Конспект уроку з інформатики для 5 класу

Про матеріал

Тема: Уведення, редагування та форматування тексту. Конспект уроку інформатики для 5 класу за новою програмою. На допомогу вчителям інформатики у підготовці до уроку

Перегляд файлу

Тема: Уведення, редагування та форматування тексту

Мета: Ознайомити учнів з правилами уведення і редагування тексту; сформувати вміння вводити і редагувати текст. Закріпити навички роботи з клавіатурою. Розвивати пізнавальну активність, увагу, практичні навички роботи з текстовим процесором. Виховувати інтерес до вивчення інформатики, іноземної мови й нових інформаційних технологій, потребу практичного застосування іноземної мови.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь та навичок.

Міжпредметні звязки: інформатика, англійська мова.

Обладнання та наочність: комп’ютери, картки-завдання, памятки

Хід уроку

І. Організаційна частина (1 хв)

Вітання з учнями. Перевірка відсутніх учнів.

ІІ. Актуалізація опорних знань (3 хв)

Учні виконують вправи 1-2 та відповідають на запитання.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми, мети та завдань уроку (1 хв)

Як ви вже знаєте, текстовий процесор — це одна з найважливіших комп'ютерних програм, якою має володіти кожна освічена людина. Для цього ви маєте опанувати основні навички роботи з текстовими документами та знати правила введення тексту.

ІV. Вивчення нового матеріалу (14 хв)

 

Розповідь вчителя

Уведення тексту з клавіатури.
Зазвичай введення тексту (набір тексту) здійснюється з клавіатури. Учні повинні знати, що, набираючи, слід дотримуватись певних правил. Учні отримують пам'ятки.

Введення спеціальних символів.
Текстовий процесор надає можливість ввести в текст документа символи, яких немає на клавіатурі. Наприклад, це можуть бути математичні знаки, літери грецького алфавіту, інші символи (параграф §, тире —, стрілочки ->, <-> та інші), які називають спеціальними. Ввести їх можна за допомогою вкладки Вставка —  Символ. З'явиться вікно, у якому можна вибрати символ. Якщо потрібного символа там немає, то потрібно вибрати пункт Інші символи. На екрані з'явиться діалогове вікно Символ. Для зручності символи об'єднані в групи «Основна латиниця», «Позначення валюти», «Знаки пунктуації» тощо. Потрібно обрати символ, його шрифт, натиснути кнопку Вставити та Закрити.

Перевірка правопису.

Текстовий процесор може допомогти користувачеві виконати перевірку правопису тексту документа, який написаний будь-якою мовою. Наприклад, у словнику MS Word міститься понад 200 мов та діалектів народів світу, серед яких є українська, російська, англійська та багато інших. Перш ніж здійснити перевірку правопису в документі, рекомендовано спочатку виділити весь текст документа та вказати мову, якою він написаний. Призначити мову можна, виконавши команду Рецензування  Вибрати мову.
Перевірку правопису можна виконати, скориставшись діалоговим вікном Правопис — назва мови. Це діалогове вікно містить два робочих поля. У верхньому демонструється текст, у якому знайдено помилку, у нижньому — варіанти правильного написання слова або короткий опис граматичної помилки.

 

V. Фізкультхвилинка (1 хв)

Виконуємо з учнями фізичні вправи.

VI. Повторення правил поведінки і безпеки життєдіяльності в комп’ютерному класі (1 хв)

Закінчіть речення.

  1. Заходити в комп’ютерний кабінет…
  2. Вмикати і вимикати комп’ютери …
  3. Сидіти можна на відстані … від екрана монітора.
  4. Працювати без перерви за комп’ютером можна…
  5. Не торкатися пальчиками…

VII. Робота за комп’ютером (20 хв)

Учні отримують картки-завдання та виконують практичні завдання на комп’ютері.

Вчитель перевіряє виконання завдань.

VIII. Релаксація (1 хв)

Звучить музика.

Закрийте очі.

Квітує луг. Прокидається природа. Ви скидаєте взуття. Біжите по шовковій траві, високо піднімаючи ноги. Руки швидко розставили, начебто хочете обійняти усю цю красу. Ось і озерце. Як легко дихається! Ви заплющуєте очі, і не розумієте, що гойдає вас: хвилі трави, озерна вода, а, може, свіжий вітерець… Повільно розплющуйте очі. Ви відпочили.

IX. Підсумок уроку (2 хв)

  1. Що нового ви сьогодні дізналися на уроці?
  2. Що найбільше запам'яталося на уроці?
  3. Що вам найбільше  подобається на уроках інформатики?
  4. Які труднощі ви мали сьогодні на уроці?

X. Домашнє завдання (1 хв)

Опрацювати § 15

Перегляд файлу

Правила використання допоміжних клавіш:

  •        Insert — увімкнення/вимикання режиму заміни символів;
  •         Delete — видалення символу, розташованого після курсора;
  •         Backspace — видалення символа, що стоїть перед курсором;
  •         Home — перехід курсора на початок рядка;
  •         End — перехід курсора на кінець рядка;
  •         PageUp — перехід курсора на сторінку вгору;
  •         PageDown — перехід курсора на сторінку вниз;
  •         Enter — перехід курсора на новий рядок (введення символа «Знак абзацу»);
  •        CapsLock   введення великих літер;
  •         Tab — введення великого проміжку (наприклад, абзацного відступу — 1,25 см).

 

 

Перегляд файлу
  1. Match the words to the following phrases

 

Words

1

email

2

cursor

3

keyboard

4

emoticon

5

iPod

6

monitor

7

Word processor


 

Phrases

A

an icon which means an emotion

B

a computer software for creating text files

C

internet mail

D

what is another word for computer screen

E

a little arrow on the screen that moves when you move the mouse

F

the tool you use to type words into the computer

G

the name of brand of Apple

  1. – ___, 2 – ___, 3 – ___, 4 – ___, 5 – ___, 6 – ___, 7 – ___

 

 

  1. Read the text. Mark the sentences T (true) or F (false).

 

  1. Computers cannot be used in education at a distance.                    ____
  2. The most widely used word processor is Microsoft Word.             ____
  3. Most people today cannot imagine their life without the Internet.  ____

 

 

Перегляд файлу
  1. Match the words to the following phrases

 

Words

1

Paint

2

mouse

3

Wi-Fi

4

printer

5

Google

6

flash drive

7

ringtone


 

Phrases

A

the most popular internet search engine

B

a computer software that lets you draw on your computer

C

a mass storage device that is portable that connects through a USB port

D

what you use to click things on the screen

E

the machine that lets you put documents on paper

F

the sound made by a telephone to indicate an incoming call or a text message

G

a local area wireless computer networking technology

1 – ___, 2 – ___, 3 – ___, 4 – ___, 5 – ___, 6 – ___,7 – ___

 

  1. Match the words in the box with their definitions below

menu, click,

mobile phone,

text file, icon

  1.               …is a file created with a Word processor.
  2.               …is a small picture or symbol.
  3.               …is a list of computer operations.
  4.               …means to press and release the button on the mouse.
  5.               …is a kind of gadget.

________ 1, ________ 2, ________ 3, ________ 4, ________ 5

Перегляд файлу

From: Jane [jane@yahoo.com]

To: Friend [school@gmail.com]

Subject: Hi from UK

 

Hello!

 I’m Jane. I’m from London. London is the capital of the UK. The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland is situated in Europe. My native city is beautiful. It is full of cinemas, theatres, museums and art galleries. Tourists come here to visit Buckingham Palace, St. Paul’s Cathedral, Tower Bridge and many other places of  interest.

Please write me soon and tell me about your country.

Best wishes,

                       Jane

 

 

Read Jane’s email. Write a similar email to your English-speaking friend. Put the sentences in the right order.

  1. The capital of Ukraine is Kyiv.
  2. Dear Jane,

Thank you for your email.

  1. I live in Ukraine.
  2. Hope to hear from you soon.
  3. Ukraine is one of the largest countries of Eastern Europe.
  4. Andriyivskiy Uzviz (Descent) is very popular with tourists.
  5. Best wishes,

_____________ 

(Your name)

  1. I’m glad to live in Ukraine.
  2. St. Sophia’s Cathedral is famous for its beautiful mosaics and frescoes.

 

zip
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку