному сім’я це мати батько та двох дітей. А як ви охарактеризуєте населення таких розвинених раїн як Італія та франція.

 Відвідавши Францію ми підготували подарунок .Це французький танок.

Дякуємо туристам за змістовні відповіді та цікаві подарунки. Наш брифінг завершено.

Журналістам було завдання підготувати тези для статті своєї газети.

(учні зачитують тези)

IV.Практична частина.

Книги – морська глибина:

Хто в них пірне аж до дна

Той хоч і труду мав досить,

Дивнії перли виносить.

Всім нам відомі слова відомого українського письменника І.Я. Франка.

Тож переходимо до наступного етапу уроку (робота з підручником). Перед вами на партах таблиця. Давайте озвучимо з яких колонок вона складається і як вони називаються (один з учнів називає назву таблиці і колонки). Наш підручник містить багато цікавої інформації про Італію та Францію. Давайте доповнимо інформацію про ці країни що надали нам туристи і складемо таблицю про промисловість цих країн. Починаємо виконувати практичну роботу, а дома ви її закінчите.

 

 

Питання

Спільне

Відмінне

Найбільші центри

Металургія

 

 

 

Машинобудування

 

 

 

Хімічна про-ть

 

 

 

Легка про-ть

 

 

 

 

 Давайте зачитеємо.

V. Закріплення вивченого.

Гість. Ой,вибачте! Я так поспішала на цю зустріч але  розуміїте…. Забукала у вашій школі. Чи не могли б ви,будьте так ласкаві, коротко переповісти, про що йшла мова.

 Ну що допоможемо?

  1. Що таке брифінг.
  2. Що символізують рослини на гербі Італії та Франції.?
  3. Яку продукцію імпортують та експортують Італія та Франція?
  4. Що б ви хотіли відвідати в цих країнах.
  5. З вирощування якої ягоди Франція та Італія завжди намагається обійти один одного.
  6. Що означають кольори на прапорі Італії.
  7. Які корисні копалини поширені на території цих країн.
  8. Яка середня тривалість життя Італійців та Французів.

Ось нарешті ми з вами підійшли до останнього етапу нашого уроку. То ж давайте підведемо підсумки. Щоб попрацювати гарно на наступному уроці,вам потрібно добре підготуватись, виконавши таке домашнє завдання.

 

 

 

VI. Домашнє завдання.

Обов’язковий мінімум: закінчити складати таблицю, на контурну карту нанести найбільші міста Італії та Франції.

Творчий рівень: скласти кросворд,або вікторину по темі уроку.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рибалко Наталія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колєснікова Світлана Анатоліївна
    Дякую ,дуже цікавий матеріал!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
2625
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку